GP Donington

Nee, daarom staat hij ook 1e in het WK, omdat zijn tempo zo laag is en vaak achterin mee kachelt.

:Z

Klopt! Hayden is geen echte winnaar zoals Rossi en Pedrosa. Die kunnen op kop rijden en vlak voor het einde ciao! zeggen en dan Hayden laten zien hoe het wel moet. Hayden staat bovenaan en heeft 1x gewonnen?? wow! :Z _O-
 
Klopt! Hayden is geen echte winnaar zoals Rossi en Pedrosa. Die kunnen op kop rijden en vlak voor het einde ciao! zeggen en dan Hayden laten zien hoe het wel moet. Hayden staat bovenaan en heeft 1x gewonnen?? wow! :Z _O-


hayden staat bovenaan omdat Rossi paar keer gevallen is ........... ongeluk in een klein hoekje...... anders was hayden bye bye!! ........ maar moet wel toegeven dat hayden ze motor wel aardig goed doet... hij blijft toch zitten! :)
 
Hayden staat bovenaan en heeft 1x gewonnen?? wow! :Z _O-

Tot nu toe heeft iedereen 1 keer gewonnen dit jaar, muv van Melandri, die heeft er twee gewonnen.

Laat me je uit de droom helpen. Het gaat er niet om wie de meeste overwinningen heeft, het gaat erom wie de meeste punten heeft, wie dus het meenst constant is...
 
correctie... 2 keer ;)
volgen is makkelijker dan het tempo geven
daarom heb ik respect voor rossi pedrosa capirossi gibernau.
maar dat neemt niet weg dat hayden geen topper is... want dat is ie zeker wel.
anders heb je niet na 8 races 42 punten voorsprong op nummer 2 :}
hayden word dit jaar ongetwijfelt kampioen :} en terecht vind ik
 
correctie... 2 keer ;)
volgen is makkelijker dan het tempo geven
daarom heb ik respect voor rossi pedrosa capirossi gibernau.
maar dat neemt niet weg dat hayden geen topper is... want dat is ie zeker wel.
anders heb je niet na 8 races 42 punten voorsprong op nummer 2 :}
hayden word dit jaar ongetwijfelt kampioen :} en terecht vind ik

Ik ben het niet eens! :P met het gedeelte dat Hayden ongetwijfeld kampioen wordt :)
Zeker nog wel een dikke twijfel of hij kampioen wordt want zijn er nog genoeg die hem bij kunnen houden! En ik hoop het zo! Want ik mag hem niet... en pedrosa ook niet... arrogante eikels... maar goed mijn mening he! :D Supertoll :P

Rossi....Edwards..........Capriossi vind ik sympathiekste rijderssss daarom verdienen hun het wel... maar goed.. met racen is het idd eenmaal zo met de meeste puntenn wordt je kampioen.. Maar Hayden is er nog niet! :) stiekem hoop ik dat ik ff 2 keer niet in de punten komt }) })
 
Ik ben het niet eens! :P met het gedeelte dat Hayden ongetwijfeld kampioen wordt :)
Zeker nog wel een dikke twijfel of hij kampioen wordt want zijn er nog genoeg die hem bij kunnen houden! En ik hoop het zo! Want ik mag hem niet... en pedrosa ook niet... arrogante eikels... maar goed mijn mening he! :D Supertoll :P

Rossi....Edwards..........Capriossi vind ik sympathiekste rijderssss daarom verdienen hun het wel... maar goed.. met racen is het idd eenmaal zo met de meeste puntenn wordt je kampioen.. Maar Hayden is er nog niet! :) stiekem hoop ik dat ik ff 2 keer niet in de punten komt }) })
ik hoop natuurlijk dat hij geen kampioen word... ik ben namelijk rossi fan zoals je ziet.
maar ontkennen kan ik het niet.
hij is TE constant om verslagen te worden.
ik mag hem wel en hij heeft een stoere rijstijl.
als rossi het niet word heb ik er vrede mee als hayden kampioen word.
ik heb wel respect voor hem
ookal kan hij geen races leiden ;)

:} :} voor hayden :} :}
 
FF nog over Assen.

Edwards zei dat Hayden in Assen bewezen had dat die niet aan de leiding rijden kon. En dat Hayden als ie aan kop rijdt geen tempo aan kon geven.

Waar is Edwards zijn overwinning dan? Hayden 2005 @ Laguna Seca dacht dat ie daar wel bewezen had dat die aan de leiding kon rijden. *O*

Blijkt maar weer eens dat Edwards weer eens ergens over praat waar ie geen verstand van heeft |(



Een vertaling uit de italiaanse pers van een engels persoon weer terug vertaald in het engels en daarna in het nederlands...
Edwards heeft das dus nooit zo gezegt (ik weet dat ja)
 
Wat is er aan de hand met eurosport? Op eurosport.nl stond dat om 15:00 de motogp kwalificatie live te zien was maar ik zit nu toch echt naar wielrennen te kijken, op eurosport... :(
 
nee kut tour de france en pas om 17 uur komt motogp kwalificatie maar is niet leuk want dan is uitslag al bekend dus ik doe maar weer live timing
 
Ik kijk ook net even op live timing ... Pedrosa rijdt het hele veld op een halve seconde! :}
Rossi bungelt op de 12e positie momenteel. -O-
 
Nakano en de Puniet!! en Vermeulen en Hopkins!! *O* best leuke prestatie van ze... maar toch blijft het in een race anders.... en hopen dat Rossi weernaar voren kan gaan met een goede start (die hij vaak minder doet) en snel hayden achter zich houden
 
Terug
Bovenaan Onderaan