GP van Italie - Mugello

Winnaar motogp Mugello

  • Rossi

    Stemmen: 31 51,7%
  • Melandri

    Stemmen: 2 3,3%
  • Stoner

    Stemmen: 13 21,7%
  • Pedrosa

    Stemmen: 5 8,3%
  • Lorenzo

    Stemmen: 6 10,0%
  • Edwards

    Stemmen: 0 0,0%
  • Hayden

    Stemmen: 1 1,7%
  • Capirossi

    Stemmen: 0 0,0%
  • Dovizioso

    Stemmen: 2 3,3%
  • Elias

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    60

TavulliaVale

MF veteraan
12 aug 2006
2.561
0
Op 29-30-31 mei zijn we alweer op Mugello!!!!

Circuit_Mugello_(test).png




spaceball.gif


mugello-rossi-double-take-h.jpg



Wie is jullie grote favoriet, of wie denk wie er met de eerste prijs vandoor gaat?
 
Helaas kan Rossi op z,n thuis baan niet z,n 100e overwinning binnen halen.
Rossi is de koning van Mugello dus denk niet dat er iemand is die hem daar verslaat.

Zal wel weer een leuk gevecht worden tussen Lorenzo, stoner, rossi, en Pedrosa (En ik hoop Melandri)
 
Helaas kan Rossi op z,n thuis baan niet z,n 100e overwinning binnen halen.
Rossi is de koning van Mugello dus denk niet dat er iemand is die hem daar verslaat.

Zal wel weer een leuk gevecht worden tussen Lorenzo, stoner, rossi, en Pedrosa (En ik hoop Melandri)


eerst mugello zijn 99ste overwinning,dan 2 worden in spanje(catalonie).
en hij maakt het af in assen. :X

zijn jullie hier mee eens?
 
Je ben nu wel errug snel met een topic te openen... ;) :+

Maareh uiteraard gaat Rossi winnen! It's his backyard... Ben benieuwd wat ie nu weer voor helm-special zal dragen :Y
 
Zijn best wel veel mensen die een bloedhekel aan Lorenzo hebben ,lekker boeien zeg waar het om gaat is dat die vent wel kan rijden en genoeg ballen heb om er voor te gaan enne hij maakt het toch maar effe waar.
Dus Viva Lorenzo :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :} :} :} :} :}
 
Mugello is zo'n gave baan!!! voor onboard beelden zie mijn site :) wel iets langzamer dan Rossi :P

Die wint uiteraard op Mugello
 
Hmmmm dat kan imo alleen maar een mooie strijd leveren.

Zowel Rossi als Lorenzo.. gebrand op de overwinning...

Ik schat Rossi dan toch wat hoger in als hij zijn truckenkist opentrekt *D


Grrrr, was het dit weekend al maar weer race :P
 
Zijn best wel veel mensen die een bloedhekel aan Lorenzo hebben ,lekker boeien zeg waar het om gaat is dat die vent wel kan rijden en genoeg ballen heb om er voor te gaan enne hij maakt het toch maar effe waar.
Dus Viva Lorenzo :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :} :} :} :} :}

Helemaal mee eens :Y :Y :Y . Dat eeuwige gezanik over Lorenzo (en z´n lollie; perfect voor Chupa Chups; iedereen kent het merk inmiddels)) die gozert doet het maar mooi effe. Ook in Spanje zelf heeft Lorenzo niet altijd positieve pers (en gaat de voorkeur naar Pedrosa) maar ik vind ´t een top piloot.

¡¡¡ Viva Jorge !!!


P.S: en als Valentino wint vind ik het ook best O-) .
 
Laatst bewerkt:
Denk zelf dat het tussen rossi, stoner pedrosa en lorenzo gaat.
Ik gun het ze alle vier maar ik hoop dat het vooral een spannende wedstrijd wordt.

En Melandri gaat misch ook wel wat moois laten zien.
 
Laatst bewerkt:
Valentino Rossi. Niet omdat ik het wil, maar omdat het moet. Een winnende Rossi geeft een enorm feest daar in Mugello, dus die moet Rossi hoe dan ook bijschrijven op zijn conto. Pedrosa mag zegevieren in Catalunya, zodat Rossi dan vervolgens zijn 100ste GP overwinning in Assen mag pakken! Wie het kampioenschap vervolgens binnensleept maakt me niks meer uit, maar bij die 100ste GP overwinning moet ik gewoon bij zijn, en dat moet gewoon gebeuren in Assen!

Zo, mijn scenario ligt klaar. Laat de klok maar doortikken.
 
Rossi is ongeslagen in Mugello en dat zal dit jaar niet anders zijn..............

Overwinning nummer 8 op Mugello komt eraan...en op Assen zijn 100ste teken ik meteen voor :Y

[me="AppiePappie"]is er namelijk ook bij op Assen *O*[/me]
 
Laatst bewerkt:
Rossi is ongeslagen in Mugello en dat zal dit jaar niet anders zijn..............

Overwinning nummer 8 op Mugello komt eraan...en op Assen zijn 100ste teken ik meteen voor :Y

[me="AppiePappie"]is er namelijk ook bij op Assen *O*[/me]

En daarom had ik gisteren op overwinning 99 gehoopt, Ik wilde er bij zijn voor nummer 100 in zijn achtertuin.
 
Ik zal het dit jaar zelf eens gaan bekijken daar.
Heb kaarten voor Scarperia 8-)
Zaterdag vliegen naar Milaan en zondag vroeg (3 uur rijden) naar het circuit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan