GPX600R of GPZ500S

Welke kawa is mooier / beter / betrouwbaarder / leuker / zui

  • GPZ500S

    Stemmen: 3 60,0%
  • GPX600R

    Stemmen: 2 40,0%

  • Totaal aantal stemmers
    5

Ibuki2005

MF'er
25 jul 2005
64
0
Rotterdam
Heb eindelijk mijn rijbewijs en ga z.s.m. mijn eerste motor kopen hoi hoi hoi!!
Keuze is gevallen op de Kawasaki, nu gaat mijn voorkeur uit voor de GPX600R maar vind de GPZ500S ook erg mooi en heb er veel goede dingen over gelezen.

Dit is de kleurenstelling die ik het mooist vind van beide modellen:

full


Misschien is het handig om er een poll bij te gooien maar weet zo snel niet hoe dat moet.. :?

Is er een groot merkbaar verschil tussen de 2 en de 4 cilinders?? (ga nog proefritjes maken maar dan weet ik beetje wat ik kan verachten)

Heeft de GPZ op de snelweg last van zijn lichte gewicht?

Hoop van jullie te horen!! :W
 
Vooroordeel: Ik zeg GPZ :P

GPZ is leuker, oerzuinig (maakt bijna benzine ;) ), beter en onderhoudsvriendelijker
 
GPZ
(maar is dus ook beetje vooroordeel)... de mijne heeft me nog nooit laten staan, is superzuinig en een perfect stuurfietsje... leuke bijkomstigheid is dat veel mensen redelijk verbaasd zijn als ze horen dat het al zo'n "oude"fiets is...
 
Hebben jullie met de GPZ geen last van een trillend stuurtje op de snelweg? Dat had ik ergens gelezen, en hoe zit het met wind??
 
Om de Motor-Forum OMA (schrok me dood van die foto...- O-) weer even weg te jagen maar een flinke schop..!

Ben zelf namelijk ook erg geïnteresseerd in de vergelijking tussen beide fietsen!!
Hoe staat het met de betrouwbaarheid van deze twee? Ik had zelf de GPX750R ook op m'n lijstje staan, maar heb inmiddels gelezen dat dit blok bij wijze van spreken bijna uit elkaar donderd als je opstapt... :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan