Groninger topic deel 30: Een frisse start !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er kwam hier (Stadskanaal noord) zojuist een hele kolonne motoren langs en ook nog wat auto's met maar 1 voorwiel, trikes heten die geloof ik. Iemand enig idee wat dit voor iets was, of iemand van hier die mee reed/rijdt?
 
Er kwam hier (Stadskanaal noord) zojuist een hele kolonne motoren langs en ook nog wat auto's met maar 1 voorwiel, trikes heten die geloof ik. Iemand enig idee wat dit voor iets was, of iemand van hier die mee reed/rijdt?
Reed wel rond die tijd in Stakka, was dr niet bij :N
 
Laatst bewerkt:
Nee niet eens. Kort proefritje mee gemaakt, mee naar huis genomen en een paar dagen laten staan. Nu niks B|:+
 
Er kwam hier (Stadskanaal noord) zojuist een hele kolonne motoren langs en ook nog wat auto's met maar 1 voorwiel, trikes heten die geloof ik. Iemand enig idee wat dit voor iets was, of iemand van hier die mee reed/rijdt?
Klopt
Was van CS riders
Uitvaart van een meisje waar we voor hebben gereden.
Helaas door haar ziekte overleden en verzoek gehad om haar te begeleiden bij de uitvaart.

Zelf reed ik voorop bij de groep motoren en trikes
 
Ja een van de kinderen van een goed lid is overleden, en zou vandaag de uitvaart hebben. Dus dat zit er dik in..
Was stichting CS riders.
Maar deze stichting heeft geen leden en je kan altijd mee rijden ongeacht motor of wat dan ook.

Zelf hier een 3 jaar geleden voorzitter van geweest
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan