Gran Premio d'Italia TIM 30-05-2014

Wordt Marquez verslagen?

  • Ja

    Stemmen: 28 47,5%
  • Nee

    Stemmen: 31 52,5%

  • Totaal aantal stemmers
    59
Ik twijfel nu een beetje want er staat in de nieuwsbericht op gpone dat Fabrizio wel in de pitbox is om kennis te maken met de ART APRILIA en team maar er staat niet bij dat hij GP's gaat rijden.
Zou wel leuk zijn als hij de GP MUGELLO mee kan doen as zondag maar ik denk dat dat er niet in zit. Hij heeft vandaag niet gereden.
 
Sinds Sachsenrinng vorig jaar doet hij dat idd. Toch lag ook Pedrosa zijn kracht vaak in het begin van de race, dit jaar is hij in de kwalificaties zwak en in het begin van de race raak hij ook vaak achterop. Net als Lorenzo klaag hij ook over de banden. Valt mij ook op dat mannen die het van het late remmen moeten hebben zoals Marquez,Rossi,Iannone en Dovi het dit jaar een stuk beter doen, banden lijken dus in hun voordeel uit te pakken.

:^
Lijkt me een goede constatering.

Wat is Miller kwallerig bezig in fp3,beetje over het paard getild :?
 
Zit ik FP3 MotoGP te kijken, spoel terug naar het begin om hem helemaal te zien, spoel ik nog een keer een stukje terug zit ik opeens in Moto2 B| B|
En FP3 MotoGP laadt natuurlijk ook niet meer B|
 
Zit ik FP3 MotoGP te kijken, spoel terug naar het begin om hem helemaal te zien, spoel ik nog een keer een stukje terug zit ik opeens in Moto2 B| B|
En FP3 MotoGP laadt natuurlijk ook niet meer B|
't Systeem werkt niet vlekkeloos wat dat betreft, heb ik ook al eens ondervonden. Ondertussen kun je volgens mij wel weer terugkijken:
MotoGP™
 
Laatst bewerkt:
Wat een verschrikkelijke onsportieve rotzeikerd is die Miller zeg ......denkt echt dattie Jezus is .
Begin het hier wel steeds meer mee eens te worden ja, wat een driftkikker zeg. Is dit een typisch Australisch karaktertje ofzo? Man man man...
 
Schouten 31e en teamgenootje Tonucci 16e... :X

Ook Ana Carrasco presteert zeer ondermaats, heeft nog geen punt gescoord.
 
Mooi toch die Miller, lekker anderen beetje tegen de schenen trappen, tenminste wat te beleven met hem op de baan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan