GSX 1100 ES

Thanks Fred!!

Had zelf intussen ook eea gevonden! Buiten het feit dat de oer 7/11 een slabby is met een 1052 ;) , is er nou echt zoveel verschil tussen een 750 frame en een 1100 frame (voor het gemak ff beide oliegekoeld en uit 1991)?
 
Heb net even een topic geplaatst bij Brikken en Klassiekers, maar ben ook benieuwd naar jullie mening. Vooral voor de oldskool suzuki liefhebbers wellicht leuk om ff te kijken:

Kent iemand deze fiets?
 
Jaja oma....

Ga binnenkort naar de States en wil een kerstpakketjes naar mijn hotel laten sturen *O*

De vraag is, wat heb ik nodig? Ik ga eerst 's verder met de GSX. Aangezien het blok zweet bij de kop en voetpakking, ga ik sowieso een pakkingset bestellen.

Verder wil ik een K&N setje en een dynojet kitje bestellen, alleen weet ik nog niet welke, omdat ik ik de keuze heb uit 3 setjes carbs voor de GSX.

Wie gaat mij vertellen met welke carbs ik het beste verder kan. Ik heb de keuze uit:

- Originele GSX carbs
- GSXR-750 38 mm carbs
- GSXR 1100 40 mm carbs

Misschien dat ik de kop nog iets ga bewerken, maar er komt verder geen bigbore kit in ofzo (tenzij de cilinders/zuigers dermate versleten zijn).

Nog andere kadotips die ik beter uit de states kan halen?
 
in het geval van ori zuigers, zou ik 750 38'ers pakken.

in het geval van bigbore 40mm. je kunt ook 40mm op ori zetten overigens, lever je alleen wat vermogen onderin in!

Gr.
 
Ik heb achter mijn (originele)gsx1100(1980) carbs van een gsxr750w(38mm) loopt die prima op.Heb alleen wat geklooit met de naalden,verder niks.
Zitten wel Delo filters op,hebben k/n s achter gezeten(geen succes),lieten minder lucht door dan de Delo schijnbaar,dus die er weer op.
Prettige trip!
Gr.Gerard :W
 
Ik heb achter mijn (originele)gsx1100(1980) carbs van een gsxr750w(38mm) loopt die prima op.Heb alleen wat geklooit met de naalden,verder niks.
Zitten wel Delo filters op,hebben k/n s achter gezeten(geen succes),lieten minder lucht door dan de Delo schijnbaar,dus die er weer op.
Prettige trip!
Gr.Gerard :W

Thanks voor de info! Die Delo filters, waar haal je die dan? Zijn dat open luchtfilters of vervangingsfilters voor het originele filterhuis?
 
Ik heb nog een ZGAN setje Delo's liggen voor GSX carbs, 2 tientjes. :Y
Zijn losse filters direct op de carbs.
 
Laatst bewerkt:
Omdat m'n kop- en voetpakking zweten, wil ik deze van de winter gaan vervangen, omdat het blok er toch uitgaat.

Welke pakkingen/onderdelen kan/moet ik sowieso vervangen als ik toch bezig ben? Zit er veel verschil in kwaliteit tussen originele of imitatie pakkingen? Waar kan ik ze het best bestellen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan