GPX bestanden

Het idee van het topic is best leuk eigenlijk. Zolang men niet hun eigen adresgegevens natuurlijk daarmee op internet zet.
Zelf haal ik van veel motorroutes.nl af en pas ik die aan naar mijn versie met adres etc.

Voor mij een +1 voor het idee en hopend wordt het wat :)
 
Is er al een topic met GPX bestanden, van mede MFers?
Ik kon het niet vinden.
Leuke routes in eigen land of buitenland.
Laat er dan een topic gestart worden door iemand die alle bestanden in de beginpost van het topic wil en kan blijven plaatsen, als diegene getagd wordt.
Misschien ook indelen in landen waar de routes liggen.

Voorbeeld:

Centraal reisverslagen verzamel leesvoer voor de winter topic

Dit topic is ook ' sticky ' gemaakt waardoor het altijd bovenaan de lijst van het subforum blijft staan en niet onvindbaar wordt.
 
Dat zou inderdaad super zijn.
Niet dat ik jou daar mee tegen wil houden ofzo hoor 😉 .
Ik kan mij wel voorstellen dat de zoekfunctie niet veel oplevert ( of ik snap dat ding niet) maar bij de vraag naar een gpx in een topic wordt dit meestal vervolgens per pb verstuurd of per pb om email gevraagd omdat men niet weet hoe je bestanden via mf verstuurd.

Zegt mijn glazen bol..
 
Niet dat ik jou daar mee tegen wil houden ofzo hoor 😉 .
Ik kan mij wel voorstellen dat de zoekfunctie niet veel oplevert ( of ik snap dat ding niet) maar bij de vraag naar een gpx in een topic wordt dit meestal vervolgens per pb verstuurd of per pb om email gevraagd omdat men niet weet hoe je bestanden via mf verstuurd.

Zegt mijn glazen bol..
Ik heb er ook niet zo'n probleem mee om dat eventueel te doen. Zal vast wel even een teringbende worden aangezien ik nog niet goed weet hoe forumdingen werken en eigenlijk nog weinig tot geen ervaring heb met .gpx bestanden. (heel vroeger wel eens een poging gewaagd met basecamp, maar wij werden geen vriendjes.
Een bestand bijvoegen lukt me nog net.
Weet ook niet of het wenselijk is om zoiets te starten en bij elkaar te laten houden door een newbie.
 
Basecamp 🤐 .

1711225746442.png


Volgens mij een verplicht stuk software bug om een pc met Windows 95 te kunnen laten communiceren met een Garmin die alleen morse kan, via een seriële poort.

Aan de andere kant zijn er al een hoop alternatieven zoals routemy ofzoiets waar iedereen zijn routes al neerzet.
Dan hier een soort database aanmaken etcetera.

Ik ben er nou al moe van.
 
  • Haha
Waarderingen: G.C.
Een kennis van me had een Garmin.
Met een kronkel route optie.
Als je die in NL aanzet kwam er in het scherm " flieht zu den Nachbarn " te staan.
Geen idee 🤷🏼‍♂️, ik ken geen Frans.

aaafrans-bauer hep muh buurman gedaan.png
 
Terug
Bovenaan Onderaan