Gratis motor af te halen?

Tumblin Tummie

Die hard MF'er
19 feb 2003
718
37
Zuid-Limburg
Loop ik zaterdagmiddag door Den Haag, zie ik een mooie zwart-grijze XJR1300 op de stoep staan. Nagenoeg nieuw.
Loop er effe omheen. Alleen afgesloten met zijn stuurslot.
EN WAT ZIE IK?!?!?! :?

Zit zijn sleutel in zijn helmslotje |(

Kan iedereen er zo op weg rijden?

Sommige mensen hebben echt geld teveel. (en het erge is, onze verzekeringspremie gaat omhoog :( )
 
ik zou dan de sleutel er af halen en even aanbellen in de buurt of die motor van iemand is (zonder te zeggen dat je de sleutels hebt natuurlijk)...

als daar geen reactie op komt een melding maken bij de politie...
 
ik zou dan de sleutel er af halen en even aanbellen in de buurt of die motor van iemand is (zonder te zeggen dat je de sleutels hebt natuurlijk)...

als daar geen reactie op komt een melding maken bij de politie...

Ik zou precies hetzelfde doen!
(evt. een briefje achterlaten ergens op/aan de motor dat jij de sleutels hebt ofzo, of dat de politie ze dus heeft)
 
Sommige mensen hebben echt geld teveel. (en het erge is, onze verzekeringspremie gaat omhoog :( )

Kan toch gebeuren :?
Is niet slim, geef ik toe, maar we zijn toch allemaal wel 's wat afwezig.

Kzou idd de sleutel er ff uitpakken en dan een briefje op de motor, waar deze is af te halen. Help je zelf mee aan het laag houden van de premie ;)
 
Afgelopen week werd er nog aangebeld bij degeen bij wie ik op bezoek was. Ook ik had vergeten het sleuteltje uit de buddy te halen. De motor stond weliswaar nog op het schijfremslot en alarm, maar toch sympathiek van die gozer om even alle 16 bellen op het belblok in te drukken op zoek naar de eigenaar... :}
 
briefje waar af te halen is ook erg slim jah
ik zie die motor staan denk goh leuke motor kijk er een keer naar hangt er een briefje aan waar de sleutel gratis is af te halen |(

Maar erg slim is het niet natuurlijk.
Ken nog zo iemand die pleurt zijn motor overal neer en laat 99 van de 100 keer zijn sleutel erop zitten. Ach er rijdt toch niemand mee aan met een zijspan zegt ie dan |(
 
briefje waar af te halen is ook erg slim jah
ik zie die motor staan denk goh leuke motor kijk er een keer naar hangt er een briefje aan waar de sleutel gratis is af te halen |(
Zo heb ik ook wel eens iemand zijn Fazer600 'gered' was ook de sleutels vergeten uit het zadelslot te halen. Briefje erop dat die mij kon bellen.
Even kenteken gevraagd en toen kreeg die pas de sleutels mee. Hij was heel blij!
 
Zo heb ik ook wel eens iemand zijn Fazer600 'gered' was ook de sleutels vergeten uit het zadelslot te halen. Briefje erop dat die mij kon bellen.
Even kenteken gevraagd en toen kreeg die pas de sleutels mee. Hij was heel blij!

Ik liep laatst door de stad zie ik ineens een motor staan met een briefje erop:

ik was uw motor aan het bewonderen en zag dat uw sleutels nog in het zadelslot zaten. Ik ben zo vrij geweest om de sleutels mee te nemen om te voorkomen dat uw mooie tweewieler onrechtmatig van eigenaar verandert. U kunt mij bereiken op 06-...

dus ik die gast bellen, vraagt ie om het kenteken. Makkie natuurlijk want ik stond naast die motor. Dus hij zegt ok, ik woon hier om de hoek ik kom ze wel ff brengen. Hij die sleutels brengen, babbeltje gemaakt enzo. Ik hartstikke blij natuurlijk want ik was weer een motor rijker.



ps. iemand nog een fazer kopen?
 
Laatst bewerkt:
Op maandag 11 augustus 2003 13:53 schreef Viccie het volgende:Ik liep laatst door de stad zie ik ineens een motor staan met een briefje erop: dus ik die gast bellen, vraagt ie om het kenteken. Makkie natuurlijk want ik stond naast die motor. Dus hij zegt ok, ik woon hier om de hoek ik kom ze wel ff brengen. Hij die sleutels brengen, babbeltje gemaakt enzo. Ik hartstikke blij natuurlijk want ik was weer een motor rijker.

ps. iemand nog een fazer kopen?

Hehe grapjas :+ , hij (damted)zal wel kentekenbewijs bedoelen....
 
Hehe grapjas :+ , hij (damted)zal wel kentekenbewijs bedoelen....
:^ Juist,
Je moet hier erg op je woorden letten.
Als je wilt weten 'waar stal jij je motor', wordt er ook gezegd dat ze hem gewoon gekocht hebben :+
Ik moet beter opletten, maar Viccie ook!
Als die zijn motor ergens laat staan met de sleutels erin, vraag ik eerst die Fazer terug :+
Iemand nog een Thundercat kopen?
 
:^ Juist,
Je moet hier erg op je woorden letten.
Als je wilt weten 'waar stal jij je motor', wordt er ook gezegd dat ze hem gewoon gekocht hebben :+
Ik moet beter opletten, maar Viccie ook!
Als die zijn motor ergens laat staan met de sleutels erin, vraag ik eerst die Fazer terug :+
Iemand nog een Thundercat kopen?

Hehe.. ik heb dat al afgeleerd om m'n sleutels in m'n motor te laten zitten. Erg leuk als je ergens rustig staat te babbelen en je ziet ineens een jongedame zonder rijbewijs maar mét je motor voorbij rijden ;)
 
Hehe.. ik heb dat al afgeleerd om m'n sleutels in m'n motor te laten zitten. Erg leuk als je ergens rustig staat te babbelen en je ziet ineens een jongedame zonder rijbewijs maar mét je motor voorbij rijden ;)
FF zonder dollen;
Hoe zie jij dat ze geen rijbewijs heeft, soms zelf meegemaakt dat je vriendin er met je motor vandoor ging :?
Ik probeer dus ook altijd mijn sleutels mee te nemen. Thuis vergeet ik het nog wel eens een enkel keertje, maar dan staat die gelukkig al in de garage.
 
FF zonder dollen;
Hoe zie jij dat ze geen rijbewijs heeft, soms zelf meegemaakt dat je vriendin er met je motor vandoor ging :?
Ik probeer dus ook altijd mijn sleutels mee te nemen. Thuis vergeet ik het nog wel eens een enkel keertje, maar dan staat die gelukkig al in de garage.

Niet vriendin, gewoon een meisje die ik ken. Dat ze geen rbw heeft kun je niet zien maar dat had ze al een keer verteld. Volgens mij heb ik er nog wel ergens foto's van liggen. Maar goed, ze zit wel vaker op motors :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan