Goedkope en zuinige toermotor gezocht

ik neem aan dat je de voyager 1200 4pitter bedoelt, niet de 6pitter :+

De 6 pitter is een Z1300 Voyager.

full


Ik heb hier op proefgereden, wat een mooie machine.
Helaas was 't bakkie te klein voor mijn doeleinden.

Maar ff on topic: voor TS ie ie te groot. Om in de file te rijden is ie gewoon te breed.

Ik zou idd een BMW R1200RT, K1200GT, Yamaha FJR1300 oid nemen.
Zijkoffers thuis laten en alleen een topkoffer meer voor helm en (regen)kleding.
 
ik kan je zeggen dat ik regelmatig tussen Den Haag en Amsterdam rij en helaas op tijden die stijf staan van het stapvoets rijden. en daar kom ik prima doorheen met zowel de Voyager als de GTR. oke de GTR gooi je iets makkelijker langs de etters die perse je niet door willen laten, met de Voyager wacht ik dan gewoon op het gaatje en als ze het erg bont maken streel ik hun buitenspiegel bij het alsnog passeren. die hint snappen ze wel. en gezien het feit dat ik nogal wat troep mee sleep zitten de koffers er op hoor. lekker radio aan en tuffen maar.
 
denk niet dat je aan testrijden toe bent gekomen gezien het witte spul hier en daar. denk dat ik bij uitzondering maar eens ga fietsen of met openbaar vervoer.
 
Heren en evt dames,

dankzij jullie hulp heb ik vandaag mijn eerste eigen motor aangeschaft! :P Het betreft een Kawasaki GTR 1000, uit 1988, met 130.000 km. Stond al een tijdje op marktplaats. Ik heb vanochtend een testrit gemaakt (gisteren lukt idd niet meer door het weer), en hij reed erg lekker. Weliswaar is het een wat oudere motor met redelijk wat kilometers, maar er is vorig jaar heel veel aan gebeurd, dus hij ziet er nu keurig uit. Heb er 1200 euro voor betaald, en volgens mij is dat een nette prijs.

Komende zaterdag ga ik hem ophalen. Tenminste, ik hoop dat t weer meezit, met die witte drab ga ik toch echt niet rijden. Beetje duimen maar.

Linkje naar marktplaats: http://link.marktplaats.nl/204379529

Ik stuur nog wel wat foto's op als ik hem binnen heb.

Nogmaals bedankt, en uiteraard blijf ik dit forum bezoeken.

Groeten van Bas :]
 
horen het wel als je hulp nodig hebt ;)

gefeliciteerd

enneh, vergeet niet je te melden in het gtr topic ;)

Dank dank dank ;)

Rez, ik zal als alles meezit komende zaterdagmorgen de motor ophalen. Dan rij ik door naar Den Haag. Heb je komend weekend misschien ff tijd (en zin natuurlijk) om ernaar te kijken? Vind t sowieso leuk om hem ff te showen, en misschien kun je me dan nog wat goeie tips geven? zo ja, dan zal ik je wel een PM sturen.

Groeten van Bas
 
jammer dat ik zaterdag tochtje ingedachte heb den haag-utrecht-alkmaar-den haag
moet wat kinderskischoenen ophalen en die passen prima in de koffers dus....

en kan niet ontkennen dat ik nieuwsgierig ben naar je GTR
 
jammer dat ik zaterdag tochtje ingedachte heb den haag-utrecht-alkmaar-den haag
moet wat kinderskischoenen ophalen en die passen prima in de koffers dus....

en kan niet ontkennen dat ik nieuwsgierig ben naar je GTR

Tja, ik ben zondag ook nog in Den Haag hoor. Moet dan nog wel even op visite, maar misschien kan ik wel ff aan komen waaien... :]
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan