Grxs srad achterkant verhogen

Ben wel benieuwd naar een fototje want ik snap hem niet.
1701095328498.png


Dat ding wat aan het bovenste oog gebout zit gaat door een gat in het frame heen, daar kan je ook als manier van ophogen een ring onder doen.
 
Is bij Kawasaki ZXR en ZX-7R (en waarschijnlijk wel meer modellen standaard zo. Geen gehampel met dogbones. Moer onder en boven.
 

Bijlagen

  • Screenshot_2023-11-27-15-54-52-74_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg
    Screenshot_2023-11-27-15-54-52-74_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg
    51,7 KB · Weergaven: 1
Hallo
Wie weet als je Tail ricers gebruikt
Hoger langere ricers of korter
Hoor graag wie dat weet
Groet all the Gsxr fans
Dit is wel heel extreem, maar een circuit srad die ik kocht had deze verhoging bovenop de schokbreker zitten.
Zelf rijd ik met 5-10mm ring bovenop de shock.
 

Bijlagen

  • Afbeelding van WhatsApp op 2023-11-28 om 09.51.04_82da0aea.jpg
    Afbeelding van WhatsApp op 2023-11-28 om 09.51.04_82da0aea.jpg
    134,4 KB · Weergaven: 1
Ik vraag me af waarom perse de kont omhoog moet, de voorvork 5 mm of zo laten zakken geeft hetzelfde effect.
Schijnt toch verschillend te zijn. Mijn veringspecialist heeft het ooit uitgelegd maar begreep er niet zoveel van. Verhaal over hoek van de swingarm, Het intrekken van de achtervering onder accelleratie, naloop enz......was al snel het spoor bijster.
Wat wel is blijven hangen is dat wanneer je de achterkant wat hoger zet je ook wat meer grondspeling krijgt en bij het laten zakken van de vorkpoten wat minder.
 
Terug
Bovenaan Onderaan