GSX 1400 *The Bullbar* part 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
Alvast iedereen een goed uiteinde gewenst *O* *O* hiermee lukt het wel als een raket het nieuwe jaar in :P

Voor wie zijn bulletje te "klein vind" hier de oplossing :]

Leonhardt Manufacturing präsentiert die Gunbus - The World's biggest Motorcycle

Leuk voor erbij :W :W wel een extra garage bouwen ;)

Max. Drehmoment: 710 Nm bei 1900 U/min.
Hubraum: 6728 cm³ 410 cu.in.
Länge gesamt: 3450 mm
Leergewicht: 650 kg
full


Ga je wel indruk mee maken benieuwd of zoiets nog een beetje rijd :? j
 
Laatst bewerkt:
Tis de laatste tijd niet allemaal rozegeur en maneschijn wat ik hier lees (willem, roy & peetbull) '(

Maar ik wens iedereen toch een goede gezondheid en veel veilige kilometers toe voor 2009 *O*

Hopelijk in 2009 wat meer tijd om mee te rijden, afgelopen jaar meer met de verbouwing bezig geweest dan met rijden.

Gr. peter :W :W
 
Hetzelde geldt voor mij, weliswaar geen verbouwing maar wel weinig tijd. Een ieder vooral een gezond jaar en heel veel plezier met de bullen. Hoop dat ik er meer bij kan zijn in het nieuwe jaar dat is tenminste wel het goede voornemen voor 2009.

Groet

Frits
 
jonges cq mannen.

vanuit mur de barres, france.

wil ik iedereen een heel gezond, veilig en plezierig 2009 wensen.

pas op met vuurwerk, want op een bull moet je 2 goede handen hebben en ook 2 goede ogen.

ik hoop voor iedereen dat 2009 beter mag worden als 2008.
 
Hoi mannen,

om het nieuwe jaar goed te beginnen zit ik (weer) te denken aan een gsx1400.
Nou is het geval dat ik er al 2 gehad heb (een 2001 en een 2002), dus ik weet al wel waar ik aan begin.

Ik heb de eerste 10 maanden gehad, voordat een 18 jarige in pa z'n auto een einde maakte aan deze 1400 :( , stond pas 26000km op de teller.

De 2de heb ik na 4 jaar met 80000+ km weggedaan ;( .

Nu rij ik al 2 jaar op een bmw k1200rs (ex-schade), maar deze bevalt niet zo (behalve de handvatverwarming), en mijn vrouw zit en kijkt ook liever naar een 1400.
( ik mag geen andere motor kopen *O* )

Nu zoek ik een redelijk jonge 1400 van max 4 jaar oud budjet is ongeveer 6500euro's,
kleur zwart of blauw/wit.

Dus weten jullie er een staan, dan verneem ik dat graag :} .

groeten Robert :W

ps. allemaal een gezond en geweldig 2009 gewenst.
 
yoh freak mag ik de eerste zijn om je welkom terug te heten.
maar als ik de tekst bij je avatar goed lees klopt hij niet.iedereen is gek behalve ik.
volgens mij ben je toch enigzins van het slimme pad afgedwaald met je bmw.
maar goed je komt weer bij zinnen.
en wat de 1400 betreft ik zou zeggen kijk eens op marktplaats.

het is weliswaar geen zwarte of blauw witte maar wel een hele mooie van een ex lid van de club
2a4y7wl.jpg

en de prijs is niet verkeerd
http://motoren.marktplaats.nl/motoren-suzuki/202498164-suzuki-gsx-1400.html
 
Laatst bewerkt:
Hoi mannen,

om het nieuwe jaar goed te beginnen zit ik (weer) te denken aan een gsx1400.
Nou is het geval dat ik er al 2 gehad heb (een 2001 en een 2002), dus ik weet al wel waar ik aan begin.

Ik heb de eerste 10 maanden gehad, voordat een 18 jarige in pa z'n auto een einde maakte aan deze 1400 :( , stond pas 26000km op de teller.

De 2de heb ik na 4 jaar met 80000+ km weggedaan ;( .

Nu rij ik al 2 jaar op een bmw k1200rs (ex-schade), maar deze bevalt niet zo (behalve de handvatverwarming), en mijn vrouw zit en kijkt ook liever naar een 1400.
( ik mag geen andere motor kopen *O* )

Nu zoek ik een redelijk jonge 1400 van max 4 jaar oud budjet is ongeveer 6500euro's,
kleur zwart of blauw/wit.

Dus weten jullie er een staan, dan verneem ik dat graag :} .

groeten Robert :W

ps. allemaal een gezond en geweldig 2009 gewenst.


we zullen wel voor je kijken en doorgeven :Y en natuurlijk welkom terug, verstand komt met de jaren.

ik weet volgende week wel een grijze ym 6 te koop te staan O-)
enne handvatverwarming past ook wel op een gsx.
en mag ik je feliciteren met je vrouw, dat ze zo verstandig is _O-
 
Hoi mannen,

om het nieuwe jaar goed te beginnen zit ik (weer) te denken aan een gsx1400.
Nou is het geval dat ik er al 2 gehad heb (een 2001 en een 2002), dus ik weet al wel waar ik aan begin.

Ik heb de eerste 10 maanden gehad, voordat een 18 jarige in pa z'n auto een einde maakte aan deze 1400 :( , stond pas 26000km op de teller.

De 2de heb ik na 4 jaar met 80000+ km weggedaan ;( .

