gratis circuit rijden 24 uur per dag

asdf

MF'er
21 nov 2002
60
0
uden
In Oss hebben ze gewoon het ONK circuit dag en nacht open. Kun je zo rijden :-). Vandaag even rond wezen rijden. Er lag een redelijk nieuwe BMW in de sloot maar voor de rest zag ik geen echte obstakels. Dus als je een keer wil vlammen zonder het ander verkeer tot last te zijn........
A50 den bosch richting nijmegen, afslag uden. Onderaan de afslag links en dan de eerste weer links.
 
Hier wil ik ook wel wat meer van weten. Is dit een vast circuit of nu openbare weg indien er geen races zijn. Indien het een vast is is het dan gewoon toegestaan of "zolang niemand het maar merkt?"
 
Zo ziet het er dus uit:

full



(foto geleend van damted uit een ander topic)
 
of bedoel je dit: ligt er namelijk tegen over.......

de foto is misschien (en is waarschijnlijk) oud
 
Laatst bewerkt:
He, wie weet hoe dat nu zit. Is het nu openbaar of niet? Als ik zo naar die foto kijk lijkt het me vreemd als dit zo zou zijn.
 
De tekening is het circuit (op het industrieterrein)
De luchtfoto is het circuit van Berghem (Cart/SM links en Cross rechts)(is er ook vlakbij, onderin zie de snelweg van Den Bosch naar Nijmegen met de afslag Oss Oost)

Al jaren rijden ze op het "straten" circuit op het industrieterrein, maar naar ik heb horen zeggen (en zo zie op de tekening) is er nu een nieuw circuit op een nieuw gedeelte van het industrieterrein.

Kben er nog niet geweest, eerdaags toch maar es gaan koekeloeren ;)
 
Ik ben er wel geweest, tis een stratencircuit dus normaal gesproken openbare weg. Let wel op: het is 50 km per uur gebied :( . Je bent er zo je rijbewijs en brommert kwijt, je kunt er namelijk vergif op innemen dat er regelmatig gecontroleerd gaat worden. Is in de week voor het ONK ook gebeurd!

Verder is het asfalt behoorlijk vies (zand en stenen)en komt er nu zo weinig verkeer dat het ook echt niet schoon gereden gaat worden!

Dus wat mij betreft geen aanrader!
 
Zo ziet het er dus uit:

(Afbeelding)


(foto geleend van damted uit een ander topic)
Geeft niet Trasher, ik laat de foto nog wel een tijdje staan. :+
[on topic]
Lijkt me inderdaad gewoon openbare weg, dus binnen de kortste keren heb je daar gedonder, zeker als je er maar 50 mag rijden.
Ik heb er pas de Pinksterraces nog gekeken, wel een leuk baantje daarvoor.
 
heb er ook gereden en zijn aleen haakse bochten niet echt stuur baantje met afwisseling baan is glad(hier en daar nieuw asfalt)
 
jaja het is wel gewoon een openbare weg. Gaan ze daar flitsen?
Stelletje eikels er rijdt geen mens wie val je nou lastig daar?
 
Terug
Bovenaan Onderaan