GL650L uit de as (ehh stof) herrezen na 40 jaar

RiderOn2Wheels

Die hard MF'er
3 jul 2009
625
507
West-Friesland
nou, bijna 40 jaar. op een paar maanden na dan. helemaal nog orgineel en geen roest te bekennen. km-stand is heel laag, maar of
dat klopt, geen idee. 3375 mijl. zijkapjes zitten er niet op. eentje zit erg los en de ander kan er niet op, vanwege accu die uit een GSXF komt.
 

Bijlagen

  • suuz1.JPG
    suuz1.JPG
    374 KB · Weergaven: 71
  • suuz2.JPG
    suuz2.JPG
    404 KB · Weergaven: 72
  • suuz3.JPG
    suuz3.JPG
    375,8 KB · Weergaven: 65
  • suuz4.JPG
    suuz4.JPG
    360,8 KB · Weergaven: 64
  • suuz5.JPG
    suuz5.JPG
    317,9 KB · Weergaven: 65
  • suuz6.JPG
    suuz6.JPG
    291,2 KB · Weergaven: 71
Lijkt wel of dat de eerste banden af fabriek er nog op zitten, klopt dat?
 
Moet er niet ergens een G bij voor de cardan? Bijvoorbeeld GS650GL of zoiets?
geen idee, daarom was ik ook al in de war. op zijkapje staat van deze staat. GS650L en in de beschrijving van motorcycle specs staat GS650GL en ik heb er nog eentje, die is hetzelfde, alleen met dubbele schijfrem voor, daar staat op de zijkapjes GS650G, dus ik weet het niet meer
 
Volgens mij is gs650L voor de usa en de gs650gl voor de europese markt.
Zelfde motor....

Suzuki maakt het wel vaker lastig, bijvoorbeeld ; gs1100 kan zowel de 8 klepper alswel de gs(x)1100 16 klepper zijn, de gs1100 is dan in eu nooit echt geleverd (volgens mij)
 
Bij een GS650GL wordt volgens mij altijd de G wordt weggelaten op de zijkappen, model met kleine tank, en chopper stuur en dik achterwiel.
Je had ook een GS650G Katana, Daar stond vaak GS650G op de zijkant of een katana symbool, aparte mooi gestylde uitvoering
En er was een GS650GT, een "normale" uitvoering, daar werd de T wel wegegelaten op de zijkap
Die laatste was er ook met ketting GS650E, heb ik hier nog nooit gezien.
Eigenlijk is het een opgeboordt GS550 met meestal een kardan. Zijn redelijk onverslijtbare toer modellen met vaak een hoge km stand . Kan met 3300 mijl nog wel even mee als dat klopt
XN 85 turbo heeft ook een versie van dit blok.

De eerste 4 klep GSX modellen kregen in amerika inderdaad gewoon GS als naam. Voor zover ik weet hier nooit. Volgens mij is een (8 kleps) GS1100 hier ook nog wel verkocht als G of GL model met kardan. Ze werden in die tijd ook regelmatig grijs geimporteerd, vaak hadden ze dan een mijlenteller.
 
Terug
Bovenaan Onderaan