Groninger topic deel 30: Een frisse start !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moiiee, hoe ist hier dan. meer mensen die gewoon door blijven rijden, zo te zien. Ik heb inmiddels al heel Noord en Noord-Oost Groningen gehad. Vanmiddag maar weer een toertje maken :Y
 
Ik heb op t moment geen zadel... 8)7 Ik laat hem verlagen en kan hem pas eerste week maart weer halen.
Kan hem wel ophalen hoor, maar aangezien het piep weer is ( de helft van de tijd ) vind ik het ergens wel prima.
Tot die tijd verblijft het zadel elders.
 
Ik heb op t moment geen zadel... 8)7 Ik laat hem verlagen en kan hem pas eerste week maart weer halen.
Kan hem wel ophalen hoor, maar aangezien het piep weer is ( de helft van de tijd ) vind ik het ergens wel prima.
Tot die tijd verblijft het zadel elders.
Je zadel verlagen? Bevalt je nieuwe motor, en al offroad gereden?
 
Je zadel verlagen? Bevalt je nieuwe motor, en al offroad gereden?
Ja, ik kom niet met beide pootjes aan de grond. En ik vind dat eigenlijk wel fijner. Dus ik laat hem zo ver mogelijk verlagen.

Maar de motor bevalt wel hoor, kan weinig mis gaan aan een honda.
Ik heb al off road gereden. Maar, hoewel de meeste zeggen juist nu moet je gaan ; het is rustig, weinig mensen etc. Maar, die blubber mensen....
Ik zie alleen maar blubber en nat klei. Ik word daar niet zo vrolijk van....

Dus, ik heb ondertussen al mijn kleding bij elkaar verzameld, het zadel wordt verlaagd. En nu maar hopen dat ze ergens maart / april ook weer trainingen geven, dan volg ik daar ook eentje van. En dan ondertussen is het weer mooier weer aan 't worden en dan ben ik er helemaal klaar voor.

Ohja het is niet dat ik niet door de blubber wil rijden. Maar, voel me te onervaren en nog iets wat terughoudend om nou tientallen km alleen door de modder te gaan lopen baggeren. :D
 

Bijlagen

  • 41668522_2066955080037639_6633565972080885760_o.jpg
    41668522_2066955080037639_6633565972080885760_o.jpg
    265,9 KB · Weergaven: 11
zijn zadel komt pas de eerste week van maart terug. Dus, ik moet sowieso wachten. :p

Zijn zadel..... mijn zadel natuurlijk.
 
Laatst bewerkt:
Afgelopen weken nog wel een paar keer weggeweest. Best lekker met een beetje vorst, de meer tactische delen zijn wel beter te doen dan de lange rechte stukken met deze temperaturen.
 

Bijlagen

  • 20210131_130815.jpg
    20210131_130815.jpg
    740,7 KB · Weergaven: 5
  • 20210131_130233.jpg
    20210131_130233.jpg
    441,5 KB · Weergaven: 5
Waar is dat precies?
Dat geef ik sowieso niet publiek prijs, we hebben hier in de regio meerdere locaties en routes met trails, heuvels en stukken bos waar we soms zelf paden aangelegd hebben. En ik dat we houden we graag zo, bepaalde stukken rijden we alleen op zondagen bijv zodat omliggende bedrijven niet gaan klagen.

Is eigenlijk zo een beetje in de offroadwereld. Als er teveel volk opaf komt krijg je klachten en dat resulteert weer in maatregelen van buitenaf.
Inmiddels hebben wij een rit van ca 4u in elkaar (80%offroad).

Ik wil best wel wat prijsgeven via pb.

En als je in de regio wat zoekt is mijn tip:

Zoek bossen/taluds bij industriegebieden en plekken die niet aantrekkelijk zijn voor wandelaars/mtbers of geen natuurgebieden zijn en ga op verkenning uit. Winterdag maken we soms doorgangen en we langs boeren gaan en vragen of je 1 vaste dag in de week over hun boerenpad/weilandpad mag rijden. Zo kun je als je er tijd insteekt een hele route maken met vanalles erin. Google maps is natuurlijk ook een goede hulp hierbij. Oh en op de hoogte zijn van de regels, wanneer is iets openbaar voor wegverkeer ed.
 
Dat geef ik sowieso niet publiek prijs, we hebben hier in de regio meerdere locaties en routes met trails, heuvels en stukken bos waar we soms zelf paden aangelegd hebben. En ik dat we houden we graag zo, bepaalde stukken rijden we alleen op zondagen bijv zodat omliggende bedrijven niet gaan klagen.

Is eigenlijk zo een beetje in de offroadwereld. Als er teveel volk opaf komt krijg je klachten en dat resulteert weer in maatregelen van buitenaf.
Inmiddels hebben wij een rit van ca 4u in elkaar (80%offroad).

Ik wil best wel wat prijsgeven via pb.

En als je in de regio wat zoekt is mijn tip:

Zoek bossen/taluds bij industriegebieden en plekken die niet aantrekkelijk zijn voor wandelaars/mtbers of geen natuurgebieden zijn en ga op verkenning uit. Winterdag maken we soms doorgangen en we langs boeren gaan en vragen of je 1 vaste dag in de week over hun boerenpad/weilandpad mag rijden. Zo kun je als je er tijd insteekt een hele route maken met vanalles erin. Google maps is natuurlijk ook een goede hulp hierbij. Oh en op de hoogte zijn van de regels, wanneer is iets openbaar voor wegverkeer ed.
Oh geeft niet dat je het niet wilt prijsgeven, begrijp dat wel. :) Ik heb sowieso eerst voldoende aan gewoon de TET. Ik ben nog maar net begonnen zeg maar... :Y


Tijd dat het weer iets beter weer wordt iniedergeval.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan