Groninger topic deel 30: Een frisse start !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moi hier ook een Groninger. Waar rijden jullie doorgaans? Zelf ben ik wel een fan van de wegen boven Aduard, richting Winsum of Lauwersoog.
 
Ah, dat doe ik dan weer niet. Pak net zo makkelijk de fiets. Rij voor de lol en met droog weer.
 
Pfff.... Dacht, ga ff 2 uurtjes les nemen en de oefeningen doen waarmee ik altijd al moeite had ( en viel ) en 1x raden wat er gebeurd is, bij het 8tje ging ik natuurlijk weer eens op mijn muil. En muil rijmt op buil en die heb ik dus nu op mijn scheenbeen. :') Dikke been gespannen been van hier tot tokio. Gelukkig ging daarna het 8tje wel weer 1x goed......................... maar, voor mij zit er nu even niks anders op dan dit weekend rust te nemen :(
 
Volgende keer wel wat vrolijker doen als ik k je tegen kom ;)

Kwam even bij je motorzaak kijken. Ziet er goed uit!

Euh..... geen idee wie ik me hier bij voor moet stellen 😅😅 maar het zal niet aan jou gelegen hebben als ik niet vrolijk over kwam hoor ;)
Heb helaas nogal wat lichamelijke mankementen op het moment en dat maakt de dag soms behoorlijk zwaar 😕😕
 
Euh..... geen idee wie ik me hier bij voor moet stellen 😅😅 maar het zal niet aan jou gelegen hebben als ik niet vrolijk over kwam hoor ;)
Heb helaas nogal wat lichamelijke mankementen op het moment en dat maakt de dag soms behoorlijk zwaar 😕😕

Is ook al een tijdje geleden. Reed supercup en we deelden weleens een pitbox :)
 
Laatst bewerkt:
dit weekend wordt het nog mooi... dus zaterdag maar ff een rondje rijden...


een ingekorte versie van mijn rondje Friesland (nog niet helemaal gereden) het is nu 222km, startpunt heb ik het nieuwe tankstation aan de winschoterweg in groningen (naast bastion hotel en vlakbij vuilstort, onderaan oprit naar Hoogezand) hier kunnen we premium benzine tanken. als eind punt heb ik het tankstation in Peize genomen (zodat de route niet gaat kruisen)

ik dacht rond 11 uur verzamelen?

wie willen er nog meer mee, de stops moeten nog bedacht worden, maar denk na ongeveer 1.5 uur een stop te doen... suggesties zijn altijd welkom
 

Bijlagen

  • MF_West_friesland_garmin.gpx
    1,2 MB · Weergaven: 3
  • MF_West_friesland.gpx
    237,7 KB · Weergaven: 3
Voor de verandering maar weer eens aan t werk zaterdag. Beide motoren overigens niet rijdend B|

Blackbird tijdens kettingwissel de koppelingsolie weg laten lopen, dom dom dom...

Goldwing voorrem vast, retour zit vast verstopt of vast
 
Bij mijn wing bleef de rem handle een beetje hangen, hierdoor raakte de blokken na 1 km vastzitten (ik had een andere handle erop gezet en die paste net niet)

Wel (weer) jammer dat weer je niet mee kunt
Fixed it for you.

Nee dit lijkt me uit de rempomp te komen. Bouwt wel druk op maar druk komt niet terug. Wellicht dat ik een zeker persoon in dit topic maar eens contact voor een afspraak :P
Heb er 1: de tijd niet voor, 2: heb het gereedschap niet voor en 3: de kennis niet zo 123 paraat B|
 
Zaterdag ben ik zelf al voorrijder bij een rit. Momenteel 30 motoren die in 1 strook mee rijden.
Wellicht kom ik jullie nog tegen, wij gaan richting lauwersoog!

Knipsel.PNG
 
Fixed it for you.

Nee dit lijkt me uit de rempomp te komen. Bouwt wel druk op maar druk komt niet terug. Wellicht dat ik een zeker persoon in dit topic maar eens contact voor een afspraak :P
Heb er 1: de tijd niet voor, 2: heb het gereedschap niet voor en 3: de kennis niet zo 123 paraat B|
Grote kans dat de rubbers in de klauw stug zijn en niet terug komen 😉
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan