Gooische hooligans deel VIII (de G&VUTHC)

Nieuw record?

  • <18 dagen

    Stemmen: 7 43,8%
  • 18-20 dagen

    Stemmen: 0 0,0%
  • 21-23 dagen

    Stemmen: 4 25,0%
  • 24-26 dagen

    Stemmen: 1 6,3%
  • >26 dagen

    Stemmen: 4 25,0%

  • Totaal aantal stemmers
    16
Status
Niet open voor verdere reacties.
gosh wat gaat het hard hier..

ik wou nog ff over gisteren praten. (ik zag wat over grind..) maar dat is alweer zoveel posts geleden dat ik te lui ben om terug te gaan voor een quote. :Z

maaruh gisteren ook ff wezen touren in de veluwe, kom ik voorbij garderen de bocht uit.

weg helemaal vol met grind.. natuurlijk nergens een bordje te zien.. :( :(

gelukkig reed ik rustig, er zat een auto voor mij.
naddeltje was wel dat de auto mij in zijn spiegel zag glibberen en dus in de ho ijzers ging. :( :( :(

aardig als hij dat doet als ik voor hem rijd of op mijn plaat ga.. maar als ik probeer alles onder controle te houden zonder te hoeven remmen moet hij dat dus niet doen.. B|

ach ja dat houd het weer spannend..

ging wel goed overigens..
*O*

en zij die naar de TT gaan ... veel plezier..

als het vannacht erg laat word met werk. kom ik ff kijken bij de witte bergen.. ff de clan :W :W :W :W :W
en dan lekker :z :z :z
 
gosh wat gaat het hard hier..

ik wou nog ff over gisteren praten. (ik zag wat over grind..) maar dat is alweer zoveel posts geleden dat ik te lui ben om terug te gaan voor een quote. :Z

maaruh gisteren ook ff wezen touren in de veluwe, kom ik voorbij garderen de bocht uit.

weg helemaal vol met grind.. natuurlijk nergens een bordje te zien.. :( :(

gelukkig reed ik rustig, er zat een auto voor mij.
naddeltje was wel dat de auto mij in zijn spiegel zag glibberen en dus in de ho ijzers ging. :( :( :(

aardig als hij dat doet als ik voor hem rijd of op mijn plaat ga.. maar als ik probeer alles onder controle te houden zonder te hoeven remmen moet hij dat dus niet doen.. B|

ach ja dat houd het weer spannend..

ging wel goed overigens..
*O*

en zij die naar de TT gaan ... veel plezier..

als het vannacht erg laat word met werk. kom ik ff kijken bij de witte bergen.. ff de clan :W :W :W :W :W
en dan lekker :z :z :z


Waarom zou die auto gaan remmen? :?
Ik zou juist een afstandje nemen, en alert zijn als er iets gebeurdt...
naja...gebeurd is gebeurd.

werkze!
 
hallo,
mijn router is kapot dus ik zal een tijdje afwezig zijn...
maar hopelijk komt er snel een nieuwe :D.
joepie weer nieuw deeltje. laten we poikie wat meer aan t werk zetten en zo veel posten dat ie weer een nieuw deel mag maken.
mn uitlaat is er nu trouwens af dus nu moet ik ff steuntje voor het blok maken en dan kan die er ook uit en dan lekker schuureeeen. :W
 
Jongens, de voorspellingen zijn nog steeds :r met 90% kans op regen zondag en dan ook nog 6-13 mm, best wel veel dus.
Daarom is de BBQ + rit hierbij GECANCELED.

