GPinsider forum

😇

jhghjghjghjghj.jpg
 
Net even de races terug gekeken. De punten zijn al bijgewerkt zie ik, thanks @Duderuud
Met 3 gefinishte coureurs toch nog 46 punten. Dat biedt dan wel weer perspectief voor de volgende races :t
 
Was een mooie moto3 race, veel strijd. Gruwelijk jammer van DavidAlmansa, had een mooie plek kunnen behalen.
Kon Rossi een keer punten voor mij scoren, legt hij hem op zijn kant! Met Moirera mag ik eigenlijk niet klagen.
 
Bezzecchi 💪🏻. De regen maakt het extra zuur dat Oliveira niet mee kon rijden, ook altijd goed in de regen. Niettemin toch aardig wat punten gescoord 🤩
 
Er zijn er ook die minder scoren….
Ik weet het, maar als er ook anderen zijn, die op één dag al meer dan 100 punten binnenhalen, dan moet er wel iets meer gebeuren om in de buurt te komen.

De grootste fout die ik heb gemaakt,.... drie jaar geleden volgde ik Xavier Artigas in de reddull cup, en zag een getalenteerd manneke. Het jaar er op, maakte hij de overstap naar Moto3. En ik dacht, dat is mijn man. En hij deed zijn best, maar had steeds pech, met van alles. Okee, dan afgelopen jaar nog maar een kans.
Dit jaar maar niet meer, het zit er niet in |(En nu doet ie lekker mee -O-
 
Holy shit Almansa... _O- Fuck man, prachtig om te zien!
Beetje jammer dat ik 0 punten heb met Kelso die er niet is en Rossi die nog ff gaat liggen B|
(MotogGP is voor later)
 
Laatst bewerkt:
Mooiste van dit weekend vond ik Bagnaia, die in de natte kwalificatie (zonder gewenst resultaat trouwens) het even op slicks gaat proberen. Held :}
 
  • Leuk
Waarderingen: C4rN
Terug
Bovenaan Onderaan