GP van Duitsland : Sachsenring !

Wie wint de GP van Duitsland

  • Marquez

    Stemmen: 14 43,8%
  • Pedrosa

    Stemmen: 1 3,1%
  • Rossi

    Stemmen: 6 18,8%
  • Vinales

    Stemmen: 1 3,1%
  • Dovi

    Stemmen: 1 3,1%
  • Lorenzo

    Stemmen: 3 9,4%
  • Ianonne

    Stemmen: 1 3,1%
  • Rins

    Stemmen: 1 3,1%
  • Petrux

    Stemmen: 2 6,3%
  • Miller

    Stemmen: 2 6,3%

  • Totaal aantal stemmers
    32
Hele tijd fijn de trainingen gekeken t/m FP4 op ES1. Nu komt de QP en wat denk je....
Tennis! *O* _O-

|( met de melding on te kijken op de player, maar welke player? Ben dat gekreun ondertussen wel zat..
 
Marquez pakt zijn negende pole positie op rij in Duitsland, die wint morgen gewoon de race hoor of hij moet eraf gereden worden door iemand. Met Petrucci op P2 en Lorenzo op P3 zou mogelijk Lorenzo hem nog het vuur aan de schenen kunnen leggen, maar ik verwacht er niet heel veel van. Hopelijk heb ik het mis en krijgen we net zulk vuurwerk als op Assen! :}
 
Dat is niet zo vreemd _O- Je weet " Wimbledon time " & " Tour de france time " -> "MotoGP no time" :( :(

Ik ben normaal helemaal niet van het zeuren over de broadcaster. En al helemaal niet over het commentaar. Maar mbt het niet uitzenden van onze geliefde sport, begin ik er nu ook behoorlijk van te balen langzamerhand.
 
Bo binnen een seconde van pole, maar wel weer op p21. Zo close is het in Moto2. Met Gardner op p20 lijkt het er in elk geval op dat Bo gewoon weer netjes werk levert. Ik hoop stiekem dat Herve toch echt zal denken: doe mij maar dezelfde coureurs, maar dan met Kalex KTM frames komend jaar. Qua ervaring zullen ze achterlopen, maar met de Triumphs maakt dat misschien weer geen bal uit. Ik zeg: niet teveel variabelen in één keer veranderen, teken Bo maar bij!
 
Laatst bewerkt:
Bo binnen een seconde van pole, maar wel weer op p21. Zo close is het in Moto2. Met Gardner op p20 lijkt het er in elk geval op dat Bo gewoon weer netjes werk levert. Ik hoop stiekem dat Herve toch echt zal denken: doe mij maar dezelfde coureurs, maar dan met Kalex materiaal komend jaar. Qua ervaring zullen ze dan achterlopen op andere Kalex-teams, maar met de Triumphs maakt dat misschien weer geen bal uit. Ik zeg: niet teveel variabelen in één keer veranderen, teken Bo maar bij!
KTM toch?

Hopen op punten morgen en anders moet hij Poncharal's vakantie maar betalen volgende week. :P
 
Overigens wel kicken dat Marini op de eerste startrij staat, die klinkt ook echt als Rossi in zijn debrief. _O- Appel valt niet ver van de boom. :P
 
Ik ben normaal helemaal niet van het zeuren over de broadcaster. En al helemaal niet over het commentaar. Maar mbt het niet uitzenden van onze geliefde sport, begin ik er nu ook behoorlijk van te balen langzamerhand.

Dat is toch een simpele rekensom? hoeveel mensen kijken er tour en tennis? En hoeveel extra sponsors levert dit op? dus extra inkomsten?

Tada! dag motogp!

Balen voor ons maar helaas de waarheid bij een commerciele sportzender...
 
Ze geven het niet aan,daar gaat het om. Overal staat MotoGP volledige uitzendingen in de gidsen en zo onverwacht tennis erop. Als ze dit nou van te voren gemeld hadden kun je daar vrede mee hebben omdat tennis misschien beter bekeken wordt. Dan kun je nog gauw een stream opzoeken.
 
Waar maakt een mens zich niet druk om :z ;)

Heden dit tijdstip heerlijk met een mok (ja een big one)vol met koffie broodje etc: genietend van de warmup *D
 
Ze geven het niet aan,daar gaat het om. Overal staat MotoGP volledige uitzendingen in de gidsen en zo onverwacht tennis erop. Als ze dit nou van te voren gemeld hadden kun je daar vrede mee hebben omdat tennis misschien beter bekeken wordt. Dan kun je nog gauw een stream opzoeken.

Dat dus. Je kijkt met veel plezier naar FP4. En dan out of the blue, kijk je ineens naar iets anders. Op dat moment baal je gewoon als een stekker. Maar goed ik weet wat te doen. Komt goed.
 
En ik maar denken dat Digidididdiantionio een moeilijke naam heeft. Tegenwoordig rijdt er ook een Akurupatatat dingus mee :)
 
Ze geven het niet aan,daar gaat het om. Overal staat MotoGP volledige uitzendingen in de gidsen en zo onverwacht tennis erop. Als ze dit nou van te voren gemeld hadden kun je daar vrede mee hebben omdat tennis misschien beter bekeken wordt. Dan kun je nog gauw een stream opzoeken.


Zou ook wel eens willen weten waarom Eurosport zo ad hoc omschakelt qua sport, nu is het wel zo dat Eurosport veel live uitzend, wedstrijden starten eerder/later dan aangegeven en lopen soms uit of worden ingekort, daar moeten ze natuurlijk op inspelen... maar bv onverwacht overschakelen naar een tour etappe of tenniswedstrijd die nog zeker uren duurt en daarmee een qualificatie van 20 minuten niet tot het einde uitzenden zijn dan weer zaken die eigenlijk niet te begrijpen zijn...

Eurosport player kun je zelf kunt bepalen wat je kijkt... tv is gewoon ouderwets.... jammergenoeg zitten de kosten die je betaald voor het utizenden van televisie in bv je kabelabonnement waardoor het gratis LIJKT en de kosten voor de eurosportplayer moet je apart aftikken...
 
Man, man, man, Marquez, er staat gewoon geen maat op! Mooi weer 2 Yammie's op het podium. Knappe race van Petrucci. Benieuwd naar verhaal van Lorenzo.
 
Wat een race weer van Marquez, echt fantastisch! Rossi op het podium en spijtig dat Petrucci het niet volhield. Mooi ook om Bautista mee te zien vechten, kunt wel zien dat hij voor een contract rijdt. Jammer dat hij dit niet stelselmatig kan volhouden.

Marquez heeft nu 46 punten voorsprong op Rossi. :P
 
Laatst bewerkt:
Sterk slot van Vinales , jammer dat het niet nog 1 ronde langer duurde want dan had p2 erin gezeten.

Denk dat Rossi ook nog wel wat over had...en voorbij ben je er ook niet zomaar... Vinalez moet gewoon eerder op gang komen.. talent is er meer dan voldoende, motor is goed nu, nu laatste puzzelstukjes op zijn plaats zien te krijgen, dan moet hij Marquez ook wel aan kunnen.

Mooie uitslag, en niks meer over Rossi fans, Marquez stond er nu tussen in het publiek en kreeg gewoon schouderklopjes en felicitaties van mensen in Rossi merchandise zoals het hoort :t
 
Laatst bewerkt:
2 vingers in de neus :)

Ik ben bang dat Dovi de weg kwijt is,jammer -O-
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan