heeft de gixxer 99 niet al een injectie....heb je dan geen powercommander nodig ipv dyno...?
dyno in injectie lijkt mij weinig zin hebbe...
nee, deze heeft nog carbu\'s...
Hoe hoger de stage hoe meer er aan veranderd wordt... van complete carbu\'s tot nokkenassen etc...
Die goei mens heet trouwens Adrie Spierings.Ze hebben daar een vette bank staan!he sniper,
bel eens met motopro in veendam tel. 0598-632523
hij heeft ook wel een nummer van andre speering
in heesch ( heeft dus zo n geremde bank )
succes afz fast eddie
heeft de gixxer 99 niet al een injectie....heb je dan geen powercommander nodig ipv dyno...?
dyno in injectie lijkt mij weinig zin hebbe...
heeft de gixxer 99 niet al een injectie....heb je dan geen powercommander nodig ipv dyno...?
dyno in injectie lijkt mij weinig zin hebbe...
zwaarte van aanpassing in onderdelen van je carbosWat is het verschil eigenlijk in die stage 1,2,3 etc ?
Je kan ook leuk doen met de bedrading. Er zit een restrictor in de CDI unit van de GSXR Suzuki's die werkt in de 2, 3 en 4de versnelling. En de Hayabusa in de 6de versnelling.
Uit de versnellingspositiecensor(VPC) (onder het voortandwiel) komen drie draadjes (twee bij oudere types) met roze, blauwe en zwart die naar de CDI unit gaan. De CDI unit meet de weerstand naar massa van de roze draad. Als je die doorknipt en aan de kant van de CDI met een weerstandje van 7kOhm aan massa legt dan loopt je Suzuki in de 2,3 en 4de harder. De 1de, 5 en 6 maakt niet uit.
Een weerstandje kost 5 Eurocent.
Nadeel, je vrijstand lampje werkt niet meer. Maar daar is ook een oplossing voor. Het blauwe draadje uit de VPC wordt naar massa geschakeld als de bak in zijn vrij gezet wordt, daar kan je dus wel wat mee aansturen.
Voor de volledigeheid, oudere types hebben maar twee draadjes uitde VPC, de zwarte ontbreekt. Deze zwarte draad moet aan massa gelegt worden, bij het oudere type VPC zit die massaschakeling intern.
Je kan natuurlijk ook een Nikko Powerpack kopen voor 150 Euro, doet hetzelfde, kost iets meer.
Bijlage: image1.jpg
Eh, heren van de laatste 2 bijdragen, topic is uit 2002
Wedden dat hij die motor al lang niet meer heeft?Eh, heren van de laatste 2 bijdragen, topic is uit 2002
Ja dus? rijden er geen srad meer rond dan?