Groninger topic deel 24 : Vol goede voornemens

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bedumer

MF veteraan
9 sep 2009
5.466
32
Bedum
*O* DEEL 24 *O*

Start datum van dit topic Dinsdag 13 april 2010 20:32 uur​

Wil je in of uit de OP, Stel je even voor en post even een foto van je motor.
Let wel : Als je Lid wil worden koop je voor iedereen een bakje Italiaans schepijs op het rust punt, bij je eerste ritje !​

Bowlen 01-02-2014
[img=500]http://i1311.photobucket.com/albums/s661/bedumer/20140201_200313_zps53p20olx.jpg[/IMG]

Rit 1. Was georganiseerd door Kato

------------------------------------------

Rit : 2 Georganiseerd door Crazy600
Houd de zondag 13 april vrij in jullie agenda voor een tourrit door het mooie Teutoburgerwoud[(D)

Ik ga bij droog weer een tourrit uitzetten om eens met dit topic een tour te maken , wie mee wil PB dan even ( Crazy600 )

De tocht gaat vooral over binnenwegen en de koffie doen we dan in Tecklenburg .

Afstand weet ik nog niet ;) maar kort zal het niet zijn 8-) dus trek er de hele dag voor uit :]
-----------------------------------------
Groninger Topic facebook pagina (alleen voor leden uit dit topic): facebook

Het weer voor vandaag
[img=500]Buienradar







Kato

[img=500]plaatjesdump.nl















Klip






Tiez







Wyb


Aanpassingen in de OP wordt alleen in het weekend geerikt
 
Laatst bewerkt:
Hi allen. Wat een eindsprint met het vorige topic zeg!

Kato, echt fantastische foto's!

Laat ik nou toevallig ook plannen heb om naar Nepal te gaan. Niet im er naar toe te tuffen (mijn studententijd is over en dus geen wéken vrij). Zou er wel bijv willen hiken door de Hymalaya!

Hoe hebben jullie Nepal ervaren? Veilig? Zou je daar als vrouw alleen kunnen reizen? (Ga niet alleen de bergen in maar bijv wel in de grote steden?)
 
;)
full
 
Hmmmm..... de foto van die hoge berg dat was de Nil Giri. *D

full


Deze dus.... :P

En dat ligt inderdaad in Mustang area.

full


Het dorpje heet Muktinath en heeft het geweldige Bob Marley hotel.
(overnachten kostte destijds 2.50 en wij kregen korting.... dus 1.50.
Warm water deed het in ieder geval niet en het was een kwestie van dekens pikken van een andere kamer om het warm te houden.

Chocola.. je kan er prima alleen op reis. Een trekking is goed te doen voor degene die beschikt over een flinke conditie. In onze omgeving hebben meerderen dat gedaan. Toevallig allemaal vierdaagse lopers en mensen die wel vaker in de bergen lopen.
 
Laatst bewerkt:
Hmmmm..... de foto van die hoge berg dat was de Nil Giri. *D

[afbeelding]

Deze dus.... :P

En dat ligt inderdaad in Mustang area.

[afbeelding]

Het dorpje heet Muktinath en heeft het geweldige Bob Marley hotel.
(overnachten kostte destijds 2.50 en wij kregen korting.... dus 1.50.
Warm water deed het in ieder geval niet en het was een kwestie van dekens pikken van een andere kamer om het warm te houden.

Chocola.. je kan er prima alleen op reis. Een trekking is goed te doen voor degene die beschikt over een flinke conditie. In onze omgeving hebben meerderen dat gedaan. Toevallig allemaal vierdaagse lopers en mensen die wel vaker in de bergen lopen.

Thanks voor de tips. Het lijkt mij heel mooi om bijv een georganiseerde hiking te doen, dan alleen rond te reizen door Nepal en Tibet en dan bijvoorbeeld een trip te doen langs de heilige steden naar India. En als ik in India verzadigd ben van viezigheid en stof, weer terug te keren naar Nederland.

Voorpret is altijd leuk...

Eigenlijk zijn we enorm verwende mensen. Amper terug van mijn vakantie uit Indonesië, ga in april met de motor door Marokko tuffen, en nu alweer aan het nadenken over een trip naar de Himalaya.

Wat nou economische recessie??
 
Thanks voor de tips. Het lijkt mij heel mooi om bijv een georganiseerde hiking te doen, dan alleen rond te reizen door Nepal en Tibet en dan bijvoorbeeld een trip te doen langs de heilige steden naar India. En als ik in India verzadigd ben van viezigheid en stof, weer terug te keren naar Nederland.

Voorpret is altijd leuk...

Dat klinkt alsof je er met de snelheid van een Japanse tourist doorheen wil.... voor Beijing, Tibet, Nepal hadden we alleen al 7 weken. En dan zat er nog geen trekking bij.

Edit.... foto's jawel hoor 4.500 :+
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan