GPinsider forum

Ik heb ze net gekeken en ik kan me zo het gevoel van Bo voorstellen. Wat een ontlading moet dat zijn geweest voor hem.
Mijn punten ga ik nu naar kijken maar als dit zo blijft ga ik dit jaar slechter staan dan vorig jaar :X
 
Vandaag had ik zoiezo matig gescoord, maar waarom iedereen nou steeds Oliveira eraf moet rijden? Ok over je stiefzus heen klappen, is misschien een beetje vreemd. Maar Miguel lijkt me verder een prima kerel.
 
Er heeft hier niemand echt goed gescoord dit keer.
Maar wat jammer van al die valpartijen.
 
Er heeft hier niemand echt goed gescoord dit keer.
Maar wat jammer van al die valpartijen.
Zeker, maar wat een spannende races waren het weer! Ik heb wel te doen met Mark Marquez. Wat een kerel, na zo lang niet gereden te hebben zo in de frontlinie meedoen. Je moet toch echt wel bewondering voor hem hebben!
 
Ik ben niet echt een fan van 93 maar ik vond het dit keer ook gruwelijk jammer. Het is bij hem alles of niets. Op zich niet verkeerd maar er is zo vaak ook een ander nog de dupe van.
 
Ik ben niet echt een fan van 93 maar ik vond het dit keer ook gruwelijk jammer. Het is bij hem alles of niets. Op zich niet verkeerd maar er is zo vaak ook een ander nog de dupe van.
Precies dat!
Ik heb er ook absoluut niets op tegen dat er geracet wordt, maar wel op die alles-of-nietspogingen, waar een ander de dupe van is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan