Goedkoop met de trein naar de motorbeurs

Zag dat vorig jaar dus gebeuren. Echt bizar dat mensen zo kinderachtig/zielig kunnen zijn :P

Twee jaar terug op zondag met de auto gegaan, maar dat was niet echt een succes. Best lang vast gestaan bij afrit. Jaar erop met de trein gegaan, en dat was gewoon perfect. Je stapt dichtbij uit en geen gezeik verder.


Jaaaa.. hebben we ook gezien.. toen er 1 omkeek, heb ik hartelijk staan lachen :X _O- })

Vond tie nie zo leuk.. Hij voelde zich ineens beetje voor L*L staan denk ik O-) })
 
Je zult zien als je met de motor gaat de politie weer klaar staat met een fuik om 'verkeerscontroles' uit te voeren. (e-keur enzo)

Met de trein gaan is niet eens zo gek dus.



Van de laatste 31 treinen die ik genomen heb waren er 26 vertraagd. Ik zou het dus niet te hard roepen ;)


Desalnietemin is de trein als je redeijk in de buurt van een station woont naar de Jaarbeurs wel de betse optie.
 
:^
En dan vooral dingen kopen die je onmogelijk op de motor kunt meenemen |(
Paddockstands bijvoorbeeld. Loop je dan voor lul, of wel :?

Een paddockstand kun je overigens prima op de motor meenemen.

Maar inderdaad begrijp ik die mensen ook niet die met de auto/trein komen en dan op de beurs rondsloffen in een motorpak. Terwijl ik juist moeite doe (als ik ga, waarschijnlijk niet dit jaar) om mijn motorkleding in mijn koffers kwijt te raken.
 
Een paddockstand kun je overigens prima op de motor meenemen.

Maar inderdaad begrijp ik die mensen ook niet die met de auto/trein komen en dan op de beurs rondsloffen in een motorpak. Terwijl ik juist moeite doe (als ik ga, waarschijnlijk niet dit jaar) om mijn motorkleding in mijn koffers kwijt te raken.

ik laat ze gewoon mooi ophangen in de garderobe?, daar was die toch voor dacht ik :+
 
Ik pak de Auto naar een station in de buurt van Utrecht en dan de trein (heb namelijk een hekel aan OV maar mijn hekel aan door Utrecht rijden in de spits is groter :) ) Dus ik ontloop zo een beetje de files, Parkeer gratis en hoe maar 13 minuutjes te treinen (probeer maar eens zo snel Utrecht door te komen) en stap uit vlak naast de ingang :)

Edit: Niet te vergeten dat met je motorpak uit de trein stappen vele malen cooler is dan uit de auto!
 
Laatst bewerkt:
Donderdag al om 12 uur klaar, op 't dooie gemakkie richting centrum Utreg, happie eten, wat drinken en dan zijn we vanaf 17 uur welkom op de beurs. Heb er zin in!
 
M'n ouders hebben die kaartjes *O*. Moet alleen buiten de spits, maar da's geen bezwaar :). Ikzelf kan nog op OV kaart, dus ideaal :Y
 
Of je koopt van iemand een NS meereiskaartje. Die kreeg je maanden geleden bij aankoop van ene boekenbon en staan nu op markplaats voor 2.50 ofzo.

Met zo'n kaartje reis je dus gratis met iemand mee die een geldig treinkaartje heeft. En dat mag dus ook iemand zijn met een blokker-kaartje. Of een willekeurig onbekend iemand waar je naast of tegenover zit... Met die drukte in Utrecht zal dat niet zo moeilijk zijn.
 
Die kaartjes hebben wij ook. We gaan met een groep van 18-20 man en bijna iedereen heeft wel kortingskaarten of blokkerkaarten. Motor is niet echt een optie want de mannen willen zuipen:P
 
Ik ga donderdag avond met de trein, Heb OV jaarkaart en krijg dus korting.
Als je die korting niet krijgt is het nog een best duur trein kaartje.
Er zouden 2 mensen van mijn korting kunnen profiteren alleen zouden die dan aan mijn vertrektijden gebonden zijn. (dus niet echt handig...)
 
:^
En dan vooral dingen kopen die je onmogelijk op de motor kunt meenemen |(
Paddockstands bijvoorbeeld. Loop je dan voor lul, of wel :?
Natuurlijk trek je een motorpak aan als je naar de motorbeurs gaat, anders heeft niemand in de gaten dat je motorrijden leuk vindt |(

ik dope me motorjas aan en ga met het koekblik, moet toch kijken of de broek die ik ga kopen een beetje bij me jas past |(
 
Ik parkeer de auto in Nieuwegein, kost €4 en dan mag je met 5 mensen met de sneltram mee.
Geen gezeur met parkeren en ook voor een leuke prijs :)
Ga geen €12 betalen om dan maar dichtbij te staan ;)

Ohja, en ik doe ook mijn motorkleding aan. Is wel zo handig bij de demoritten *O*
 
Ik pak de Auto naar een station in de buurt van Utrecht en dan de trein (heb namelijk een hekel aan OV maar mijn hekel aan door Utrecht rijden in de spits is groter :) ) Dus ik ontloop zo een beetje de files, Parkeer gratis en hoe maar 13 minuutjes te treinen (probeer maar eens zo snel Utrecht door te komen) en stap uit vlak naast de ingang :)

Edit: Niet te vergeten dat met je motorpak uit de trein stappen vele malen cooler is dan uit de auto!

Dan is parkeren aan de rand van Utrecht in een transferium makkelijker en misschien zelfs goedkoper denk ik.

http://www.utrechtpenr.nl/l

Heb ik ook wel eens gedaan, werkt ideaal. Kost je 4 euro en met dat kaartje mogen 5 mensen (de inzittenden) reizen in Utrecht. Bij Westraven loop je naar buiten en stap je zo op de tram die vlak bij de jaarbeurs stopt.
 
Dan is parkeren aan de rand van Utrecht in een transferium makkelijker en misschien zelfs goedkoper denk ik.

http://www.utrechtpenr.nl/l

Heb ik ook wel eens gedaan, werkt ideaal. Kost je 4 euro en met dat kaartje mogen 5 mensen (de inzittenden) reizen in Utrecht. Bij Westraven loop je naar buiten en stap je zo op de tram die vlak bij de jaarbeurs stopt.

das een goeie tip, thanks! :)
 
vlgs. mij ga je met,
* de motor naar de motorbeurs :]
* het koekblik naar de koekblikkenbeurs :Z
* en met de trein naar .......
(juist ja, het treinmuseum (oid)) :z

kom op jongens en meisjes,
je motor gratis parkeren (op beveiligde parkeerplaats) en een bakje koffie erbij,
wat wil je nog meer .....

(ik ga zaterdag voor de eerste keer naar de motorbeurs, misschien praat ik zondag wel anders)

eneeuh, wat is dat voor kinderachtig gelul om met je motorkleding aan uit de trein of auto te stappen :+
 
Ik vindt de tip een goed idee.

Zelf heb ik een traject kaart waardoor ik gratis naar utrecht kan gaan met de trein.
Dit jaar ga ik zelf niet naar de motorbeurs.
 
Terug
Bovenaan Onderaan