Groningen Drente Friesland part2

Status
Niet open voor verdere reacties.

:? :? Toch wel verstandig van je Tom, je moet terugtreden op je hoogtepunt :Z
:+ ??

Jullie gaan morgen rijden vanuit Ikea? Ik ga met een klein groepje toeren en om +/- 11.30 uur rij ik langs het JMP. :] We maken een mooi rondje door Drenthe en dan zijn we weer om 14.00 uur bij het JMP. :) Daarna gaan we naar de baan en gaan we genieten van de Superstock, Supermono en de Supersport, wat een mooie topwedstrijd wordt. :} :}
Als er liefhebbers zijn kunnen ze meerijden of een stukje en dan naar Ikea?

We zien wel, mazzel 8-)
 
moeilijk al die keuzes..

optie 1: om 1 uur vanaf ikea..
optie 2: 11.30 langs het jmp voor een mooi rondje drenthe..
optie 3: de avonturen van de mensen op het tt-circuit volgen..
optie 4: motogp op tv, kijken of max nog steeds van brno houdt..

was ik nu maar handelaar in aandelen geweest in plaats van iemand met een K..

hoe staat de AEX op dit moment? ;)

ik denk dat ik op dit moment voor optie 1 opteer 8-)
 
Starr,

Ik meen mij te herinneren dat jij andere knippers hebt gekocht.
Welke zijn dat?
En heb je voor ook andere knippers?
Ik zit er ook over te denken, maar heb nu verschillende bekeken. Ook hoe ze bevestigd zijn. Achter is niet zo'n probleem maar om het voor mooi te maken is nog best wel lastig.
Tenzij je van die bolletjes koopt. ( volgens mij heeft Tomsoes deze ook )
Maar dat vind ik niet zo heel erg mooi. ( sorry Tom, no hard feelings I hope ;) )

misschien een pic? ;)
 
Zat motorrijders langs het JM-plein zien komen. Of er MF-ers bij waren, geen idee.
Van diegenen die wel stopten op het JM-plein waren er in ieder geval twee: Doelpaal en Duuclady. De laatste was, samen met husband Henk, met een cluppie van Ducati aan het toeren in ons mooie Drenthe.
Lekker getoerd en daarna nog even twee races op het circuit bekeken.
 
weinig motorrijders bij ikea om 1 uur.. gelukkig om 15 over 1 een leuk ploegje, 7 motorretjes, hoewel geen wile e??

even overleggen.. toch naar assen, races kijken.
via stukje snelweg, stukje regenweg, stukje hondeweg, mooie binnendoorweggetjes naar circuit en een paar mooie en spectaculaire momenten bekeken. het rottige is dat dat soort momenten net gebeurt als je even niet kijkt. en dan gaan ze de boel niet even herhalen in slomo..

wel gezellig dus weer, allemaal dankjewel en graag gedaan en tot een volgend keer, tolbert of sbk waarschijnlijk..
zullen we zien welke soes dan zijn canvasbandjes heeft geburnd en nieuwe rubbers heeft betaald..

en de motogp is ook geeindigd zoals ik wel kan accepteren..

ik kan dus weer met een gerust hart aan het werk morgen..
enne, die K op mijn helm..
 
Starr,

Ik meen mij te herinneren dat jij andere knippers hebt gekocht.
Welke zijn dat?
En heb je voor ook andere knippers?
Ik zit er ook over te denken, maar heb nu verschillende bekeken. Ook hoe ze bevestigd zijn. Achter is niet zo'n probleem maar om het voor mooi te maken is nog best wel lastig.
Tenzij je van die bolletjes koopt. ( volgens mij heeft Tomsoes deze ook )
Maar dat vind ik niet zo heel erg mooi. ( sorry Tom, no hard feelings I hope ;) )

misschien een pic? ;)

tom heeft helemaal geen bolltjes :?
puntjes heeft ie ;)
en hij had achter meet problemen als voor maar dat zal ie zelf wel vertellen hoe dat zat en waarom.
 
en ik zat vandaag met villie op gescheept op post 21

en die persoon die bij ons kwam vandaag tijdens de supermono
heeft de titel knulligste val van de dag.

remt af draait een beton plaat op remt weer en pleurt bij een lage snelheid onderuit.
 
en ik zat vandaag met villie op gescheept op post 21

en die persoon die bij ons kwam vandaag tijdens de supermono
heeft de titel knulligste val van de dag.

remt af draait een beton plaat op remt weer en pleurt bij een lage snelheid onderuit.

Hmmm,misschien aangestoken door de valdrang van Villie ?? :X
 
is ook zo: wile e was erbij, op z'n tdm-etje. ik was in de war met die andere yamaha-rijder..

en zo te lezen heeft ibg weer ruimte achterop z'n motor..

en als we toch gaan zoeken.. er zijn nog meer vrijgezellige vrijgezellen hier volgens mij.. :X

maken we er een dating-site van O-)
 
en ik zat vandaag met villie op gescheept op post 21

en die persoon die bij ons kwam vandaag tijdens de supermono
heeft de titel knulligste val van de dag.

remt af draait een beton plaat op remt weer en pleurt bij een lage snelheid onderuit.


ik weet het al!!
het zit gewoon in de lucht :+
 
tom heeft helemaal geen bolltjes :?
puntjes heeft ie ;)
en hij had achter meet problemen als voor maar dat zal ie zelf wel vertellen hoe dat zat en waarom.

Onee jij hebt bolletjes :9
Ik heb ze een keer in een flits gezien ( de knippers van Tom, niet jou bolletjes )
Het kunnen ook puntjes zijn ;) Maar ik heb inmiddels al knippers gevonden morgen bestellen. hopelijk einde van de week er op ;)
 
Onee jij hebt bolletjes :9
Ik heb ze een keer in een flits gezien ( de knippers van Tom, niet jou bolletjes )
Het kunnen ook puntjes zijn ;) Maar ik heb inmiddels al knippers gevonden morgen bestellen. hopelijk einde van de week er op ;)

Het zou te makkelijk zijn hierop te reageren :X :X :X





:+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan