GP van Japan

om 4uur de 125cc
om 5.15uur de 250cc
om 6.45uur de Motogp



:Z :Z :Z


Waarom zitten we eigenlijk te kijken naar die tijden?
We weten allemaal toch wel hoe wie er zeer waarschijnlijk zal winnen. :Z :Z
Sorry, hoor maar ik vind het veel te voorspelbaar worden.


wat is dat nou voor onzin! :( :(
Blijkbaar kan het jou alleen maar schelen wie wint?!?! En wie ná die knakker rossi over de streep komt boeit niet?

jezus, waarom kíjk jij überhaubt nog de GP dan? |(
 
wat is dat nou voor onzin! :( :(
Blijkbaar kan het jou alleen maar schelen wie wint?!?! En wie ná die knakker rossi over de streep komt boeit niet?

jezus, waarom kíjk jij überhaubt nog de GP dan? |(
Nee, dat is niet waar.
Maar zeg nou eerlijk, op tv zie je alleen maar de 1e 3 rijders. De rest van het veld zie je al niet eens meer op tv tijdens de race. Alleen als er 1 crasht. :X
Het gaat mij er juist om dat rossi steeds wint hetgeen erg voorspelbaar en saai is.
Ik wil gevechten zien net zoals in de superbike.
 
Die gevechten zijn er wel hoor, maar alleen wint Rossi die negen van de tien keer. Maar over 20 jaar kan je wel zeggen dat je de periode van Rossi nog meegemaakt hebt. ;)

Vraag me af wat Hopper gaat doen zondag, denk wel dat ie bij de eerste 5 kan blijven.

Tamada en Nakano vallen mij erg tegen tot nu toe. -O-
 
Maar over 20 jaar kan je wel zeggen dat je de periode van Rossi nog meegemaakt hebt. ;)
Zo moet ik het dan maar bekijken he..
Je snapt wel een beetje wat ik bedoel.
Ik hoop dat Hopper eens een podium kan pakken.
 
Hopper doet het altijd goed in de eerste kwalificatie(s). In een intervieuw vanochtend op eurosport zei hij dat hij geen qualifier had gemonteerd maar een "zachtere raceband"..... Mamola vroeg n.m. of hij net als de andere met een raceband rond ging.....
Vandaar die "snelle" tijd, die natuurlijk niet echt snel is.
Ze zullen hoogstwaarschijnlijk rondjes van 1:46 gaan rijden.....
Ben benieuwd wie de pole pakt, maar gok toch op Gibernau, Rossi, Barros of Capirex. :P
 
De top3 rijd allemaal Bridgestone, dus dat zou op dit circuit welleens de betere band kunnen zijn. :)


Hoop niet dat Capirossi (als altijd) als een dwaas de eerste bocht(en) ingaat...Gebeurt er hetzelfde als vorig jaar :P Snap die kerel ook niet, waarom bij de start bij de kop meegaan als je weet dat je het toch niet bij gaat houden?
 
Nee, dat is niet waar.
Maar zeg nou eerlijk, op tv zie je alleen maar de 1e 3 rijders. De rest van het veld zie je al niet eens meer op tv tijdens de race. Alleen als er 1 crasht. :X
Het gaat mij er juist om dat rossi steeds wint hetgeen erg voorspelbaar en saai is.
Ik wil gevechten zien net zoals in de superbike.


true :) Ik had niet door dat je dat bedoelde... maar toch vind ik de gevechten leuk om te zien, ookal wint die rossi ze meestal -O-
 
Hoop niet dat Capirossi (als altijd) als een dwaas de eerste bocht(en) ingaat...Gebeurt er hetzelfde als vorig jaar :P Snap die kerel ook niet, waarom bij de start bij de kop meegaan als je weet dat je het toch niet bij gaat houden?

