Grijze haren

Hoechst

MF'er
12 feb 2022
103
118
Mij is iets opmerkelijks opgevallen en hierover wil ik dus ook jullie ervaringen horen.

eigenlijk heb ik al heel mijn leven een bos haar op mn hoofd. Maar ik ben nu nog 33.
Vanaf mijn 25e kreeg ik aan de zijkanten een beetje grijze haren maar niet echt bijzonder ofzo, verder bleef het ook stabiel.

Maar..

Toen ik een paar lange ritte gemaakt heb met mijn motor, dus erg lang een strakke integraalhelm over mijn hoofd lijkt het net of ik daardoor nu ook
van boven een stuk grijzer geworden ben. Ik durf haast niet meer te motorrijden.

Heeft iemand ook zoiets meegemaakt??
 
Mij is iets opmerkelijks opgevallen en hierover wil ik dus ook jullie ervaringen horen.

eigenlijk heb ik al heel mijn leven een bos haar op mn hoofd. Maar ik ben nu nog 33.
Vanaf mijn 25e kreeg ik aan de zijkanten een beetje grijze haren maar niet echt bijzonder ofzo, verder bleef het ook stabiel.

Maar..

Toen ik een paar lange ritte gemaakt heb met mijn motor, dus erg lang een strakke integraalhelm over mijn hoofd lijkt het net of ik daardoor nu ook
van boven een stuk grijzer geworden ben. Ik durf haast niet meer te motorrijden.

Heeft iemand ook zoiets meegemaakt?

Op mijn 25e had ik al een peper&zout haardos. Rond mijn 30e was ik helemaal grijs. In die jaren reed ik nauwelijks motor dus daar kwam het niet van O-)

Maar wat geeft het? Het staat gedistingeerd! Nu ben ik 52 en heb nog steeds een volle bos (grijs) haar.
 
Mij is iets opmerkelijks opgevallen en hierover wil ik dus ook jullie ervaringen horen.

eigenlijk heb ik al heel mijn leven een bos haar op mn hoofd. Maar ik ben nu nog 33.
Vanaf mijn 25e kreeg ik aan de zijkanten een beetje grijze haren maar niet echt bijzonder ofzo, verder bleef het ook stabiel.

Maar..

Toen ik een paar lange ritte gemaakt heb met mijn motor, dus erg lang een strakke integraalhelm over mijn hoofd lijkt het net of ik daardoor nu ook
van boven een stuk grijzer geworden ben. Ik durf haast niet meer te motorrijden.

Heeft iemand ook zoiets meegemaakt??

Zeik niet verwend joch! Ik begon op mijn 25e al te kalen. :W
 
Ik was 18 jaar en had een fijn grijs streep haren op mijn hoofd dat langzaam groter werd, ik zei altijd coupe solei naturel als iemand er over sprak. Ik ben bijna 64 en heb ook net als @caroden een volle bos (grijs) haar en ik ben er trots op.
 
Hey.. ik ook.. nu ben ik 28 en praktisch kaal
Toen ik het merkte 2 jaar geleden gelijk de tondeuse gepakt :)
Wel handig zo.. Nooit meer een bad hairday, naar de kapper hoeven of gekloot met helmhaar.
Ongeveer even oud toen het bij mij ook begon en zelfde aanpak.
Ben nu 66 en weet je wel hoeveel geld ik in die bijna 40 jaar op de kapper heb bespaard? Daar rijd ik motor van.
 
Hey.. ik ook.. nu ben ik 28 en praktisch kaal
Toen ik het merkte 2 jaar geleden gelijk de tondeuse gepakt :)
Wel handig zo.. Nooit meer een bad hairday, naar de kapper hoeven of gekloot met helmhaar.

Ongeveer even oud toen het bij mij ook begon en zelfde aanpak.
Ben nu 66 en weet je wel hoeveel geld ik in die bijna 40 jaar op de kapper heb bespaard? Daar rijd ik motor van.

Ik ben 't helemaal met jullie eensch heren. De kapper waar ik destijds maandelijks kwam, begon er over om mijn beginnende kaalendheid te camoufleren. Oftewel van links naar rechts te laten groeien en kammen.

NO WAY! Als je wilt dat ik hier klant blijf, zet je er nu de tondeuse op, en milimeteren. Hier en nu, ik ben geen verlopen artiest of zo.
Afijn, ze heeft de tondeuse erop gezet, maar ik moest wel de volle mep betalen. B|

Hé, een baardtrimmer koste me maar 2 keer die prijs. Dus als ik 2 keer met die baardtrimmert over m'n kalende knar ga, heeft dat ding zichzelf al terug betaald. De rest hoef ik jullie toch niet uit te leggen neem ik aan?
Een Bosso heeft een kale knar, en met trots. Of de vrouwelijke Bosso's van nature ook een kale kano hebben, durf ik ze niet te vragen. :$
 
#greyhairsmatter

as15.JPG
 
Terug
Bovenaan Onderaan