gsx 1400 part 15.met de gezellige BULL naar de zomer

Status
Niet open voor verdere reacties.
heb de mijne serieus op de 245 gehad en over restjes schrapen heb ik het dan niet.hij wilde serieus doorknallen alleen trok ik het niet echt meer(rechtop zitten is dan een uitdaging).ik denk dat ie de teller uit loopt.
 
Laatst bewerkt:
De GSXR K4 is ook weer voorzien van nieuwe wiellagers en kettingset DID.

Nu staat alles weer loodrecht en heb het tandwiel wel vastgezet en met borg loctite en die komt nooit meer los }) :+
full



TE KOOP 10.000 :+

full
 
over hard gaan....
hoe snel is zo n bull eigenlijk?????
mijne haalt op de teller zo n 255 km/u...plat met de bek op de tank...
hij was nog bezig de restjes bijeen te schrapen maar dat geloofde ik wel...
is dat een beetje een realistische top??
:Y , mijn vorige 2 bulls reden dat ook, deze heb ik nog niet geprobeerd :P . Echte km's weet ik niet, maar daar zijn apps voor tegenwoordig.
 
mooi dan weet ik dat de mijne nog purrie genoeg heeft op zijn ouwe dag :+
de sp haalt 270 op de tomtom nu met de kortere gearing.
ik denk idd dat de bull in werkelijkheid een dikke 230 loopt.
wel apart hoeveel sneller het lijkt op een naked.
met de sp op de autobahn op 230 zit je nog relaxed op je fiets terwijl het blokkie lekker aan het ploppen is maar nog lang niet achter adem.
die bull lijkt ook niet achter adem maar de koek is gewoon op.
ik daarentegen ben wel achter adem op een naked bij die snelheid _O-

10k willem??? really???? je wil er nog lang niet vanaf denk ik _O-

voor geinteresseerden, willem is te duur :+ de mijne mag weg voor 8500 incl volle tank en aflever strik *O*

huh bikerfreak??? vorige 2 bulls?? waarom 3 van die dingen?? heb je die andere 2 stuk gemaakt???
just curious.... :?
 
Laatst bewerkt:
Waar zal ik beginnen???

De eerste werd na 26.000km onder m'n kont vandaan gereden door een stoer wegrijdende puber in papa's leasebak :( .

De tweede heb ik na 86.000km weggedaan voor een schade bmw k1200rs, om er na 2 jaar achter te komen dat zo'n super comfortabele tooerfiets dus echt niets voor mij is :N .

En met deze 3de rij ik een stuk minder, daar ik 4 jaar geleden een koekblik rijbewijs heb gehaald om de kleine larf in te kunnen vervoeren. Moeders vond een maxi-cosi achterop geen goed idee O-) . Heb nu in +-5jaar tijd nog maar 47.500km gereden, maar deze gaat er voorlopig nog niet uit :N (mag ook niet van het vrouwke *O* )

Heb in het verleden een chopper, een (ex-cirquit) racer en een toerbuffel geprobeerd, maar comfortabel met m'n bek in de wind op een bull bevalt echt het best :} .
 
10k willem??? really???? je wil er nog lang niet vanaf denk ik _O-

voor geinteresseerden, willem is te duur :+ de mijne mag weg voor 8500 incl volle tank en aflever strik *O*


Dan zak ik naar 8400 euro incluis 2 volle tanken :P :+ Of ik mijn GSX1400 ooit weg doe hangt ook wel een beetje af van het bod ;)
 
Willem gsx1400 is net een hengst , man o man heb nog nooit zoveel op m'n achterwiel gereden B| hij blijft omhoog komen :Y .Ben nu de kettingset aan het verwisselen voor een DID met voor 1 tandje minder achter 1 tandje erbij }) :9

En dan voor 1 tandje minder en achter 1 tandje er bij.....

Moet het voorwiel nu helemaal niet meer op de grond komen. :?

Grtz ;)
 
En dan voor 1 tandje minder en achter 1 tandje er bij.....

Moet het voorwiel nu helemaal niet meer op de grond komen. :?

Grtz ;)

quote verneukert :+ _O- :W

Inderdaad :Y wil mijn voorwiel zolang mogelijk nieuw en schoon houden :+

Grtzzzz Willem E Knievel _O- :]
 
Laatst bewerkt:
Gewoon lekker houden dat ding Willem .
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Gewoon lekker houden dat ding Willem :Y

Ik heb de ouwe Z :} er ondertussen zo bij staan
[afbeelding]

is ook lekker zo n oud ding erbij ,
een beetje zoeken naar onderdelen en zo


Houden dat nog wel Jan :Y moet toch nog afwachten wat ik allemaal anders ga doen de komende 1 tot 2 jaar.Er staat veel op stapel zoveel zelfs dat ik misschien wel overstap op een nieuw motor.Met als reden meer te gaan rijden minder te gaan sleutelen en langere duoritten te gaan maken in het buitenland :Y
 
Laatst bewerkt:
ik begin niet meer aan nieuwe fietsen :N

ik heb een stuk of wat nieuwen gehad in mijn loopbaan als brommerrieder maar ik ben er helemaal klaar mee.
de afschrijving is mij te hoog de eerste paar jaar.
ze donderen in 2 jaar tijd zo naar de helft van de nieuwwaarde ongeacht de kilometers. :N
voor het geld wat je afschrijft rijd ik nu de bull _O- _O-

mooie z1000 man, doet me denken aan mijne destijds.
nooit weg moeten doen.
aan de andere kant,als ik alles had bewaard wat leuk was brak ik nu mijn nek over de zooi en was bovendien failliet waarschijnlijk.

wat die duoritten aangaat willem, dat kan toch prima op een bull?
en wat minder sleutelen aangaat, geloof me maar dat je aan een nieuwe ook begint te prutsen (ik wel tenminste)
dat heeft niet zozeer met de fiets te maken alswel met de persoon.
een standaard uit de doos nieuwe fiets is zo gewoon en heeft ook zijn makkes.
dus word er weer geschroefd omdat de vering te slap is of juist te hard.
of omdat ie niet lekker doortrekt of wat dan ook maar....
altijd wat geloof me en nieuw is ook niet heilig :N -O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan