Ja, maar dat kan je past echt goed doen alstie loopt....Nee nog niet, weet ook eerlijk gezegd niet zo goed wat ik dan moet doen. Is dat het afstellen dat alle kleppen exact gelijk openen en sluiten?
Ik heb zo'n meter thuis liggen. Als je wilt en niet te ver woont van helmond mag je langskomen.Remmen zijn weer gefixt. Net voor het eerst mee gereden. Hij trekt op als een malle
Als hij warm is dan loopt ie stationair zonder choke wel prima maar denk toch dat de carbs even gesynchroniseerd moeten worden.
Ik begrijp dat dat zonder meter niet echt goed zelf te doen is dus dat je m dan beter langs de garage kan rijden (tenzij je denkt de meter vaker te gaan gebruiken, wat bij mij niet het geval is).
Nog 1 vraagje. Ik merkte dat bij het terugzetten (na het rijden) de temperatuur op 3 kwart stond en na het uitzetten van de motor de koelvloeistof in het reservoir begon te borrelen/koken. Dit duurde niet heel lang, ongeveer 20 seconde maar toch.
Wat is een gebruikelijke temperatuur (op de meter staan geen graden) en kan dat borrelen kwaad?
Remmen zijn weer gefixt. Net voor het eerst mee gereden. Hij trekt op als een malle
Als hij warm is dan loopt ie stationair zonder choke wel prima maar denk toch dat de carbs even gesynchroniseerd moeten worden.
Ik begrijp dat dat zonder meter niet echt goed zelf te doen is dus dat je m dan beter langs de garage kan rijden (tenzij je denkt de meter vaker te gaan gebruiken, wat bij mij niet het geval is).
Nog 1 vraagje. Ik merkte dat bij het terugzetten (na het rijden) de temperatuur op 3 kwart stond en na het uitzetten van de motor de koelvloeistof in het reservoir begon te borrelen/koken. Dit duurde niet heel lang, ongeveer 20 seconde maar toch.
Wat is een gebruikelijke temperatuur (op de meter staan geen graden) en kan dat borrelen kwaad?
Lijkt me niet de bedoeling dat je koelvoeistof begint te koken. Misschien heb je de verkeerde vloeistof erin. Of zit er alleen water in?
neem aan dat het midden van de meter de beste stand / optimale gebruikstemperatuur is.
Pak eens een spiegel, zet je motor aan en laat die eens lopen. Houd dan de spiegel voor je uitlaat. Als deze helemaal vochtig wordt is je koppaking lek. Beetje crue methode, dus controleer ook effe je bougies.
Nu ik toch ga, moet ik nog ergens op letten welke soort?
Ik heb alleen het werkplaatshandboek. Daar kan ik het niet in vinden. Zo irritant.
Ik loop me suf te zoeken naar "G11' G12 etc." dat is wat ik overal lees.Het staat er gewoon in:
Bekijk bijlage 1434183
Kawasaki gpz 600 r gpx 600 r ninja 600 r rx gpx 750 r ninja 750 r 1985 1997 Service manual - Download service / repair / owner / maintenance manuals, motorcycle tutorials, microfiche
Kawasaki gpz 600 r gpx 600 r ninja 600 r rx gpx 750 r ninja 750 r 1985 1997 Service manual - Download service / repair / owner / maintenance manuals for motorcycleswww.manualedereparatie.info