Granit Victory 39 XXL

polman

Die hard MF'er
18 okt 2004
465
2
Huissen
Hello!

Ik wil voor m`n FZR 600 een goed slot kopen, en toen ben ik deze tegen gekomen!

10001859.JPG


€40,-

Heeft iemand hier ervaring mee?
Is deze geschikt om elke motor (in mijn geval de FZR) vast te leggen?

Deze ben ik ook nog tegen gekomen, maar is direct een stuk duurder.. is hij dat ook waard?

10001928.JPG


€73,-


Thanks :)

Groeten Rogier
 
Ik heb de bovenste, maar dan met een korter stangetje.
Mijn motor is nog nooit gepikt, maarja, of dat nu ee ngarantie voor jouw is :)
ik ben er iig wel tevreden over
 
De bovenste heb ik in korte uitvoering (remschijfslot). Heeft vier sterren (Art) dus is wel goed, ook voor de verzekering. Er is trouwens een site waarop je dit kunt opzoeken. Klik

Groeten, Blackie
 
Het gaat mij er meer om dat hij past :)

Denk inderdaad ook wel dat hij goed is!!!
Of beide evengoed zijn, dat weet ik alleen niet..
 
Ik ben in het bezit van de onderste, zeer zwaar slot. Ook mijn motor is nog nooit gestolen, maar zoals eerder aangegeven kan ik geen garantie geven dat dat ook niet bij jou gaat gebeuren als je dit slot hebt !
 
Ik heb de bovenste, maar dan met een korter stangetje.
Mijn motor is nog nooit gepikt, maarja, of dat nu ee ngarantie voor jouw is :)
ik ben er iig wel tevreden over
Heb ik ook, idd. Met dat korte stangetje. Die lange moet door allebei je remschijven heen ofzo? :?

Bevalt goed, komt ook goed uit de testen, geloof ik. Ik zou wel eerst even passen op je motor. Op de GPX600R die ik gereden heb pastte die namelijk niet tgv de vorm van de rotor van de remschijf (te dik/gaten te klein).

Het gaat mij er meer om dat hij past :)

Denk inderdaad ook wel dat hij goed is!!!
Of beide evengoed zijn, dat weet ik alleen niet..

Gewoon met de motor naar een motorzaak en ff passen met dat slot.
 
Misschien een domme vraag, maar... de remschijven zitten die altijd synchroon van elkaar?

Ofwel, als het slot door de ene schijf past.. sluit ie dan ook direct aan op de andere schijf?
 
Spinners?!

Erm.....



Dat zijn toch die dingen die je in dure chrome 21" auto velgen stopt?
 
Heb de bovenste... werkt perfect! nergens last van, ik heb alleen geen fzr.


hijs alleen wel wat goedkoper geworden de afgelopen tijd :(
 
Spinners?!

Erm.....



Dat zijn toch die dingen die je in dure chrome 21" auto velgen stopt?

Yep, maar ook sommige op hun motor :X

Ik heb trouwens de onderste van de 2 :) Bevalt heel goed, en ook mijn motor is nog niet gejat :) Biedt natuurlijk ook geen garantie voor de toekomst ;)

Onderste is iig ART 5 goedgekeurt zo uit mijn blote geheugen! Ziet er naar mijn mening ook iets steviger uit :)
 
Hij is nog 65 euro... maar bij Louis als restpost, gaan altijd voor een koopje weg!!!

Daarom dacht ik dat dit misschien een goede optie was.. ipv die onderste!
 
Beetje duur geintje dan hè...


Ik zou eigenlijk alleen qua prijs voor de bovenste gaan, maar weet niet of het zo slim is om te bezuinigen op een slot! :x
 
De bovenste heeft als voordeel dat ook je wiel geblokkeerd wordt en wegrijden met een losgedraaide, nog wel steeds op slot staande, remschijf de dief/vegge niet ver zal brengen.

Heb zelf de onderste en die voldoet prima, maar wel voorzien van tweede (ABUS ketting- )slot en een Spyball alarm. Dus da's niet geheel objectief.
 
Ik heb nog eens gekeken naar m`n remschijven..

Is het de bedoeling dat het bovenste slot door die gaatjes gaat, of kan hij ook hier door:

schijf.jpg
 
Ja daardoor, en leg je fiets ook ergens aan vast, al was het maar via schijfremslot en zo'n spiraalkabel daar aan en aan iets stevigs. 8-)
 
ik heb de onderste, bevalt goed. Op aanrade van Ritzen gekocht :) Mijn motor is ook nog niet gejat. Maja weet ook eigenlijk niet of die van mij wel echt in trek is.....

En je merkt het wel als je hem vergeten bent, 1x geprobeerd de motor de schuur uit te duwen, maar dat ging niet echt makkelijk met mijn slot er nog aan, gelukkig ben ik niet zo sterk, dus geen beschadigingen waar dan ook op de motor of mijn remschijf
 
Terug
Bovenaan Onderaan