gs750 verherbouw

Goed tis alweer ff geleden maar ik heb inmiddels een stuur en een tank geplaatst,
vooral om een soort van lijn te creeren en te zien of het een lijn is die me aanstaat, en ik moet zeggen het valt me niet tegen.

full
 
Laatst bewerkt:
Twee foto's plaatsen in 1 bericht lukt schijnbaar niet,

dan maar zo.............

full
 
Laatst bewerkt:
Inmiddels verder gegaan met de tank, die is nu zo'n 10 cm langer en breder dan origineel.
(is overigens afkomstig van een cbx nighthawk)
En met de clipons lijkt het wel een aardig geheel.
full
 
Het begint toch nu wel heel erg op een sjoppert te lijken,
Wil de dienstdoende 'mod' dit topic eventueel verhuizen naar de chopper sectie?
 
Laatst bewerkt:
Mag ik voor de verhuizing dan nog ff zeggen :} :}
Hij word gaaf, zoals al eerder gezegd, niet halfslachtig verbouwd maar echt je eigen ding maken van een oud hok, top man!

Alleen jammer dat het ontstaan van het frame zo snel gaat, had het graag wat uitgebreider gezien om de kunst wat af te kijken. Ooit namelijk.....

Maar die clip ons, ik weet het niet hoor.....

Ook niet belangrijk, tis ook niet mijn fiets

Groet Dennis
 
Mag ik voor de verhuizing dan nog ff zeggen :} :}
Hij word gaaf, zoals al eerder gezegd, niet halfslachtig verbouwd maar echt je eigen ding maken van een oud hok, top man!

Alleen jammer dat het ontstaan van het frame zo snel gaat, had het graag wat uitgebreider gezien om de kunst wat af te kijken. Ooit namelijk.....

Maar die clip ons, ik weet het niet hoor.....

Ook niet belangrijk, tis ook niet mijn fiets

Groet Dennis




Ach... de clipons zijn nog niet definitief al vindt ik het wel mooi staan, da's dan weer het mooie van het zelf verbouwen, als de wind draait verander je het gewoon weer.
maar wat had je er zelf dan voor stuur opgezet?



full


Vanavond nog ff wat aan de tank gedaan.
 
Laatst bewerkt:
Hmm, zit ff te kijken hoor........

Wat me een beetje stoort is het grote niets boven de vork, aan de andere kant denk ik dat de tank wel het hoogste punt moet blijven voor de snelle lijn.......

Misschien dat een wat sierlijker bovenste kroonplaat al een verschil maakt?
Of een smalle beach bar op korte risers, je weet wel, die licht gebogen vlakke sturen die iets naar je toe buigen, maar dan schuin naar beneden gericht gemonteerd?

Nee dat is het ook niet echt denk ik.....

Is nog niet makkelijk, een coole custom bouwen zeg!
En dan hoef ik alleen maar te zeggen........

Er is iets daar vooraan wat me stoort, maar wat kan ik dus niet helemaal een vinger achter krijgen.


Succes iig, als ik eruit ben laat ik het je wel weten







Edit: Oei die had je zelf ook gemaakt, die platen :$ , sorry. :} voor je skills.
 
Laatst bewerkt:
Ja ik snap wat je bedoelt met het "grote niets"
misschien dan toch maar een springer monteren...... die zijn nogal duur, zelf maken is natuurlijk ook een optie.
voorlopig laat ik het maar ff zo denk ik ,genoeg te doen nog.

full
 
Laatst bewerkt:
Niks aan de motor gedaan sinds de laatste keer....
maar deze foto wilde ik nog ff laten zien :)
full
 
Laatst bewerkt:
weer een update.....tje
langzaam maar toch gestaag weer wat opgeschoten met het ding.
Kben verder gegaan met het zadel of iig de plaats waar het zadel moet komen.
Brengt toch weer wat meer vorm aan het geheel.
full
 
Zo...weer wat gedaan vanavond, ja.....het gaat langzaam maar gestaag.
Ik ben wat met de achterkant aan het klooien geweest, geen idee nog hoe eea er uit moet gaan zien.
Misschien tussen de stangetjes plaatstaal lassen en er een vleermuisvleugel van maken of iets dergelijks.....?, suggesties zijn uiteraard welkom.
full
 
Heb jij 'm al GEREDEN dan?
Je wordt wel een beetje vermoeiend, 'rechtstreekse' , traag van begrip zijnde, vriend... :N
 
Zo vanmiddag de tankdop sok in de tank gelast....
'k vindt de popup gascaps wel aardig dat geeft een mooi glad geheel, maar die zijn nogal prijzig vandaar dus deze oplossing.
Een en ander zal nog wel glad geplamuurd moeten worden en aangezien je moet doen waar je goed in bent laat ik dat door een maat van me doen.
tankdop,draad.jpg

tankdop.jpg


Inderdaad magnamaniac, de deadline ga ik in dit tempo niet halen maar straks dient koning winter zich weer aan, misschien dat ik dan een inhaalslag kan maken.
 
Inderdaad Ja, ik zag em meen ik op marktplaats staan.
Zoiets moet je ook niet verkopen als het niet hoeft, dan laat je een ander een beetje goede sier met jouw werk en visie.
Ik vindt het wel mooi hoor een chopper met zo'n motorblok.
Is lekker anders, past in geen enkel hokje.
 
Hmm, zit ff te kijken hoor........

Wat me een beetje stoort is het grote niets boven de vork, aan de andere kant denk ik dat de tank wel het hoogste punt moet blijven voor de snelle lijn.......

En dat vind ik juist weer zo ruig. De tank als hoogste punt, gladde balhoofdplaat en lage clip-ons. Superruig ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan