leeft dit topic nog altijd? leuk :-)
toevallig dat ik tegen dit topic aanloop.....en als ervaren ex-1500 piloot zag ik in het begin van het topic een opmerking over kouwe poten....
ik weet dat het een heul heul oude opmerking is , maar ik wil toch ff een oplossing aandragen.
ten eerste dit.....
ik had eerst een 1200 en geen last van kouwe voeten.
daarna met een 1500 niet alleen kouwe, maar ook natte voeten.
oplossing was simpel.
ik heb onder de valbeugels net voor de tenen met klemmetjes een rubber flapje gemonteert van een cm dik,en ongeveer een hand groot. da,s lekker stevig, let wel op dat ie niet telaag zit anders hoor je rare schraapgeluiden van dat rubbertje in de bocht.
snij ,m zo dat ie mooi aansluit tegen de onderkant van de cilinderkop.
het resultaat is verbluffend.
hoe hard het ook regent....geen natte voeten.
met Markland treeplanken met hakteenschakeling is er op de bevesigingsbeugel van de planken een gat vrij voor een hoekijzer waar de rubber aangezet kan worden .....zelfde resultaat.