Groninger topic deel 30: Een frisse start !

Status
Niet open voor verdere reacties.
_O-

ik wil ook wel een keer mee denk ik, maar ik weet niet of het helemaal mijn tempo is
dat moeten we dus uitzoeken... ik denk van mij ook niet dat het mijn tempo is.. maar ik ga proberen om met mijn wing de rest bij te houden O-) .. als we hebben uitgevonden wie welk tempo rijdt dan kunnen we een volgende keer aparte groepen maken misschien.

dus gewoon mee gaan !
 
Erg leuk dat er weer een ritje georganiseerd wordt! Natuurlijk weer precies de verkeerde dag voor mij. Ik was graag meegegaan, maar ik mag een dagje bij schoonmoeders taart eten.

Ben ook een tijd niet meer op het forum geweest, toch maar weer in de gaten houden.
 
_O-

ik wil ook wel een keer mee denk ik, maar ik weet niet of het helemaal mijn tempo is
Mwah.. als in traag of snel?

Ik rij zelf ook niet snel, maar hou me Ana de snelheid. misschien sommige bochten te langzaam terwijl ze sneller kunnen.. maarja, ben nog iets onervaren. komt allemaal wel :) hopelijk houden we allemaal rekening met elkaar
 
dat moeten we dus uitzoeken... ik denk van mij ook niet dat het mijn tempo is.. maar ik ga proberen om met mijn wing de rest bij te houden O-) .. als we hebben uitgevonden wie welk tempo rijdt dan kunnen we een volgende keer aparte groepen maken misschien.

dus gewoon mee gaan !
Het voelt alsof ik met de goldwing moet optrekken :) ben namelijk ook geen racemonster
 
5C01CC3C-F5CB-42E6-97EB-5A469FC06942.jpeg

Verzamelplaats
 
15961200192497512400040480798667.jpg
denk dat ik het toerental ook omhoog moet schroeven. want hij staat nu halfvol choke ... en slaat bijna af. hij gaat steeds beroerder lopen heb ik soms het idee..... ho verkeerde topic. haha
 
Nee... vorige week ook al. bougies vervangen en toen deed ie t weer. en nu laat ie me weer staan. dus er zal wel meer aan de hand zijn.
 
Onee @Malissa1993 wat jammer😥 viel hij uit tijdens het rijden? Heb ik ook al 3 keer gehad. Bleek uiteindelijk (hoop ik) de brandstofpomp te zijn.. Maar dat toerental ziet er veel te laag uit😱
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan