Goldwing topic

Sterkte @Honda63 ...

Probeer er idd nog maar zoveel mogelijk van te genieten!

Die toetsenbord ridders moet je idd vooral zoveel mogelijk proberen te negeren

Ik kom maar in een beperkt aantal topics en moet eerlijk zeggen dat ik erg weinig last ondervind.
Ik zit vooral in de zijspan hoek, die mensen zijn toch al duidelijk anders... Dan dit topic, het altes elefanten treffen topic, een fireblade verzameltopic en het Cbx topic


IMG_20210220_1818147.jpg

Tijd voor een ritje zit er hier voorlopig nog even niet in.
Echt alle tijd gaat zitten in t opruimen en verbouwen zodat we eind april kunnen verhuizen naar ons nieuwe stekkie.
Een deel van de motoren zijn alvast mee verhuisd
 
Dat is wat ik in een vorig bericht bedoelde ivm een oudere goedkope motor te kopen.
Motor – Motorcycles & Scooters – Brügge | Facebook Marketplace Wat denken jullie nu van deze aanbieding? Mij lijkt het wat grote problemen of toch niet? Er staat ook nog een Goldwing Americain van 1400 cc (?) te koop voor 4000 € te koop.1988 HONDA goldwing américaine – Motorcycles & Scooters – Lüttich | Facebook Marketplace Dat model is wel mooi voor mij. Wat denken jullie ervan?
 
Bedankt voor de link.Er staan daar inderdaad mooie machines voor een redelijke prijs. Wat later in het jaar eens kijken en proberen te kopen.Dat zal waarschijnlijk niet makkelijk worden om ze hier thuis te krijgen. 😀
 
Hallo Goldwing fans, de mijne is weer als nieuw. Koppeling cilinders revisie, alle vloeistoffen vervangen en een nieuwe achterband. Klaar voor het seizoen. 🎉👌
 
Die van mij bijna, hij kan wel rijden maarrrr, vanmiddag nog even 1 sierlamp vervangen voor een leukere en de achterveer nog proberen strakker te krijgen.. gaat bij een 1800 hydraulische om de voorspanning te regelen en er zat weinig olie in.
En nog 1 vlag vast zetten.
 

Bijlagen

  • 20210312_143227.jpg
    20210312_143227.jpg
    128,6 KB · Weergaven: 10
  • 20210312_143208.jpg
    20210312_143208.jpg
    246,6 KB · Weergaven: 10
Die van mij bijna, hij kan wel rijden maarrrr, vanmiddag nog even 1 sierlamp vervangen voor een leukere en de achterveer nog proberen strakker te krijgen.. gaat bij een 1800 hydraulische om de voorspanning te regelen en er zat weinig olie in.
En nog 1 vlag vast zetten.
Die vlag.... 😅, heel veel rijplezier als je haar klaar hebt en allicht ontmoeten we elkaar komend seizoen. 👍😀
 
Hallo Goldwing fans, de mijne is weer als nieuw. Koppeling cilinders revisie, alle vloeistoffen vervangen en een nieuwe achterband. Klaar voor het seizoen. 🎉👌
Lekker hoor. Ik heb er niks aan gedaan maar ineens doet de cruise control het wel weer! *O*

Wel nog een ritje gemaakt met mijn pa. Blijkbaar was de goldwing hetgeen wat nodig was om hem na 10 jaar weer eens op een motor te krijgen. :t Zelf dan maar op de DRZ om het tempo laag te houden;)
20210305_134730.jpg
 
Die vlag.... 😅, heel veel rijplezier als je haar klaar hebt en allicht ontmoeten we elkaar komend seizoen. 👍😀
En ik drink niet eens :) , we gaan zeker iets regelen om een meeting / toertje te doen 🤞

Lekker hoor. Ik heb er niks aan gedaan maar ineens doet de cruise control het wel weer! *O*

Wel nog een ritje gemaakt met mijn pa. Blijkbaar was de goldwing hetgeen wat nodig was om hem na 10 jaar weer eens op een motor te krijgen. :t Zelf dan maar op de DRZ om het tempo laag te houden;)
Die cruise control, wat een ellende, de mijn deed het afgelopen jaar niet, ik heb zonet nog even de voetrem bijgesteld nu maar hopen,
Tja wie zal er niet op zo'n 1500 willen rijden, dat was mijn eerste motor ook na een break van 15 jaar, rijd toch wel makkelijk en heerlijk. De 1800 is iets sportiever maar ook nog steeds erg makkelijk (vind ik).
heerlijk toch om zo met je pa te kunnen rijden top 👍👍
 
Als RWS dit weekend niet weer gaat strooien, dan zal ik haar woensdag ook even uitlaten. Wordt wel weer tijd voor
 
Laatst bewerkt:
Woensdag toch maar even een stukje gaan toeren... @Honda63 , heb jij tijd voor een bakje woensdag en eventueel een stukje van het mooie Almelo te laten zien? .. Almelo is ongeveer 2 uurtjes sturen dus dan is die net warm
 
In regio Almelo zijn de straten wel vrij wit nog van de pekel hoor...
 
Da's niet leuk, hier alleen op de snelwegen en die vermijd ik meestal.
Dan dus maar beter niet naar het zonnige zuiden deze week;(
 
Woensdag toch maar even een stukje gaan toeren... @Honda63 , heb jij tijd voor een bakje woensdag en eventueel een stukje van het mooie Almelo te laten zien? .. Almelo is ongeveer 2 uurtjes sturen dus dan is die net warm
Hoi, helaas moet ik voor behandeling naar Groningen. Heel graag op een later moment dus. Groeten William.
 
Klinkt als Mozes... Ik kom uit Groningen nm.*D. Sterkte woensdag, als het nog mooier weer wordt kom ik vast wel weer eens in de omgeving van Almelo.

🙏
 
Lekker rondje in het groene hart gemaakt vandaag met het bakbeest!
Op een gegeven moment merkte ik dat ik in de bochten ging verzitten met de bal van mijn voet op de stepjes... moet niet gekker worden _O-
20210324_160936.jpg
 
Ik had helaas geen tijd om foto's te maken (wel een filmpje), vandaag de elfstedentocht van motoplus gereden. Lekker 335 km gestuurd, wel 5 uurtjes over gedaan (incl afspoelen)
Het was weer heerlijk, de nieuwe stepjes zijn ook even ingereden , dit waren de oude Bekijk bijlage 1611124
Die stepjes zijn goed gebruikt! Toch een lichte voorkeur voor linkerbochten? :+
En filmpjes mogen ook altijd doorkomen hoor! :]
 
Die stepjes zijn goed gebruikt! Toch een lichte voorkeur voor linkerbochten? :+
En filmpjes mogen ook altijd doorkomen hoor! :]
Tja, veel rotondes hier.. maar ik heb nieuwe olie in mijn achterveer dus nu gaat het iets minder snel, er zat helemaal geen olie in dus hing de motor een beetje in de kont...
hier de film met achter Zicht erbij in

(op 2.29uur wel grappig, een busje voor mij die niet aan de kant wilde... ik ging half er achter zitten en toen mijn flitsers aan gezet _O- )
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan