GSX 1400 *The Bullbar* part 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ bleu bull.
sterkte met je operatie goozer.
dat je maar HEEL GOED gaat luisteren naar je artsen.
scheelt je later een hoop pijn.

@ de rest van het clubje.

WERKSE VOOR DE REST VAN HET JAAR

de delegatie vlaardingen werkt niet meer.

ik ga dit jaar witte kerst in frankrijk vieren
 
witte kerst zit er voor mij niet in maar werken doe ik dit jaar ook niet meer.
tenminste niet voor de werkgever.ik ga wel lekker mijn schuur slopen.volgend jaar komt er een nieuwe tegen de uitbouw aan die ook in januari gebouwd gaat worden.
en als het meezit bulletje in elkaar bouwen.heb vandaag de tellers ontvangen,maar georg was niet te spreken over de tellerschijven,dus laat ik die ook maar door hem maken,hopelijk met een persoonlijk tintje eraan.dus genoeg te doen. :Z :Z :Z :Z
 
Sterkte met de operatie, Blauwe.

Tis nu echt einde, exit. Het beestje is net opgehaald door de nieuwe baas '(

Een laatste blik, een aai over de kont, een bedankje voor de betrouwbaarheid en de fijne kilometers samen. Het enige dat rest is een leegte.....in de berging






Woensdag heb ik wellicht iets nieuws te melden [afbeelding]


iets met special paint en een engelse motor. een klein handelaartje ergens in gelderland O-) O-)

als die het wordt :9~ :9~ :9~ ik hem hem in een bepaald topic gezien waar je info vroeg 8-)


@ iedereen hele fijne kertsdagen :Y :Y

alhoewel voor 4 van mijn collega's het niet zo is , ivm de recessie worden hun contrakten niet verlengd :( per 1 jan er uit .
 
ja hans het recessie monster slaat wild om zich heen :( :( :( ook bij onze organisatie vliegen er mensen uit,voorlopig nog in de non profit sector (administratie ed)maarja waar zal het eindigen. :? :? ;( ;( ;(

idd we gaan het zien. voorlopig hoef ik me nog geen zorgen te maken, ben gelukkig een van de werknemers die het langst in dienst is.

maar toch ga je er wel rekening mee houden, dat het de verkeerde kant op kan gaan .

dus vraag wel een andere motor kopen of niet B|
ben er nog niet uit :N

een ding is zeker als het een andere wordt . is het zeker een GSX 1400 :Y :Y
 
Laatst bewerkt:
Ondanks dat de economie slechter wordt wens ik jullie toch allemaal fijne kerstdagen toe en een veilig motorjaar in 2009
Voor de mensen die naar het ziekenhuis moeten voor wat dan ook beterschap gewenst
image0033.gif
 
full


Wenst alle motorrijders een toer-rijk :] , een water-in-benzine-vrij '( , een pimp-vol 8-) , een CJIB-fanmail-vrij :( , een rubber-aan-de-onderzijde |( , een snelle-levering-van-onderdelen *D , een soepeler-beleid-tav-iets-meer-geluid }) jaar toe. See Ya on the other side.......... :W

Van onze engelse 'vrienden':







Plaatje is ongetwijfeld al vaker gebruikt maar voor diegene die 'm nog niet kennen......
 
Hoi Bullriders,

Het is weer tijd voor nw bougie's en Olie/filter nu syaan er op de Ebay site wel een paar aanbiedingen NGK idirium 4x voor € 30,- en motul 5100 olie 4l voor € 40,-
heeft inmand hier ervaring mee om dat zo te bestellen??


Gr.Peetbull
 
Die iridium bougies heb ik ook gezien, Peter. Die zijn echt niet te duur. Normale NGK's kosten al € 9,50/stuk. Bestellen op Ebay gaat heel makkelijk en zonder problemen vooral als je een PayPal account hebt. Bovendien gaan iridium bougies veel langer mee.
 
De (ex)motor van Reece is veilig geland in het Zwolsche. :Y :Y Nu nog een beetje betere weersomstandigheden en we kunnen eens zien hoe deze gaat bevallen. :] :] Zal wel even een omschakelingetje zijn na een GSX-R, maar ik zie de toekomst met veel vertrouwen tegemoet.
Ik beloof Richard hierbij plechtig dat ik net zo goed voor de motor zal zorgen als hij gedaan heeft............... :} :}

Verder wens ik iedereen hele fijne Kerstdagen en een voorspoedig 2009 toe............

Gertie
 
De (ex)motor van Reece is veilig geland in het Zwolsche. :Y :Y Nu nog een beetje betere weersomstandigheden en we kunnen eens zien hoe deze gaat bevallen. :] :] Zal wel even een omschakelingetje zijn na een GSX-R, maar ik zie de toekomst met veel vertrouwen tegemoet.
Ik beloof Richard hierbij plechtig dat ik net zo goed voor de motor zal zorgen als hij gedaan heeft............... :} :}

Verder wens ik iedereen hele fijne Kerstdagen en een voorspoedig 2009 toe............

Gertie

nou en WIJ gaan dat allemaal controleren op 16 MEI op de BULLETJES MEGAMEETING

we nemen gewoon aan dat je daar dan ook gewoon bent. :Y :P :Y
 
helaas hans,ga ik inderdaad niet redden,op het moment dat je dat schreef was ik bezig mijn indicator in te bouwen.ben al een heel eind.heb mijn tellers binnen maar moet nu nog ff wachten op nieuwe tellerschijven van georg.dus bulletje staat nog ff ingepakt. :( :( :(
 
Ik ben eindelijk begonnen met reparaties nieuwe stuurtje zit er op, ga ik zo net naar m'n vertrouwde shop om dingen te bestellen zijn ze verdomme dicht tot 5 jan. nou kijk wel weer.
Nieuwe schijven van newtacho zien er ook prima uit, kijken hoe lang het duurt voordat ze binnen zijn
 
Aan alle Bullen een heel prettige kerst, pas op dat het lederen pak straks nog past. Voor versterkte zadels is er geloof ik een apart topic gemaakt zodat ze daar in alle maten en kleuren getoond kunnen worden.

groeten

Frits
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan