Groninger topic deel 30: Een frisse start !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mwah.. als in traag of snel?

Ik rij zelf ook niet snel, maar hou me Ana de snelheid. misschien sommige bochten te langzaam terwijl ze sneller kunnen.. maarja, ben nog iets onervaren. komt allemaal wel :) hopelijk houden we allemaal rekening met elkaar
Da's natuurlijk niet erg, ik heb zelf ook weinig ervaring en als ik een bocht wat minder hard neem trek ik op het rechte stuk wel weer wat bij. Voordeel is als er iemand voor je rijd je nog beter ziet wat de weg doet. Vooral met de wing voor je 😅
 
Hopelijk vindt die iets wat te repareren is... wie moet er anders achter mij rijden ;(
Ik kan bij je achterop zitten ? xD

Mijn motor gaat helaas niet mee zaterdag..... maar Arnold haalt hem morgenavond wel op en gaat er naar kijken. Ik baal echt als een stekker, want ik heb op 't moment maar even een beperkt budget. Gelukkig volgende week weer geld op de bank. *O*
 
voor jou hou ik wel een plekje warm op de wing :Y
Haha. Ik zat net al een potje tranen te trekken dat ik niet kan motorrijden dit weekend, en dat was vorig weekend ook al zo :( al 2 weekenden kijk ik erna uit om te rijden, maar elke keer is er weer wat, haha.

Maar, als ik met je mee kan en mag, heb je opzittende verzekering? Anders ga ik niet mee natuurlijk _O- Ennuh, ik kan wel met de auto die kant opkomen :) tenzij je in de buurt van Hoogezand woond...
 
Wat een ellende @Malissa1993 ! Gelukkig kun je toch mee! 😄 Als iedereen die mee gaat mij even een PBtje stuurt met zijn/haar nummer, dan maak ik een whatsapp groepje. Dan weten we iig wie er allemaal mee gaat en op wie we evt. moeten wachten. Is dat een idee? Of breek ik nu de forumregels?
 
Leuk! kan ik toch nog genieten. Jij hebt wel ruimte voor mijn zakje met koelpack eten en drinken? xD denk dat rugzak niet lekker zit...
rug zak zal niet lekker zitten :)
 

Bijlagen

  • tas.jpg
    tas.jpg
    44,4 KB · Weergaven: 4
Mwah.. als in traag of snel?

Ik rij zelf ook niet snel, maar hou me Ana de snelheid. misschien sommige bochten te langzaam terwijl ze sneller kunnen.. maarja, ben nog iets onervaren. komt allemaal wel :) hopelijk houden we allemaal rekening met elkaar
Als in dat ik over het algemeen iets meer doorrij denk ik
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan