St 1050 2007 verhogen?

Rikkert1997

MF'er
14 mei 2021
48
22
Beste,

Nadat ik pech heb gehand met mijn bmw r1200st heb ik gekeken naar een soort vergelijkbare motor na een proefrit op de st 1050 was ik verkocht. Echter, als ik nu langer (45min) ga rijden krijg ik echt een houten reet en last van mijn hamstrings. Terwijl op de motor ergonomics site dat deze ongeveer dezelfde zithouding heeft als de bmw.

Ik ben zelf 1.91 en 86kg en ik ben van plan samen met mijn vriendin 70 kg op vakantie te gaan maar daar twijfel ik nu dus over iemand tips?

Alvast bedankt!
 
Ik heb een 1050 ST gehad en kon er echt urenlang op rijden zonder ergens last van te hebben, maar ik ben dan ook een vrij gemiddelde 1.82.
Zadel wat ophogen zou best kunnen werken, ook voor de houten reet, stepjes verlagen ook voor een ruimere beenhoek.
 
Ik heb een 1050 ST gehad en kon er echt urenlang op rijden zonder ergens last van te hebben, maar ik ben dan ook een vrij gemiddelde 1.82.
Zadel wat ophogen zou best kunnen werken, ook voor de houten reet, stepjes verlagen ook voor een ruimere beenhoek.
Ik heb even gekeken voor een verhoging en de stepjes verhogen maar kan nergens wat vinden heb jij misschien tips?

En de mogelijke kosten?
 
Het zadel verbouwen kan bijvoorbeeld bij Tijger Leathers maar er zijn zat mensen/bedrijven die zoiets kunnen.
Stepjes zou ik eerder verlagen als verhogen maar ben er niet recent mee bezig geweest, misschien reageren er nog andere mensen met tips voor je, ook over de kosten.
 
Het zadel verbouwen kan bijvoorbeeld bij Tijger Leathers maar er zijn zat mensen/bedrijven die zoiets kunnen.
Stepjes zou ik eerder verlagen als verhogen maar ben er niet recent mee bezig geweest, misschien reageren er nog andere mensen met tips voor je, ook over de kosten.
Ik bedoel idd verlagen, thanks voor je reactie!
 
Terug
Bovenaan Onderaan