Dit spelletje heet racen....Weet je wel?
Of moet ik dat even voor je uitleggen :?
Capirex stond vorige keer op het podium dus neem van mij maar aan dat hij, net als die andere 20 maloten, als eerste die eerste bocht uit wil komen :Y
 
Wat ik dus echt mooi vind, is dat de vervanger van Schouten (Takahashi) als een drol rondgaat (relatief natuurlijk). Misschien is Spaan het probleem wel...en de motor.... O-)

Hopkins deed het verleden jaar ook goed, alleen op raceafstand komt die Suzuki (of Bridgestones) altijd tekort.
 
Daar hebben we Tamada dan eindelijk. Capirossi gaat morgen ook wel aardig rijden denk ik, hij reed heel veel ronden achter elkaar, en vrij constant.

full
 
Merk band is meestal niet circuit gebonden geloof ik.... :?


Dat vraag ik me dus ook af...
Rossi zei zelf dat ze problemen hadden met de band voor het eerst sinds een hele tijd. Hoe kan het dat op JPN deze band zuigt en op andere niet? Ligt dat aan de afwisseling in bochten?...of het type asfalt?

Overigens wel kut dat het zo vroeg is...kep de quali net gemist. Wie stond er Pole of moet dat nog ff geheim blijven voor de mensen die het nog niet willen weten?
 
en deze word zondag wereld champion 2005


Wacht maar af...ik heb het interview van Rossi op de motogp site gezien en daar klonk hij niet zo heel blij, tenminste niet zoals altijd. Maarja anders wordt de overwinning wel uitgesteld naar de volgende race...boeiend ;)
Moet hij nou per se 1e worden in JPN wil hij de titel winnen? of mag hij ook 5e worden? (mijn rekenen is niet zo goed, plus ik ben lui)
 
Wacht maar af...ik heb het interview van Rossi op de motogp site gezien en daar klonk hij niet zo heel blij, tenminste niet zoals altijd. Maarja anders wordt de overwinning wel uitgesteld naar de volgende race...boeiend ;)
Moet hij nou per se 1e worden in JPN wil hij de titel winnen? of mag hij ook 5e worden? (mijn rekenen is niet zo goed, plus ik ben lui)

nee aan een tweede plek heeft hij al genoeg :}
 
Altijd weer leuk om Capirex vooraan te zien staan en niet gedacht dat Hopper er ook bij zou staan. Knap van Tamada. Ook niet echt verwacht, maar wel de eerste man op Michelin....... :Y
Gibernau 7e???? en Rossi 11e :? met daarachter op de 13eplek Edwards :Y
Denk dat Xaus ook weer beter naar de WSB kan, want die kan echt geen potten breken :N

full
 
Dat vraag ik me dus ook af...
Rossi zei zelf dat ze problemen hadden met de band voor het eerst sinds een hele tijd. Hoe kan het dat op JPN deze band zuigt en op andere niet? Ligt dat aan de afwisseling in bochten?...of het type asfalt?

Overigens wel kut dat het zo vroeg is...kep de quali net gemist. Wie stond er Pole of moet dat nog ff geheim blijven voor de mensen die het nog niet willen weten?

Aangezien (vooral) michelin uit 100 verschillende banden kan kiezen is het samen met de vering afstellen+hele set up dus eigenlijk altijd weer een hele klus om de goede voor en achterband te vinden.
Morgen in de warm-up zullen ze wel een goede raceband vinden :Y Zoals eigenlijk altijd vindt Burgess+team uiteindelijk wel een goede setup.
Ben benieuwd :]

Geheim blijven voor de mensen die het niet willen weten???? :?
Dan moet je niet in dit topic kijken, lijkt me :Z

De start wordt gegarandeerd een sensatie, dus dat wordt vroeg op :(
 
Geheim blijven voor de mensen die het niet willen weten???? :?
Dan moet je niet in dit topic kijken, lijkt me :Z

Jah dat klopt...ik d8 ff niet goed na. t is de topictitel wat van belang zou zijn. daarin moet je niet vermelden wie heeft gewonnen/pole heeft.
 
Melandri 3e!!! *O* *O* *O*
Ik denk dat het een geweldige race gaat worden, jammer van het tijdstip... Weet niet of ik dan wakker kan worden. :z
Maar je moet er iets voor over hebben!
 
Terug
Bovenaan Onderaan