GSX 1400 *The Bullbar* part 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nu ik vraag me af hoe dat met mijn fiets zit.

Origineel 2006 met Yoshimura pijp geleverd ook op het kenteken vermeld dus zo uit de winkel geleverd.
DB killer? er zit geen gaatje kan er dus ook niet in.
Hij maakt echt wel meer dan de toegestane 90 DB.

Zou ik dan legaal met een herrie pijp mogen rijden en als ik een prent krijg deze naar de Suzuki importeur mogen sturen??
 
Ik heb ook de originele schoorsteen opstaan :P
Ik heb een K7 en op het typeplaatje staat hetvolgende over het toegestane geluid:
93 Db bij 3400 tr/min. en het is inderdaad een mooi geluid :Y
 
ff het volgende.ivm letterlijk crashen van mijn laptop kan ik niet meer zien of ik een peeeebeeeee heb ontvangen. :( :( :( dus in de zeer schaarse gevallen dat het mag gebeuren graag een mededeling alhier. O-) O-) O-) dan kan ik de centrale mainframe ff aanslingeren _O- _O-
 
gelukkig heb ik van al dat DB geouwe@#$%r geen last (voorlopig althans)de campbells moeten nog ff wachten met brullen.georg zijn leverancier had een klein foutje gemaakt. :( :( :( ipv suzuki blauwe leds waren er kawasaki groene geleverd :r :r :r het kan dus nog ff duren ;( ;( ;(
 
jongens ...leuk dat jullie ff die regels neerzetten ....



ik mocht 88 DB hebben -----en ze hadden gemeten 99 DB

de microfoon hadden ze nou ik denk op halve meter afstand gezet (dus waarschijnlijk te dichtbij)

ze hadden het wel onder een speciale hoek gemeten (met een driehoekmal) maar wel maar een halve meter er vandaan !!!!!!!

ze hebben ook omdat ik dubbelle dempers heb aan de andere kant gemeten op dezelfde manier .......maaar nou vraag ik me af hoe ze dat dan berekenen ??? alle twee meten gedeelt door 2????

ik ga zowiezo dit verhaal laten voor komen dus alle tips vind ik geweldig en daar ga ik zeker wat mee doen .... :P

ik zie op het bonnetje dat ze 3 metingen hebben gedaan ,zo staat het op het bonnetje.


datum 16:11:2008
meettoerental: 3.400 omw./min.
aantal metingen: 3
omgevingsgeluid: 51db(a)

resultaat van de laatste 3 metingen:


meting ] meting 1 ] meting2 ] meting 3 ]
----------------------------------------------

tijd ] 12u44m02] 12u44m13 ]12u44m31 ]

meettijd ] 2 ] 3 ] 2 ]


db(a) ] 99 ] 98 ] 97 ]


MEETRESULTAAT: 99 DB(A)

STATUS GELDIGE METING
 
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
das mooi klote de nieuwe meting wordt idd gedaan vanaf een halfe meter.. :(

ik heb gehoord dat als ik bij een tweede keer gepakt wordt en de meting is weer te hoog dat dan de boete wel kan oplopen tot 500 euro :X :X :X


ik hou van motor rijden maar soms haat ik die politie |( |(

de ene motor mag wel meer herrie maken de ander weer niet de ene moet wel een rechter spiegel de ander niet ......

ik vindt het eigenlijk niet meer leuk om zo te rijden :N

dus die cambells geven denk ik ook wel wat problemen !!!!!

en ik lees dat ze met die nieuwe meet methode meer willen gaan meten dus het word er niet leuker op ....dat motor rijden ik baal er gewoon van ! |( |(

mischien is een dikke americaan ook wel leuk :)
 
Je hebt helemaal gelijk behalve de laatste 2 zinnen :N :N :N
- motorrijden is nog steeds leuk ondanks het kinderachtige beleid van de overheid. E-keurmerk is europees erkend....... 1 Europa toch?
- Amerikaan is ook leuk maar daar kom je dezelfde soort regeltjes tegen........ en autorijden haalt 't natuurlijk niet bij motorrijden...
 
Ik rijd ook met de originele uitlaten, deels zodat ik hier geen gezijk van krijg, deels omdat ik ze natuurlijk heel mooi vind..
 
BLUE BULL

je hebt een PPEEEBEEEE.
Trouwens, leef ik wel met je mee hoor vwb de boete, daar zit je gewoon niet op te wachten zoiets.
 
tuurlijk kan ik dat waarderen gooz.....

nou mn eerste boete is binnen ...... :( 11DB te veel lawaai en daar moet ik 270 harde euro's voor neer leggen :( :X B|

nou nog 90 voor spiegel en 30 voor kenteken


[afbeelding]

Hoi Roy,

Weet je zeker dat de geluidsmeting voor 100% goed is uit gevoerd ?? want daar hangen nog al wat eisen aan !! als ze gewoon met een decibel meter aan je uitlaat hebben gestaan dan hebben ze geen poot om op te staan als jij daar een bezwaarschrift tegen indiendt.

daar heb een heel stuk over in het blad motor gestaan,misschien de moeite waard om het uit te zoeken.

Gr.Peter :W :W
 
Voor alle ZWARTE BULL rijders :] :] :] Bij Goedhart motoren hangt een mooie undertray te koop van JMV mag weg voor inkoop (275,-)ik geloof dat het de zelfde is als bij wolfsoes zijn oude Bull :] :]


Gr.Peetbull
 
Hoi Roy,

Weet je zeker dat de geluidsmeting voor 100% goed is uit gevoerd ?? want daar hangen nog al wat eisen aan !! als ze gewoon met een decibel meter aan je uitlaat hebben gestaan dan hebben ze geen poot om op te staan als jij daar een bezwaarschrift tegen indiendt.

daar heb een heel stuk over in het blad motor gestaan,misschien de moeite waard om het uit te zoeken.

Gr.Peter :W :W


bedankt peter maar zoals ik het lees in de linkjes hierboven klopt het wel ...volgens de nieuwe meeting!!!!! maar ik ga het zeker voor laten komen hoor ...dan kan ik in iedergeval ff sparen ...voor die boete...ipv voor 17 jan ...betalen
 
Nu ik vraag me af hoe dat met mijn fiets zit.

Origineel 2006 met Yoshimura pijp geleverd ook op het kenteken vermeld dus zo uit de winkel geleverd.
DB killer? er zit geen gaatje kan er dus ook niet in.
Hij maakt echt wel meer dan de toegestane 90 DB.

Zou ik dan legaal met een herrie pijp mogen rijden en als ik een prent krijg deze naar de Suzuki importeur mogen sturen??



eric ,ik heb mijn kontakt persoon bij de importeur dit voorgelegd en krijg hopelijk snel reaktie hierop. :Y

reaktie plaats ik zo snel mogenlijk
 
Laatst bewerkt:
hey joop. jouw foto staat in het OP.
en opnieuw welkom *O*

je staat ook bij de 16 mei zoals afgesproken.
en mooie bike heb je. mooie kleur ook O-)

28wigba.jpg


zadel:tiger leathers O-)

ps geef al je modjes nog ff door. en hoeveel pk je nu hebt, en dat zijn er nogal wat 8-)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan