Gooische Hooligans Deel 45, Wet T-shirt Bikewash?

Wie willen we zien poetsen?

  • De dames in bikini

    Stemmen: 5 9,1%
  • De dames in string met wit t-shirt (!!!!!)

    Stemmen: 38 69,1%
  • De dames maar liever met veul kleding aan

    Stemmen: 1 1,8%
  • De heren

    Stemmen: 4 7,3%
  • Jaapie in z'n eentje :')

    Stemmen: 4 7,3%
  • T**ft op :W

    Stemmen: 3 5,5%

  • Totaal aantal stemmers
    55
Status
Niet open voor verdere reacties.
Goeienavond, allemaal! :W

Alweer een neiuw deeltje! })

ik zou ook (wel tegen betaling oid) in bikini m'n machine wassen :) *D


ja ik ben gek en dat is maar goed ook want op mijn werk hangt een sticker met erop:
"Je hoeft niet gek te zijn om hier te werken, maar het maakt het wel een stuk gemakkelijker"
Hey! Werken wij voor dezelfde baas? :? :+
 
Warm he? M'n vingers plakken aan de toetsen, niet normaal meer ! :(
full
 
oh wil je er over praten, of is het allemaal ECHT te schokkend?

heb btw op bikini gestemd

tsja string met t-shirt.......leuk om te zien maar als je het bekijkt als een vrouw
wordt het gelijk een drang om dan meteen graatmager te zijn met de "mode" van tegenwoordig.

ja ik denk af en toe wel aan de dames :$

Nee hoor... hoef gelukkig (nog) niet in therapie ;)

Maarre... ik voel me 'veiliger' in een tshirt met string eronder dan in een bikini hoor. Met een tshirt kun je nog enigzins wat verhullen zeg maar :+
 
Ik heb trouwens een onwijze kutdag achter de rug.... vandaag te horen gekregen dat de groep waarvoor ik werk per 1 oktober opgeheven zal gaan worden en het is dus onzeker of ik mijn baan kan/zal behouden of bij een andere groep - binnen hetzelfde bedrijf dus - ondergebracht kan worden. ;(

Binnenkort zullen er een hoop gesprekken gevoerd gaan worden dus eigenlijk weet ik nu nog niet veel behalve dat mijn werk zoals ik nu doe niet lang meer zal bestaan.... |(
 
Ik heb trouwens een onwijze kutdag achter de rug.... vandaag te horen gekregen dat de groep waarvoor ik werk per 1 oktober opgeheven zal gaan worden en het is dus onzeker of ik mijn baan kan/zal behouden of bij een andere groep - binnen hetzelfde bedrijf dus - ondergebracht kan worden. ;(

Binnenkort zullen er een hoop gesprekken gevoerd gaan worden dus eigenlijk weet ik nu nog niet veel behalve dat mijn werk zoals ik nu doe niet lang meer zal bestaan.... |(
-O- Balen Manuela, succes, en hopen dat je aan de gang kan blijven :)
 
Ik heb trouwens een onwijze kutdag achter de rug.... vandaag te horen gekregen dat de groep waarvoor ik werk per 1 oktober opgeheven zal gaan worden en het is dus onzeker of ik mijn baan kan/zal behouden of bij een andere groep - binnen hetzelfde bedrijf dus - ondergebracht kan worden. ;(

Binnenkort zullen er een hoop gesprekken gevoerd gaan worden dus eigenlijk weet ik nu nog niet veel behalve dat mijn werk zoals ik nu doe niet lang meer zal bestaan.... |(

Balen zeg!!! -O-
 
Ik heb trouwens een onwijze kutdag achter de rug.... vandaag te horen gekregen dat de groep waarvoor ik werk per 1 oktober opgeheven zal gaan worden en het is dus onzeker of ik mijn baan kan/zal behouden of bij een andere groep - binnen hetzelfde bedrijf dus - ondergebracht kan worden. ;(

Binnenkort zullen er een hoop gesprekken gevoerd gaan worden dus eigenlijk weet ik nu nog niet veel behalve dat mijn werk zoals ik nu doe niet lang meer zal bestaan.... |(
Dat is klote zeg -O- hoop het beste voor je.
 
Ik heb trouwens een onwijze kutdag achter de rug.... vandaag te horen gekregen dat de groep waarvoor ik werk per 1 oktober opgeheven zal gaan worden en het is dus onzeker of ik mijn baan kan/zal behouden of bij een andere groep - binnen hetzelfde bedrijf dus - ondergebracht kan worden. ;(

Binnenkort zullen er een hoop gesprekken gevoerd gaan worden dus eigenlijk weet ik nu nog niet veel behalve dat mijn werk zoals ik nu doe niet lang meer zal bestaan.... |(
Dat is niet zo mooi om te horen -O- Wat voor werk doe je eigenlijk... ?
 
Als het maar motorrijders worden is 't prima toch ;)
Jaapie bashen is niet leuk meer....nieuw brommerheldje is weer leuk voor de afwisseling O-)

idd zsm

als het fin wordt toegelaten
Hey! Werken wij voor dezelfde baas? :? :+

als jij ook op de sloop werkt misschien wel

Nee hoor... hoef gelukkig (nog) niet in therapie ;)

Maarre... ik voel me 'veiliger' in een tshirt met string eronder dan in een bikini hoor. Met een tshirt kun je nog enigzins wat verhullen zeg maar :+

goed punt

Ik heb trouwens een onwijze kutdag achter de rug.... vandaag te horen gekregen dat de groep waarvoor ik werk per 1 oktober opgeheven zal gaan worden en het is dus onzeker of ik mijn baan kan/zal behouden of bij een andere groep - binnen hetzelfde bedrijf dus - ondergebracht kan worden. ;(

Binnenkort zullen er een hoop gesprekken gevoerd gaan worden dus eigenlijk weet ik nu nog niet veel behalve dat mijn werk zoals ik nu doe niet lang meer zal bestaan.... |(

das idd kut ieg sterkte hetzij bij je huidige werkgever of bij een nieuwe!
 
Ik ben secretaresse/management assistente.

Iedereen bedankt voor de steun en succeswensen!
okey, gezellige baan dus *D

Rustig aankijken hoe het loopt, meer valt er niet te doen ben ik bang ;)



Ik ga nog maar even het 1 en het ander opruimen en bij tijds naar bed. Wordt vroeg op morgen (5.15u), dag werken en 's avonds in de auto springen naar Kroatie *O*
 
okey, gezellige baan dus *D

Rustig aankijken hoe het loopt, meer valt er niet te doen ben ik bang ;)



Ik ga nog maar even het 1 en het ander opruimen en bij tijds naar bed. Wordt vroeg op morgen (5.15u), dag werken en 's avonds in de auto springen naar Kroatie *O*
Veel plezier morgen alvast, verveling hoef je je geen zoreg om te maken denk ik :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan