GP Droomteam competitie 2008

Ik zal wel zo'n handig "rijders keuze lijstje" maken, maar dit jaar zal ik geen standen meer gaan bijhouden.
Misschien dat een ander (die een beetje handig is met excel) het wil doen?
Ik heb het komende jaar iig andere dingen aan mijn hoofd.

Als je mij voorziet van de juiste bestanden wil ik het zeker wel bij gaan houden.

Kunnen we ook een prijzenpot maken(zijn hier vast wel enkele ondernemers die iets kleins willen doen) voor de mensen die via M-F meedoen???

een 1e, 23 en 3e preijs + een lotingsprijs ofzo?


Of mag dat niet van M-F of wacosoft?
 
Als je mij voorziet van de juiste bestanden wil ik het zeker wel bij gaan houden.

Kunnen we ook een prijzenpot maken(zijn hier vast wel enkele ondernemers die iets kleins willen doen) voor de mensen die via M-F meedoen???

een 1e, 23 en 3e preijs + een lotingsprijs ofzo?


Of mag dat niet van M-F of wacosoft?

Zou leuk zijn!
Voorleggen aan een mod?
 
Als je mij voorziet van de juiste bestanden wil ik het zeker wel bij gaan houden.

Kunnen we ook een prijzenpot maken(zijn hier vast wel enkele ondernemers die iets kleins willen doen) voor de mensen die via M-F meedoen???

een 1e, 23 en 3e preijs + een lotingsprijs ofzo?


Of mag dat niet van M-F of wacosoft?
23 :?

nee, ff zonder gekheid, leuk idee, daar ben ik ook wel voor in...afgelopen jaar niet echt veel gepresteerd, maar dat komt nog wel O-)
 
23 :?

nee, ff zonder gekheid, leuk idee, daar ben ik ook wel voor in...afgelopen jaar niet echt veel gepresteerd, maar dat komt nog wel O-)

Zitten inderdaad wat typo's in. Omdat er meer dan 3 zijn die meedoen, leek het mij wel leuk om een lotingprijs erbij te doen, kan iedereen daar kans op maken.

Weet alleen niet of er voorwaarden aan hangen (belastingtechnisch e.d.) en of er meer M-F ers zijn die er bedrijfsmatig een klein prijsje aan willen hangen.

Vind wel dat die wel mee mogen doen, maar als ze hun eigen prijs winnen die dan doorschuift naar de volgende.
 
je zou nu maar Marco Simoncelli gekozen hebben in je team en al aangemeld hebben...
las net dat hij zn schippersbotje gebroken heeft!
 
Je bent wel heel zeker van je zaak!!
Als je er al geld voor gaat vragen!!haha
Haha, uiteraard! Ik denk dat ik een zeer sterk team op de been heb kunnen brengen, en alleen als je overtuigt bent van je eigen keuzes kun je winnen! Ik hou het nog even geheim tot 9 april, maar voor het schappelijke bedrag van 3,95 wil ik'm wel prijsgeven! O-) :+
 
Zo heb mijn team net ook weer doorgegeven, eens kijken of ik hoger dan de 6e plek van vorige jaar op MF kan behalen dit jaar ;)
 
Dat begint al weer lekker :?

Heb ik in 2 teams alweer een kreukelaar zitten.Pfffffff

Eerst Simoncelli en nu ook alweer Bonsey die zonder motor zit |(

Zou Bonsey een beetje hard kunnen lopen? Hahaha
 
Als je mij voorziet van de juiste bestanden wil ik het zeker wel bij gaan houden.

Kunnen we ook een prijzenpot maken(zijn hier vast wel enkele ondernemers die iets kleins willen doen) voor de mensen die via M-F meedoen???

een 1e, 23 en 3e preijs + een lotingsprijs ofzo?


Of mag dat niet van M-F of wacosoft?

Was er niet nog een MF'er met een AGV Dreamtime helm over _O-
Wellicht gooi ik er nog een fotootje tegen aan ;)
 
Laatst bewerkt:
Als je mij voorziet van de juiste bestanden wil ik het zeker wel bij gaan houden.

Kunnen we ook een prijzenpot maken(zijn hier vast wel enkele ondernemers die iets kleins willen doen) voor de mensen die via M-F meedoen???

een 1e, 23 en 3e preijs + een lotingsprijs ofzo?


Of mag dat niet van M-F of wacosoft?
Ik heb het erg druk, maar misschien kan ik zondag het bestandje wel aanpassen...
Ben je een beetje handig met excel???
 
Zo, definitieve keuze gemaakt en mijn team is ingeschreven! Alhoewel de keuze al een week ongewijzigd is, hoop ik dat het de juiste beslissing is! Nu maar hopen dat geen van de rijder geblesseerd raken! :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan