Goon foto/filmpjes topic

braaap2dp7.jpg


:$
 
nou...... laten we dan maar 's met wat kut filmpjes komen

www.remyaust.nl/meukwatnergensovergaat/01.avi - ik back in '96 (klein mannetje haha)
www.remyaust.nl/meukwatnergensovergaat/02.avi - m'n broer in '96
www.remyaust.nl/meukwatnergensovergaat/03.avi - maatje van me '96
www.remyaust.nl/meukwatnergensovergaat/04.avi - ander maatje van me '96

mocht je geen beeld hebben, installeer dan ff www.remyaust.nl/meukwatnergensovergaat/divx5.2.1xp.exe (geen virus.. anders mag je me doodschieten)
 
Laatst bewerkt:
Inrijden? Dat is toch kijken of hij het goed doet? Iets grotere sproeier en na de warming up gewoon gas geven.
 
vooral met een brommertje waar je enkel een nieuw zuigertje in gezet hebt.. kun je gerust na 10 min ff rustig aan gedaan te hebben de kraan los gooien.
 
Een splinternieuwe motor rij ik liever even volgens het boekje in. ;) Bij een nieuwe zuiger is het een ander verhaal ja. :)
 
Hmm... ik voel een discussie over de definitie van 'vallen' aankomen... :+


Ja, hier kunnen we wel ff over lullen.

Ne ik moest enorm remmen voor dat ei voor me.
Die gooide het gaatje dicht en ik kon niet verder naar binnen maar doordat ik zo hard remde raakte ik met mijn schouder de uit knop dan sta je pas echt snel stil _O- _O- _O- _O- _O-
 
echt mooi hoor Niels perfecht gefotografeerd....

maar zal idd wel pijn hebben gedaan.. lande je trouwens op je moto?? of gewoon op de kont op het asfalt??
 
echt mooi hoor Niels perfecht gefotografeerd....

maar zal idd wel pijn hebben gedaan.. lande je trouwens op je moto?? of gewoon op de kont op het asfalt??



Vol op de kont op het asfalt na een high-sider.
Remde de motor dood na misschakelen, dacht dat ik in de '3' zat en remde met de achterrem, dus niet, zat in de 5, einde rechte stuk, achterwiel blokkeerde, en gleed door tot de bandenstapels, en klapte daar vol in....
 
Terug
Bovenaan Onderaan