GSX 1100 ES

als je Carlow Fatlegs bedoelt :9 die is toch(tijdelijk)gestopt??


Sjit, inderdaad. Kwam net zijn afscheidstopic toevallig tegen..... balen, zat lekker in de buurt.... nog andere adresjes in de randstad?

Moet ook mijn ZXR 750 achterwiel (5.5J, asmaat 25 mm) nog pas (laten) maken in de GSXR achterbrug. Daarvoor moet er een stuk van de tandwielopnemer af, de remklauwbeugel moet aangepast worden en er moeten andere wiellagers in (20MM) of er moet een 25mm buis om de 20mm as komen...


Carlow leek mij de best optie..

Is halfsynthetische olie niet funest voor de natte koppeling? Schijnt ie nogal gevoelig voor te zijn.... kwam net trouwens nog een dikke EFE tegen op Internet:

full



 
Weet iemand toevallig de diameter van een GSXR1100 USD ter plaatse van de bovenste en onderste kroonplaat?
 
En weer een vraag....

Weet iemand toevallig of de carb spacing tussen een GSXR1100 uit 86 - 92 hetzelfde is als die voor mijn GSX 1100?

Heb iets leuks op het oog!

full
 
Plan is nog in ontwikkeling. Weet nog niet precies wat ik wil, maar een setje flatslides is nooit weg lijkt me.

Weet iemand of de carbs hierboven de standaard GSXR carbs zijn, of heeft ie origineer geen flatslides?

Kan ik ze zo op mijn GSX 1100 ES plaatsen, of krijg ik problemen met de rubbers?
 
Denk dat het wel past,heb op mijn gsx1100e(1980)carbs van een gsxr750w,op de originele gsx inlaatrubbers.Moest wel de rubbers wat verdraaienmaar ze zitten erop.
 
Plan is nog in ontwikkeling. Weet nog niet precies wat ik wil, maar een setje flatslides is nooit weg lijkt me.

Weet iemand of de carbs hierboven de standaard GSXR carbs zijn, of heeft ie origineer geen flatslides?

Kan ik ze zo op mijn GSX 1100 ES plaatsen, of krijg ik problemen met de rubbers?

1e 750ers hadden echte platslides a 29mm, later werden ze vacuumbediend maar de gasschuif is vaak half plat ofzo, in ieder geval niet echt zo rond als bij luchtgekoelde GSX carbs.
 
Zo, weer ff de kans gehad om wat te doen. Vandaag de kuip eraf gehaald, superbike stuurtje gemonteerd en dubbele koplampies erop. Ziet er al een heel stuk beter uit zo!

Kan ik in ieder geval weer ff rijden deze zomer (alhoewel, zomer...).

full
 
Misschien dat de GSX er binnenkort uitgaat. Heb nl een nieuw project op de kop getikt!

Wel wat afgezaagd, een GSXR-1100 uit 91 met een MV Agusta kont, maar ik denk dat het wel wat gaat worden.

full
 
Hey beton,

Ik heb misschien nog een paar leuke onderdelen voor je!

Ik heb nog liggen een GSXR 1100 achterbrug van een GSXR 1100 W uit 1993 ( linker kant gebogen cq banaan achtig ) met bijpassend een achterwiel bussen as en achterremhoef)

Verder heb ik nog een SBK stuur liggen die ik slechts 3 keer gebruikt heb omdat ik een andere voorvork heb gekocht en daar geen risers op zitten.

Verder heb ik nog steeds een setje GSXR 1100 voorvork compleet met t-stuk en kroonplaat met rissers en voorrem partij en eventueel nog een voorrem met 6 zuigerige remklauwen en stalen remleiding ( ook voor lange vorkpoten en SBK stuur )

Zo kan je bijna in een keer klaar zijn met je fiets :P

Je hebt mijn mail adres nog wel denk ik.

Gr Martijn
 
Hey beton,

Ik heb misschien nog een paar leuke onderdelen voor je!

Ik heb nog liggen een GSXR 1100 achterbrug van een GSXR 1100 W uit 1993 ( linker kant gebogen cq banaan achtig ) met bijpassend een achterwiel bussen as en achterremhoef)

Verder heb ik nog een SBK stuur liggen die ik slechts 3 keer gebruikt heb omdat ik een andere voorvork heb gekocht en daar geen risers op zitten.

Verder heb ik nog steeds een setje GSXR 1100 voorvork compleet met t-stuk en kroonplaat met rissers en voorrem partij en eventueel nog een voorrem met 6 zuigerige remklauwen en stalen remleiding ( ook voor lange vorkpoten en SBK stuur )

Zo kan je bijna in een keer klaar zijn met je fiets :P

Je hebt mijn mail adres nog wel denk ik.

Gr Martijn

Je weet wat ik voor die voorpartij van je wil geven :Y

De rest van de GSXR ga ik gebruiken voor de GSX of misschien Jerryt een framepje laten bakken... heb al een mooi voorbeeld:

[imgatt]
 
Dat gaat hem dan helaas nog steeds niet worden.

Hij is toch nog wel meer waard dan wat je geboden hebt, maar ja je kunt het altijd proberen niet dan :Y

Succes verder met het verkopen van je frame, ziet er trouwens ook erg goed uit en al gepolijsd en wel :9~

Gr Beast
 
Gelijk heb je. Het spulletje is meer waard dan mijn bod.

En trouwens, heb besloten me toch maar op één fiets te gaan concentreren, dus ik heb maar een USD voorpartij nodig, en die heb ik al.

Die 6 zuiger remklauwen, ben je die al kwijt? Mail me anders ff je uiterste prijs.

Oh ja, hier het voorbeeldje:

full
 
Laatst bewerkt:
Is wel een apart freempie,vind de lijn van de buizen niet denderend.Vind de brug wel lekker! :Y :W
 
Mee eens, moet wat Jerryt Engineering overheen. Brug is inderdaad echt :9~

Interesse in het hele artikel?

Je vergeet het woordje steel(afgekort JSE) ;)
Is het wat een technisch artikel?Dan heb ik er zeker belang bij!Valt altijd wat bij te leren.
:W
 
Zojuist ff nieuwe knippers op m'n GSX gezet, alleen knipperen ze niet, maar ze nlijven branden. Heb het idee dat het wattage of de weerstand anders is zodat het relais niet goed werkt.

Nou gaan er bij de voorste knippers 3 draden naar het lampje, een zwarte, een zwart witte en een grijze. Maar waar die laatste nou voor is....

Kan iemand mij vertellen hoe ik nu de lampjes zo kan aansluiten zodat ze weer knipperen? Oftewel, wat moet ik met dat grijze draadje doen? Of moet ik een ander relais kopen (of een weerstandje ertussen solderen)
 
Terug
Bovenaan Onderaan