Graag jullie mening over deze naked

Ja, dan is iedereen gek op Italiaans design. Want iedereen vind die 998 die je post mooi.

Dan moet je zeggen: 'Ik ben gek op italiaans design zoals de 998, en niet die Aprilia, de Multistrada, de Mike Hailwood Evoluzione etc. etc.' :z (doorgaans modellen die velen lelijk vinden |( )
Nope , ikke niet. Ik vind het een lelijk plastic hok. (shoot me! 8-) )

[back on-topic]
En kan iedereen die vind dat de motor waar dit topic over gaat GEEN naked is, mij ff uitleggen waarom niet?????
 
Ik heb deze uitvoering gehad, maar vorige maand verkocht. Geloof het of niet, ik had er gelijk weer spijt van dat-ie weg was. Daarom heb ik er weer een gekocht, die kan ik na 15 januari ophalen. De motor is tot in detail door een designer ontworpen en zonder concessies aan het design in productie gebracht. Het ding rijdt echt heel goed ! Is alleen voor een 1 pitter behoorlijk zwaar 180 kg met halfvolle tank.
 
Piccie vergeten :
full
 
Welke heb je nu P.?

De kleuren van de foto of een andere kleur. Groot gelijk dat je er weer één hebt teruggekocht.

Groeten B
 
Gewoon 25 jaar wachten, dan is het een brik (of een klassieker :) )

Dacht ik de gebruikelijke "De hayabusa is lelijk, nee dat is ie niet, en hij is lekker wel sneller :? "-discussie in de sporthoek eens over te slaan door bij de nakeds te kijken, kom ik in dit soort nakedfundamentalisme terecht ;)

edit: By the way, volgens mij is het gewoon een (lelijke) naked
 
Laatst bewerkt:
wat is er zo lekker aan die fiets?


Rijdt heel lekker, zit goed, remt goed. Daarnaast een controversiele motor, altijd goed voor de nodige aandacht van passanten of medeweggebruikers. Er staat er een in het Guggenheim, dus er zien meer mensen wat in deze motor. Een goede gebruikte kost nu meer dan toen nieuw en de waarde loopt alleen maar op. Kortom een echte liefhebbersfiets (en ik ben liefhebber). Wel een zwart of wit fiets: je vindt hem mooi of je vindt het niets, so-so is onmogelijk. Wat mij persoonlijk altijd heeft aangesproken is dat er dus bij of tijdens de productie geen concessies zijn gedaan aan het ontwerp. En ik ben een groot fan van Starck.
 
Terug
Bovenaan Onderaan