GP Japan op tv

Heb vandaag ook nog ff gekeken. Ik moet zeggen dat die rossi mischien goed kan rijden, maar hij blijft wel ontzettend lelijk met die bos haar op z'n kop.
 
Tjeetje wat was de MOTOGP pole spannend.
Maar ROSSI rules again :}
En wat maken die 4 tacten een mooie sound zeg, alleen de commentatoren moeten eigenlijk de bek houden...al die onzin....luister liever naar sounds van de bike`s.

Ik moet zeggen dat de 250 spannender was. Echt KUT dat Aoki er in de laatste meters af ging. Ik had hem die 3e plek echt gegund.

De dood of de gladiolen zeggen ze dan. Hopen dat hij in Welkom weer levend is.
 
Erg gaaf dat in de qualificatie de 2-takten niet onderdeden voor de 4-takten. Zijn 4-takten gemakkelijker te berijden? In de regen leek het daar wel op.
 
Guz:
ok... om het motorgeluid beter te horen moeten de commentatoren hun bek houden...

Jij hebt zeker geen engels commentaar hè? Dat is nl echt veel te gaaf om te missen! Dus mocht je dat ook kunnen ontvangen: luister daar eens naar!
 
Guz:
ok... om het motorgeluid beter te horen moeten de commentatoren hun bek houden...

Jij hebt zeker geen engels commentaar hè? Dat is nl echt veel te gaaf om te missen! Dus mocht je dat ook kunnen ontvangen: luister daar eens naar!
ik heb 2-talige televisie, maar mijn geweldige ultramoderne digitale-telvisie-UPC kastje, eigenlijk alleen maar aangeschaft voor eurosport, is monotalig....
vroeger, toen eurosport op de kabel zat, luisterde ik altijd naar het engelse commentaar.... die lullen dan ook niet door het verhaal van de coureurs heen
 
Ik moet zeggen dat de 250 spannender was. Echt KUT dat Aoki er in de laatste meters af ging. Ik had hem die 3e plek echt gegund.

De dood of de gladiolen zeggen ze dan. Hopen dat hij in Welkom weer levend is.

Echt klote idd dat Aoki eraf vloog.. "de dood of de gladiolen" geinige uitspraak, nooit van gehoord, totdat ik hem vandaag op www.vdgoorbergh.com las ;)

Helaas, het was vandaag leuk geprobeerd. Klinkt wellicht vreemd, maar ik denk dat ik er hoe dan ook toch van af was geaan en dan liever zo dan met een flinke highsider. Ik ging van start met het idee "de dood of de gladiolen" en dus wilde ik persé het podium halen... Daarvoor had ik de viertakten moeten bijhouden en dat was wellicht toch teveel van het goede. Misschien had ik dan tijdens de wedstrijd wel weer gedacht "laat maar", maar dat kan ik me bijna niet voorstellen - het moest gewoon gebeuren! In het droog komen we absoluut niet van pas dus ik wilde profiteren van de regen.
 
Uh, ik wil niet geflamed worden of zo... maarruh blijf die Max nou nog es een keer op z'n fiets zitten of hoe zit dat?

Tjeez wat was die gast kwaad... hehe! })
 
Uh, ik wil niet geflamed worden of zo... maarruh blijf die Max nou nog es een keer op z'n fiets zitten of hoe zit dat?

Tjeez wat was die gast kwaad... hehe! })

:( :( :( :( :( :(
Als ik een vlammenwerper had....

Tsja, en eigenlijk kan hij het niet meer verkopen dat het aan de fiets ligt als Checa 3de wordt. Maar hij kan er duidelijk niet mee overweg. Ik baalde wel dit weekend: Janssen valt, Stoner valt, Jurgen valt en Biaggi valt. Gelukkig ging het bij mijzelf een stuk beter!
 
Op maandag 08 april 2002 12:15 schreef bzn het volgende:"de dood of de gladiolen" geinige uitspraak, nooit van gehoord,

Rare jongens die Romeinen. Zij riepen dat dik 2000 jaar geleden al.

BTW Weinig gladiolen voor Max de laatste tijd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan