GP van Duitsland : Sachsenring !

Wie wint de GP van Duitsland

  • Marquez

    Stemmen: 14 43,8%
  • Pedrosa

    Stemmen: 1 3,1%
  • Rossi

    Stemmen: 6 18,8%
  • Vinales

    Stemmen: 1 3,1%
  • Dovi

    Stemmen: 1 3,1%
  • Lorenzo

    Stemmen: 3 9,4%
  • Ianonne

    Stemmen: 1 3,1%
  • Rins

    Stemmen: 1 3,1%
  • Petrux

    Stemmen: 2 6,3%
  • Miller

    Stemmen: 2 6,3%

  • Totaal aantal stemmers
    32
Denk dat Rossi ook nog wel wat over had...en voorbij ben je er ook niet zomaar... Vinalez moet gewoon eerder op gang komen.. talent is er meer dan voldoende, motor is goed nu, nu laatste puzzelstukjes op zijn plaats zien te krijgen, dan moet hij Marquez ook wel aan kunnen.

Mooie uitslag, en niks meer over Rossi fans, Marquez stond er nu tussen in het publiek en kreeg gewoon schouderklopjes en felicitaties van mensen in Rossi merchandise zoals het hoort :t

Heb je niet gezien dat iemand hem pootje probeerde te haken? :P
 
Denk dat Rossi ook nog wel wat over had...en voorbij ben je er ook niet zomaar... Vinalez moet gewoon eerder op gang komen.. talent is er meer dan voldoende, motor is goed nu, nu laatste puzzelstukjes op zijn plaats zien te krijgen, dan moet hij Marquez ook wel aan kunnen.

Mooie uitslag, en niks meer over Rossi fans, Marquez stond er nu tussen in het publiek en kreeg gewoon schouderklopjes en felicitaties van mensen in Rossi merchandise zoals het hoort :t

Weet ik niet,hield zijn helm op ;)
 
Gerrit jij moet ook toe durven/willen geven dat JL vandaag wel erg raar bezig was en gewoon kampioen onwaardig!

20 van de 30 ronden te wijde lijn pakken.. Kun je van alles de schuld geven maar was gewoon weer een kwestie van niet willen/kunnen aanpassen. Vind dat persoonlijk jammer.

Marquez het publiek in vond ik dan wel weer mooi om te zien, ook een beetje grappig omdat hij dan tussen de Rossi "fans" staat.. maakt niet uit op welke baan die dit doet.. mensen met vr46 merchandise zijn overal ! Mooi dat hij gewoon gefeliciteerd word :)
 
Gerrit jij moet ook toe durven/willen geven dat JL vandaag wel erg raar bezig was en gewoon kampioen onwaardig!

20 van de 30 ronden te wijde lijn pakken.. Kun je van alles de schuld geven maar was gewoon weer een kwestie van niet willen/kunnen aanpassen. Vind dat persoonlijk jammer.

Marquez het publiek in vond ik dan wel weer mooi om te zien, ook een beetje grappig omdat hij dan tussen de Rossi "fans" staat.. maakt niet uit op welke baan die dit doet.. mensen met vr46 merchandise zijn overal ! Mooi dat hij gewoon gefeliciteerd word :)

Da's dan weer een hele drastische conclusie :+
Enne wat gaf ie de schuld,dan?
 
Laatst bewerkt:
Gerrit jij moet ook toe durven/willen geven dat JL vandaag wel erg raar bezig was en gewoon kampioen onwaardig!

20 van de 30 ronden te wijde lijn pakken.. Kun je van alles de schuld geven maar was gewoon weer een kwestie van niet willen/kunnen aanpassen. Vind dat persoonlijk jammer.


Fabrieksducati's wilden gewoon niet vandaag, Dovi was ook nergens...denk dat Lorenzo zijn ambitie vandaag verder ging dan de motor aan kon... Vind je conclusie wat overdreven.
 
Laatst bewerkt:
Mooi voor Binder zn 1ste moto2 overwinning. Toen Vinales naar de MotoGP kwam 3 jaar geleden dacht ik vele gevechten tussen hem en MM te gaan zien. Ook mede door die moeilijke 1ste ronden van Vinales vooral dit seizoen, komt het er maar niet van. Maar aan het eind van deze race had Vinales weer zo'n mooie move op Petrucci. Het talent heeft ie echt wel.
 
Binder knap! Leuk kampioenschap ook de Moto2 dit jaar. Hoop dat KTM hem gaat pakken maar gun Bagnia het ook heel erg. Mir is ook een groot talent.
 
Wat was die Moto3 race sensationeel!

Gebeurde van alles echt mega gaaf.

Ik vond de GP race weer een saaie bedoening. Weinig positiewisselingen.
 
Ja dat en Vinales die naar voren reed, maar voor de rest weinig sensatie.

Goed, het kan niet altijd feest zijn.

Vond Lorenzo nog best goed rijden hoewel hij bocht 1 steeds verkeerd nam.

Is er nog iets bekend over het feit waarom dat gebeurde? Lijkt mij niet dat het aan hem lag zo vaak dat het mis ging.
 
Vreemd dat de Moto2 in trainingen en kwalificatie zo'n beetje het hele veld binnen een seconde zit, maar in de wedstrijd binnen een paar ronden het hele veld uit elkaar getrokken wordt
 
Ja dat en Vinales die naar voren reed, maar voor de rest weinig sensatie.

Goed, het kan niet altijd feest zijn.

Vond Lorenzo nog best goed rijden hoewel hij bocht 1 steeds verkeerd nam.

Is er nog iets bekend over het feit waarom dat gebeurde? Lijkt mij niet dat het aan hem lag zo vaak dat het mis ging.

Achterband was op.
 
Scott Redding probeerde ook wat nieuws...
IMG_20180716_080050.jpg


IMG_20180716_182831.jpg


IMG_20180716_080735.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan