Gooische hooligans deel VIII (de G&VUTHC)

Nieuw record?

  • <18 dagen

    Stemmen: 7 43,8%
  • 18-20 dagen

    Stemmen: 0 0,0%
  • 21-23 dagen

    Stemmen: 4 25,0%
  • 24-26 dagen

    Stemmen: 1 6,3%
  • >26 dagen

    Stemmen: 4 25,0%

  • Totaal aantal stemmers
    16
Status
Niet open voor verdere reacties.
Er staat in de flyer van A-style TT Assen (gehaald bij koeman)

Wel toegestaan:

Frisdrank in pastic, blik of karton
Water in plastic of karton
Koelbox met etenswaren
Thermoskan met koffie of thee


Is een pakje drinken karton?


en je mag geen bouwmaterialen meenemen om je eigen tribune te bouwen '(
Volgens mij mag je alles wat geen glas is mee nemen :Y (naast die bouwmaterialen)

Neem jij je koelbox mee? ;)
 
Volgens mij mag je alles wat geen glas is mee nemen :Y (naast die bouwmaterialen)

Neem jij je koelbox mee? ;)

en alcohol/bier, tenten en gereedschap (wel op je motor achterlaten lijkt mij)

enne koelbox, ik rijdt niet met jullie mee, dus dan heb je er nog weinig aan ;)

ow en laatst stond er op jouw plaatsje op je werk een goldwing, motor omgeruild?
 
Laatst bewerkt:
morgen 8 uur Witte Bergen idd...

en hier zit ik op de tribunebouwer te wachten.. die komen dus niet.. had al 1 tribune hier moeten staan, maar die staat nu nog op de Strubben in Assen |( dus na de race morgen ga ik die gasten gelijk een schop onder de reetjes geven dat ze op moeten schieten _O-

hoest weer in Hilversum? Hier is het weer droog.. vandaag dus geen weer, morgen weer.. :W
 
morgen 8 uur Witte Bergen idd...

en hier zit ik op de tribunebouwer te wachten.. die komen dus niet.. had al 1 tribune hier moeten staan, maar die staat nu nog op de Strubben in Assen |( dus na de race morgen ga ik die gasten gelijk een schop onder de reetjes geven dat ze op moeten schieten _O-

hoest weer in Hilversum? Hier is het weer droog.. vandaag dus geen weer, morgen weer.. :W
Als jullie staanplaatsen hebben zou ik toch wat eerder weggaan. Anders loop je behoorlijk de kans dat het stuk waar je je wilt neerplanten al helemaal vol zit. Reken maar op ruim twee uur voordat je op je plekje zit, dan is het al aardig richting half 10 :X
Aan de andere kant, weersvoorspellingen zijn ook niet echt fantastisch, dus misschien valt het mee.

[me="Jantah"]heeft een tribunekaartje, dus plekje wordt mooi vrijgehouden *D[/me]
 
Hmmm nou ja.... dat ga ik dus dan niet redden :(
8 uur is al race voor me....

Nou ja kijk maar, mischien rij ik later wel op de dag naar Assen :Y
 
post van Danielle in vorige topc
Eey Xtra,

Wilco heet je hé?!
Heb die SNELmotoren te Zeist gebeld voor een afspraak en 7 juli gaat ie erheen voor grote beurt, kleppen stellen en nieuwe koplamp etc..
Hij is wel zeker goed toch??
Zeg nog maar even als je hem ziet dat ie er netjes mee om moet gaan :P
Wil niet nog eens genaaid worden ;)
Heb wel gezegd dat ik via jou bij hem kom!

Groetjes Dani..

Shit, niet naaien -O-
 
morgen 8 uur Witte Bergen idd...

en hier zit ik op de tribunebouwer te wachten.. die komen dus niet.. had al 1 tribune hier moeten staan, maar die staat nu nog op de Strubben in Assen |( dus na de race morgen ga ik die gasten gelijk een schop onder de reetjes geven dat ze op moeten schieten _O-

hoest weer in Hilversum? Hier is het weer droog.. vandaag dus geen weer, morgen weer.. :W
* proest * sorry ... -O-

dat is goed geregeld dan jah |(

in Amsterdam is het grauw met hier en daar een spetter :)
 
Nou, ik denk dat je snel aangereden kan worden Poikie, mensen zien een motor en vergissen zich in de snelheid van de motor :+
 
Hier in Laren is het ook errug nat..... '( '(

Leuk zo'n vrije dag......ga maar weer eens aan de pc sleutelen denk ik (bijna traditie nu... B| B| )
 
Hier in Laren is het ook errug nat..... '( '(

Leuk zo'n vrije dag......ga maar weer eens aan de pc sleutelen denk ik (bijna traditie nu... B| B| )

heerlijk zo'n PC :X

maar je leert er wel een hoop van hoor, mijn eerste pc was een rampgeval, zelfs systeembeheerders wisten geen antwoorden. Wist op gegeven moment wel precies wat er in zat ed :X maar nog steeds gefrustreerd ervan hoor ;)

succes maar...
 
@ Jantah: Mijn ervaring met Ruskenhoek is dat het in de linkerhoek altijd wel redelijk rustig is eigenlijk.. dus we zien wel.. zeker aan het begin van de dag staan of zitten (op de grasduinen) nog niet zoveel mensjes.. en wij zijn er wel vroeg.. dusssss :)



Hier in Amersfoort is een wolk opengebroken en die niest er nu ook nog ff wat uit.. jammerrr.. maar ik ben dus maar binnen gaan werken waar het kan.. ff nieuw routertje neerzetten, kan mijne weer mee naar huis, switches aankoppelen en zorgen dat zeker 70% van het fysieke netwerk alvast klaarligt.. het schiet al op *O*
 
Je hebt svijf er toch niet naar laten kijken he, die noemt zich ook "systeembeheerder" _O- :+ O-)
En telkens mij bellen om te vragen wat ie moet doen, de amateur :P
gniffel _O- :N _O-

nah... zou ik er iig niet naar hoeven kijken, en dat ie jouw dan belt, heb ik geen probleem mee hoor :N O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan