Grmbl, die koekblikken weer

Je moet ook niet vóór de voorste auto gaan staan. Mag ook niet, want je mag niet over de stopstreep heen. Gewoon tussen de auto's blijven staan en zorgen dat je snel weg bent als het licht op groen springt.
 
Ik had het ook daarstraks. Reed op de a12. Een koekblik 2 meter achter me, ik kijk boos om en wuif hem weg. Reactie van koekblik was om dr nog dichter op te gaan rijden. Toevallig moesten we er bij de zelfde afrit af, dus ik ging dr ff achteraan om op een normale manier te vertellen dat ik dat niet zo'n geslaagde actie vond.
Ik wilde links naast hem komen omdat we met zn allen moesten stoppen, hij ging zoveel mogelijk links rijden zodat ik er niet tussen kon.
Dan niet dacht ik, mijn tijd komt nog wel.
Volgende verkeerslicht kwam ik dr langs.
ik vroeg vriendelijk waar wat nu eigenlijk het probleem was.
Man begon ee nheel verhaal te gillen, maar ik verstond het niet omdat de helf zn raam niet open durfde te doen, ook niet nadat ik duidelijk had gemaakt dat ik hem op deze manier niet verstond.
Ik kreeg nog ee nvriendelijk wegwerp gebaar van de echtgenotte. Ik heb maar netjes mijn middelvinger opgestoken en ben maar linksomkeer gegaan. Wilde ze eerst blijven volgen om verhaal te halen, maar dat was het me uiteindelijk niet waard.
Je hebt een hoop zieltjes op deze wereld


:X

heb je niet van die mooie carbon handschoenen die altijd gewillig spiegeltjes eraf willen rammen? O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan