GPinsider forum

Bij de eerste Moto GP in Oostenrijk is dezelfde fout gemaakt ( moto 2 en 3 zijn wel goed ), de tweede met die geweldige overwinning van Brad klopt dan weer wel.
Verder weet ik het niet, heb niet alles teruggekeken.
 
Durf haast niet te kijken..
Acosta en tatay out
Bezzechi en lowes out
Morbidelli.. out

Gelukkig heb ik aleix nog in mn team
 
Durf haast niet te kijken..
Acosta en tatay out
Bezzechi en lowes out
Morbidelli.. out

Gelukkig heb ik aleix nog in mn team
Vorig jaar hadden een hoop Lowes in hun team die ze allemaal niet weer gekozen hebben. Ik dacht optimistisch dit wordt zijn seizoen in zijn 2e seizoen op de snelste motor van het Moto2 veld. Maar het gaat hem niet meer worden voor Lowes.
 
Dat dacht ik dus ook.

Moto 3 is altijd kermis dus daar heb ik qua rijders gegokt.. pakte goed uit met acosta maar minder met tatay.
Moto 2 leek het mij verstandig om 2 kanshebbers voor de titel te hebben, verwachte ook dat lowes stabieler was geworden dus hij en bezzechi.
Had niet verwacht dat Gardner het "waar" kon maken dus die expres niet gekozen.

Motogp leek mij dat morbi kanshebber was om wk te worden, aleix ernaast omdat hij een top 10 rijder is.
Ligt morbi er gewoon al een half seizoen uit...

Het is allemaal meer een kwestie van geluk dan verstand, tenzij ik zelf win :P
 
  • Leuk
Waarderingen: NR34
Vorig jaar hadden een hoop Lowes in hun team die ze allemaal niet weer gekozen hebben. Ik dacht optimistisch dit wordt zijn seizoen in zijn 2e seizoen op de snelste motor van het Moto2 veld. Maar het gaat hem niet meer worden voor Lowes.

Die fout heb ik ook gemaakt, en nog erger.. als 2de rijder gegokt op Simone Corsi..:')
 
Die fout heb ik ook gemaakt, en nog erger.. als 2de rijder gegokt op Simone Corsi..:')
Ach shit happens. Raul Fernandez maakt bij mij weer veel goed. Zelfs met een gebroken botje in zijn hand. Mijn Moto3 team met Massia en Binder had ik dan weer meer van verwacht. En ben zelf zo eigenwijs geweest om ene Valentino Rossi te kiezen. Eigenwijs is ook wijs.
 
Terug
Bovenaan Onderaan