;( tis niet anders, maar een ritje in de regen zie ik niet zitten, en jullie ook niet denk ik, bovendien zijn BBQ's bedoeld voor mooi weer ..... '(

Hopelijk kunnen we de plannen verzetten naar een latere datum en dan wellicht de BBQ bij ons nieuwe huis .... ? *D
 
Jammer hoor maar heel begrijpelijk!
Veiligheid staat op nr 1
Mailtje van sander is dus definitief als ik het goed begrijp?


p.s.
Iemand een kaartje kopen voor een staanplaats morgen op Assen??????
Normale prijs 40 eurie's voor 30 mag je hem hebben wel vanavond ophalen in Amersfoort bel me snel op (Te laat jammer ikke ga slapen :Z )

Greetzzz Don
 
Laatst bewerkt:
Jammer hoor maar heel begrijpelijk!
Veiligheid staat op nr 1
Mailtje van sander is dus definitief als ik het goed begrijp?


p.s.
Iemand een kaartje kopen voor een staanplaats morgen op Assen??????
Normale prijs 40 eurie's voor 30 mag je hem hebben wel vanavond ophalen in Amersfoort bel me snel op 06-45480175!

Greetzzz Don
hey Don, ik heb je net gemaild erover, idd jammer, we moeten maar snel een andere datum prikken!! :Y
 
Jongens, de voorspellingen zijn nog steeds :r met 90% kans op regen zondag en dan ook nog 6-13 mm, best wel veel dus.
Daarom is de BBQ + rit hierbij GECANCELED.

;( tis niet anders, maar een ritje in de regen zie ik niet zitten, en jullie ook niet denk ik, bovendien zijn BBQ's bedoeld voor mooi weer ..... '(

Hopelijk kunnen we de plannen verzetten naar een latere datum en dan wellicht de BBQ bij ons nieuwe huis .... ? *D


'( '( '( '( '( '(
 
Tsja, zit idd weinig anders op met deze vooruitzichten. Balen, maar er komt nog wel een kans :)

Ik geloof dat Tanya voor zondag een alternatief programma heeft bedacht :+
 
Balen van de rit en bbq inderdaad, en nog meer balen voor manuela en mij want nu komen vodkat en spike misschien hierheen zondag :+ _O-
 
Eindelijk..... alles binnen voor mijn motor *O* , dus meteen "even" in elkaar gezet :9~

full

full

full


Nu nog even klaarmaken voor morgen :W
 
Jongens, de voorspellingen zijn nog steeds :r met 90% kans op regen zondag en dan ook nog 6-13 mm, best wel veel dus.
Daarom is de BBQ + rit hierbij GECANCELED.

;( tis niet anders, maar een ritje in de regen zie ik niet zitten, en jullie ook niet denk ik, bovendien zijn BBQ's bedoeld voor mooi weer ..... '(

Hopelijk kunnen we de plannen verzetten naar een latere datum en dan wellicht de BBQ bij ons nieuwe huis .... ? *D
Jammer dat die is gecancelled, maar mischien kan ik de volgende keer mee ;)
 
Ja, dat vindt ik zelf ook :Y
Zeker nu die kentekenplaat iets naar achter zit. De oude uitlaat vindt ik een stuk mooier afgewerkt. Denk dat er binnenkort nog wat aan gewijzigd gaat worden ;)

Oude pijp:
[afbeelding]

ja dit staat idd netter.... hehe... blij toe dat je wel smaak hebt ;) })

verschillende merken demper ofzo??
 
Laatst bewerkt:
ja dit staat idd netter.... hehe... blij toe dat je wel smaak hebt ;) })

verschillende merken demper ofzo??
Nee, dat is juist het gekke :?
Zelfde bestelnummer, waarschijnlijk dat ze door automatisering het model iets hebben aangepast, anders voeg je niet 2 lasnaden rondom toe ;)
Tegenwoordig zie je wel meer dat ze met 1 zaag en 2 lasrobots ze het buigen overslaan (overigens niet eerder bij uitlaten gezien).
 
dit is gewoon chantage!!!! haha _O- :W

kan het haar niet kwalijk nemen, beetje mankracht op zo'n chaos dag is nooit weg

@Tanya: Ik ga dat niet redden, we krijgen kraamvisite en moet thuis zat regelen tegenwoordig, maar succes ermee :)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan