Groningen Drente Friesland part2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tomsoes

Hoe was het geluid daar in Spa, kippevel?
yes.gif
Dat kun je wel zeggen
yes.gif
vooral als zo,n formule 1 auto het gas dicht gooit, m,n TL is er dan niks bij .... man wat knalt dat }) Het heeft janice behoorlijk moeite gekost om me daar weer weg te krijgen O-)
 
Kan nog wel een paar motoren gebruiken voor een tourtochtje welke ik voor de zaak organiseer :)

full


Rijden bij ons niet zo héél veel motoren, dus is vast nog wel wat plek let wel, niet voor 100 motoren he :X :X :X

Wil je mee, laat het maar ff weten.

:+
 
KARTEN



Iedereen kan zich tot 16 oktober aanmelden voor het karten en dit is tevens de laatste dag dat er betaald kan worden. Het bedrag kan vanaf ongeveer 10 oktober overgemaakt worden op mijn rekening die ik iedereen op deze lijst gestuurd heb :) , zo niet meld het dan ff.
bijdeze meld ik ff dat ik nog niks ontvangen heb B|
 
Vroeger, kon je over het circuit maar helaas is dat voltooid verleden tijd, maarrrrrrrrrrrrrr er is hoop *D want er worden regelmatig circuitdagen georganiseerd op het circuit en ik krijg al kriebels in de buik }) want dat ga ik wel een keer doen hier, :} :} :} september en oktober zijn er ook nog CRT dagen hier :P
Als je een keer gaat CRT-en, pas heel goed op. In tegenstelling tot Assen, wat heel veel grip biedt, heeft Spa heel weinig grip. Ik heb meerdere bochtjes genomen (ok, wel in de regen :o ) en het was flink glibberen. Heel link circuit.
Nog een nadeel is dat het circuit uit 2 naast elkaar gelegde lagen asfalt bestaat, dus een naad heeft in het midden. Ook in de ideale lijn dus zo nu en dan...
 
Als je een keer gaat CRT-en, pas heel goed op. In tegenstelling tot Assen, wat heel veel grip biedt, heeft Spa heel weinig grip. Ik heb meerdere bochtjes genomen (ok, wel in de regen :o ) en het was flink glibberen. Heel link circuit.
Nog een nadeel is dat het circuit uit 2 naast elkaar gelegde lagen asfalt bestaat, dus een naad heeft in het midden. Ook in de ideale lijn dus zo nu en dan...

Oké, maar jij glibbert wel vaker :+ :+ , toch?
Maar bedankt voor de waarschuwing, het blijft altijd uitkijken , zo ook afgelopen zondag weer. Zand en grind in de bochten, wel goed voor de rijvaardigheidstraining. :X
 
Zat motorrijders langs het JM-plein zien komen. Of er MF-ers bij waren, geen idee.
Van diegenen die wel stopten op het JM-plein waren er in ieder geval twee: Doelpaal en Duuclady. De laatste was, samen met husband Henk, met een cluppie van Ducati aan het toeren in ons mooie Drenthe.
Lekker getoerd en daarna nog even twee races op het circuit bekeken.

Ja , we zijn wel langs het JMP gereden maar daar stond bijna niemand, twee motorrijders? :? Ik zag geen herkenning, de volgende keer beter. We zijn doorgereden naar Gr Ikea en hebben er een afwisselende toer van gemaakt, v.w.b. de route en het weer. :] En we zijn lekker wezen toeren, en we hebben genoten van de races.........wat wil je nog meer? Het was een leuk groepje en niet te groot.
Ik vond het wel gezellig en wat mij betreft volgende keer weer *D
 
Starr,

Ik meen mij te herinneren dat jij andere knippers hebt gekocht.
Welke zijn dat?
En heb je voor ook andere knippers?
Ik zit er ook over te denken, maar heb nu verschillende bekeken. Ook hoe ze bevestigd zijn. Achter is niet zo'n probleem maar om het voor mooi te maken is nog best wel lastig.
Tenzij je van die bolletjes koopt. ( volgens mij heeft Tomsoes deze ook )
Maar dat vind ik niet zo heel erg mooi. ( sorry Tom, no hard feelings I hope ;) )

misschien een pic? ;)

Ja heb wel een plaatje. Heb ze zowel voor als achter gemonteerd. Kostte mij een uurtje werk om het heel netjes te doen.

full
 
Ja , we zijn wel langs het JMP gereden maar daar stond bijna niemand, twee motorrijders? :? Ik zag geen herkenning, de volgende keer beter. We zijn doorgereden naar Gr Ikea en hebben er een afwisselende toer van gemaakt, v.w.b. de route en het weer. :] En we zijn lekker wezen toeren, en we hebben genoten van de races.........wat wil je nog meer? Het was een leuk groepje en niet te groot.
Ik vond het wel gezellig en wat mij betreft volgende keer weer *D

Volgende keer wel effe stoppen dan ;(
Wij (Harry en Margreet, voorheen HarMar, ouders van Villie) hebben nl. nog niet met jou/jullie getoerd, dus kunnen ook niemand herkennen en jullie ons ook niet.
We waren een beetje teleurgesteld, maar onze dag is verder prima geweest. Volgende keer beter!
 
heey...

waarom zie ik eigenlijk nooit mensen van het MF voorbij komen???

Groetjes uit Borger (ja ik verveel me)

Demous wil best de volgende keer als tie naar Assen gaat via Borger rijden en ff toeteren hoor :P

Ook van mij welkom bij de club :}
 
heey...

waarom zie ik eigenlijk nooit mensen van het MF voorbij komen???

Groetjes uit Borger (ja ik verveel me)
tja ik rij weer te weinig naar stadskanaal naar motoport dan kom ik wel door borger heen


maar volgens mij moeten we als we weer een stukkie gaan rijden drdre toch meer richting borger gaan ;)
 
Ik zit al meer dan een half jaar op het forum hoor :u

Motoport Stadskanaal JAAP MIDDEL :d

Wij gaan vaker naar Motoport Leek ROELOF EDING :d

Ikke op een meeting van jullie komen is niet echt handig he... ik ga maar 75 en ik ga absoluut niet over de snelweg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan