GN 400 cafe/brat/tracker project

Status
Niet open voor verdere reacties.
|( foto's verkleinen |(
helaas kan ik met de km teller niet verder zakken. ... koplamp en km teller komen elkaar tegen. Zou ook ni weten waar hij anders heen moet.
full

En de tank is alleen voor het plaatje, daar moet ik nog mee bezig.
full
 
Dan zie he de overgang van de ene in de andere beugel, ze zijn 2delig.
lijkt mij ni echt mooi/de bedoeling. En haalt weinig wat hoogte vd lamp betreft.
 
Het stuur is vrij smal, voor zover ik nu heb proef gezeten kijk ik er precies mee onder mijn armen door.
Indien nodig kan ik ze ( en inmiddels nig maar 1) zo verdraaien of naar buiten richten. Maar dat vind ik niet echt mooi, en de rechter zat me enigszins in de weg bij de gashendel.
 
Kleine update.
full

Paar uur in de afbijt..... werkt dus ni.
full

Kwartiertje stoeien met staalborstel op flex.
full
 
Ik had nu graag een update gegeven met tank en spatborden in de lak.....

dat gaat nog even duren ;(

beginnen de verschillende lakken elkaar aan te vreten. Motip en daarna duplicolor. ... zijn dacht ik van dezelfde producent. .....

morge maar weer schuren en kijken wat de schade is.
 
Laatst bewerkt:
Dan zie he de overgang van de ene in de andere beugel, ze zijn 2delig.
lijkt mij ni echt mooi/de bedoeling. En haalt weinig wat hoogte vd lamp betreft.

Ik bedoel links-rechts omwisselen en dan weer omdraaien, dat de buiten zijde nu, dan ook dan de buitenzijde is, dus verticaal spiegelen. Zo horen ze.
 
ik denk dat ik je begrijp haha, maar ik heb ze nu zo gemonteerd dat ik de meeste ruimte voor mijn handen vrij hou en net onder mijn armen door kan kijken. eerst maar eens test rijden om te bepalen of dit voldoet ;)

maar zover is het helaas nog niet zoals in mijn vorige post te lezen :/
 
oke, en krijg je dat wel weer "waterdicht" rij je alleen als het echt niet gaat regenen... ;)

ik had het in jou topic al gelezen maar zie dat niet zo zitten eigenlijk. de benodigde elektra komt in de koplamp...
 
@texoot; heb net nog even in je topic gekeken maar jouw teller is nog iets gunstiger als de mijne zag ik... maar je zet me wel aan het denken O-)

voor de bedrading zijn namelijk al 2 sparingen in de achterkant gemaakt, misschien kan ik met een rond gat aan de bovenkant al heel wat bereiken en dat is dan ook weer makkelijker af te dichten *D

vanavond eens kijken, thanks
 
Tank met schoonmaakazijn grotendeels ontroest. Voor het mooie nog een keer met elektrolyse herhalen. Mooi klusje voor de winter, nu moet hij eerst rijden B|
 
zo dat ziet er goed uit zeg,...kende deze gn nog niet. Laat je de electra orgineel? komen er knippers op? Bij mij zit er een klein km. tellertje op gemonteerd aan de remklauw. zal zo ff een foto maken! ga dit volgen Leuk!
 
Laatst bewerkt:
oke, ik ben benieuwd naar jou teller. ik wil inderdaad de elektra eerst origineel laten en knippers monteren. ik heb getwijfeld over zonder knippers maar met lijkt me toch veiliger en makkelijker. wanneer je alleen toerritjes maakt gebruik je ze niet veel maar ik wil er eigenlijk een soort bij de deur motor van maken...
 
oke gelukt.! Ik vindt de grote km. teller afbreuk doen aan de mooie lijn en het kale stuur. Verder zou Ik toch overwegen om de electra om te zetten naar 12 volt,.. ik heb echt 0.0 verstand van electra en mij is het gelukt,..makkelijk omdat er overal lampjes verkrijgbaar zijn, 6 volt heb ik zowiezo altijd een rare keus gevonden bij deze motor.
Juist omdat j nog het electra gedeelte moet aan leggen. Ken je het duitse GN forum? staat heel veel op! Anyway,....Ik rij ook dagelijks . woon -werk en heb weinig hinder van het ontbreken van knippers,.... ik merk dat ik beter vooruit en om me heen kijk! Maar goed je hebt tegenwoordig wel mooie kleine knippers. Ben benieuwd,...Ik ben zelf nog op zoek naar een dr frame met kenteken,... ( na dat ik mijn vorige Tracker gn verkocht heb blijft het toch wel jeuken) Ik denk aan een combie,....2 frame's 1 blok?
 
Ik heb de kabel op lengte geknipt en het eind plat geslepen , zoals het orginele eindje.
 
Ik ben zelf nog op zoek naar een dr frame met kenteken

Ik heb een onverzaagd DR 500 frame met compleet geldig kenteken.
Het frame is strak, onbeschadigd en géén roest. Alle schroefdraden zijn heel.
(kan je wel een paar foto's sturen)
 
O-) dr frame....... ik heb nog een tweede blok wat ik straks uit elkaar wil trekken, loopt wel alleen er loopt letterlijk olie uit. maar eerst dit maar eens klaar krijgen.
de teller ga ik nog eens overwegen alleen bij de remklauw, dat weet ik nog niet.

ik heb voor het 6 volt systeem al een super kleine accu liggen en alle lampjes. wilde dat dan ook eerst zo gaan proberen. op de vorige pagina heb ik een voorbeeld van gn met knippers staan, vond ik persoonlijk wel een mooi plaatje.
full

full

op die manier wilde ik ze ook gaan monteren.

mocht dit niet bevallen dan scheren we ze er gewoon weer vanaf. het enige wat erop komt is ook voor- achter-licht en knippers :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan