Grijze haren

Voor de liefhebbers van een grijze kop.

origin.jpeg




Nu ook in meerdere talen verkrijgbaar. :Y
 
Niet grijs, wel is mijn haar aan het uitdunnen en ik geef gewoon de motorhelm de schuld. De tondeuse / scheermes moet er een keer overheen, maar mentaal ben ik er nog niet aan toe... maar als het echt een vleespet gaat worden doe ik het meteen. Dus grijs haar maar wel een volle bos? Niet zeiken man. :)
 
Ik krijg grijze haren van die koekblikkers die in hun “tank” denken overal voorrang te hebben en te dicht achterop mijn kentekenplaat rijden….:(
 
Ik had vroeger lang haar met een bos krullen tot ik die klitten zat werd na het motorrijden.
Sinds begin jaren 90 scheer ik mijn kop al kaal,was dat haar helemaal zat met die helm op mijn kop,ja dat had ik er voor over.
 
Mij is iets opmerkelijks opgevallen en hierover wil ik dus ook jullie ervaringen horen.

eigenlijk heb ik al heel mijn leven een bos haar op mn hoofd. Maar ik ben nu nog 33.
Vanaf mijn 25e kreeg ik aan de zijkanten een beetje grijze haren maar niet echt bijzonder ofzo, verder bleef het ook stabiel.

Maar..

Toen ik een paar lange ritte gemaakt heb met mijn motor, dus erg lang een strakke integraalhelm over mijn hoofd lijkt het net of ik daardoor nu ook
van boven een stuk grijzer geworden ben. Ik durf haast niet meer te motorrijden.

Heeft iemand ook zoiets meegemaakt??
Waarschijnlijk zit je haar anders, waardoor je het grijs beter ziet. Keer een borstel er door heen en het is weer zoals het was.

Of beseffen dat vrouwen een volle bos grijs haar aantrekkelijk vinden en er niks meer aan doen.
 
Haar op mijn hoofd is mega grijs aan het worden, baard ook.
Haardos is duidelijk dunner.
Boeit me verder vrij weinig en anders gaat het scheermes er wel overheen.

Verder zou een Yeti jaloers op me zijn zoveel haar groeit er uit mijn lijf.
 
  • Geweldig
Waarderingen: Brnk
Terug
Bovenaan Onderaan