Mooie GPX routes gevonden maar verzamel bestand werkt niet met mijn navigatie app. :-(

bikerbertus

MF veteraan
9 jun 2007
16.264
10.122
Zie:
De 12 mooiste provincieroutes door Nederland

Na het downloaden (link onderaan in artikel) krijg je een verzamelbestand waarvan mijn (Beeline) app alleen de eerste rit (Drenthe) opent.

Heeft iemand een suggestie om het bestand te splitsen?

Ben nu met name geinteresseerd in de Gelderland-, Utrecht-, Noord Brabant en Noord- & Zuid-Holland routes.

Thanks!
 
Laatst bewerkt:
Het lijken vanaf mijn telefoon verschillende tracksegmenten in 1 gpx. Ik meen te herinneren dat niet lang geleden hier op het forum een vergelijkbare vraag kwam over hoe een gpx te splitsen. Ik kan het topic alleen even niet vinden :P
 
Het lijken vanaf mijn telefoon verschillende tracksegmenten in 1 gpx. Ik meen te herinneren dat niet lang geleden hier op het forum een vergelijkbare vraag kwam over hoe een gpx te splitsen. Ik kan het topic alleen even niet vinden :P
Ik kom niet verder dan de eerste (Drenthe) route want dat is de enige die zichtbaar is na openen in app.
Maar ik zal ook verder zoeken naar het topic wat je bedoelt...
 
Als ik de gpx importeer in myrouteapp als route/track krijg ik ze allemaal wel als losse tracks te zien.
'(

1694587077300.png
 
Terug
Bovenaan Onderaan