Nu rij ik al 2 jaar op een bmw k1200rs (ex-schade), maar deze bevalt niet zo (behalve de handvatverwarming), en mijn vrouw zit en kijkt ook liever naar een 1400.
( ik mag geen andere motor kopen *O* )

Nu zoek ik een redelijk jonge 1400 van max 4 jaar oud budjet is ongeveer 6500euro's,
kleur zwart of blauw/wit.

Dus weten jullie er een staan, dan verneem ik dat graag :} .

groeten Robert :W

ps. allemaal een gezond en geweldig 2009 gewenst.


IDD een hele verstandige Vrouw Robert :Y .

Kijk eens bij http://www.kemnico.nl/ daar staat een GSX 1400 2004 Blauw wit met 18000 gelopen voor 5950 euro, het mooie is het is een BMW dealer hij vraagt ook BMW's te koop.

Deze dagen en ik spreek uit ervaring is inruilen hele goede zaken doen Hans en ik kunnen hier over meepraten ,

Succes Groet Eric.
 
Laatst bewerkt:
Iedereen een prettige auwejoarsoavund gewenst namens de website-beheerder van gsx1400club.eu
The blackest-fast-bull.

Laten we er vanuit gaan dat 2009 een beter jaar wordt dan 2008.
Natuurlijk op het vlak van de persoonlijke gezondheid, het schadeherstel van de bulls, het pimpen en met name met veel plezier met rijden op de 'dikke'.......

Ben beniewd naar de nieuwe aankopen van de leden en ik hoop dat we een aantal gezellige toerritten voorgeschoteld krijgen in het nieuwe jaar!!!!!!!

CU
 
Iedereen een prettige auwejoarsoavund gewenst namens de website-beheerder van gsx1400club.eu
The blackest-fast-bull.

Laten we er vanuit gaan dat 2009 een beter jaar wordt dan 2008.
Natuurlijk op het vlak van de persoonlijke gezondheid, het schadeherstel van de bulls, het pimpen en met name met veel plezier met rijden op de 'dikke'.......

Ben beniewd naar de nieuwe aankopen van de leden en ik hoop dat we een aantal gezellige toerritten voorgeschoteld krijgen in het nieuwe jaar!!!!!!!

CU

met speciaal die van de webbeheerder zelf :+

en ik sluit mij in het geheel bij de vorige sprekers aan wat betreft alle wensen over 2009.
Hoi mannen,

om het nieuwe jaar goed te beginnen zit ik (weer) te denken aan een gsx1400.
Nou is het geval dat ik er al 2 gehad heb (een 2001 en een 2002), dus ik weet al wel waar ik aan begin.

Ik heb de eerste 10 maanden gehad, voordat een 18 jarige in pa z'n auto een einde maakte aan deze 1400 :( , stond pas 26000km op de teller.

De 2de heb ik na 4 jaar met 80000+ km weggedaan ;( .

Nu rij ik al 2 jaar op een bmw k1200rs (ex-schade), maar deze bevalt niet zo (behalve de handvatverwarming), en mijn vrouw zit en kijkt ook liever naar een 1400.
( ik mag geen andere motor kopen *O* )

Nu zoek ik een redelijk jonge 1400 van max 4 jaar oud budjet is ongeveer 6500euro's,
kleur zwart of blauw/wit.

Dus weten jullie er een staan, dan verneem ik dat graag :} .

groeten Robert :W

ps. allemaal een gezond en geweldig 2009 gewenst.


IDD een hele verstandige Vrouw Robert :Y .

Kijk eens bij http://www.kemnico.nl/ daar staat een GSX 1400 2004 Blauw wit met 18000 gelopen voor 5950 euro, het mooie is het is een BMW dealer hij vraagt ook BMW's te koop.

Deze dagen en ik spreek uit ervaring is inruilen hele goede zaken doen Hans en ik kunnen hier over meepraten ,

Succes Groet Eric.

kan alleen bevestigen wat eric hierboven schrijft . :Y
het zijn gouden tijden om te kopen cq in ruilen *O*

dus kopuh kopuh _O-



SPECIAAL NOG FF ONDER DE AANDACHT BRENGEN

Bull Megameeting GSX 1400


GEEF JE OP :Y :Y
 
Laatst bewerkt:
aart blauwe voetsteunen gevonden hoor :Y

2e3a4k8.jpg



gewoon van lsl :Y

en al besteld ook :Y
 
Laatst bewerkt:
sooow we hebben het overleefd,ik heb het ff laten checken.ik heb nog 10 vingers en ik zie alles nog goed (voor zover je van goed kan spreken in mijn staat hips).
dus het nieuwe motorjaar kan voor mij beginnen.en voor iedereen de beste wensen.
 
Vanuit het clubhuis hier,allerbeste wensen en veel ongevalvrije kilometers en een spoedig weerzien met iedereen *:) *:)

De BELGIXXER
 
en wat gaat die gein kosten dan :? :? :? :? :?


who care's _O- _O- _O-

maar de prijs is 49.95 euro :Y

@ wolfsoes : jij wakkere _O- _O- _O- je hebt pb terug


op mijn zoektocht naar andere wave schijven, kwam ik deze tegen.

hoe vinden jullie deze :? :?

9j0jf6.jpg


er is enkel GEEN achterschijf van B|
 
Laatst bewerkt:
Mannen,
De allerbeste wensen voor 2009!!! Heel veel veilige en vooral lekkere kilometers geweest in dit nieuwe jaar!!
En tegen de ziekenboeg, heel veel succes met alle herstel!
 
gelukkig nieuwjaar allemaal,

laat ik maar meteen met goede voornemens beginnen!
Ik wil dus een ander stuurtje op de motor hebben.
Ik zat te kijken bij motozoom, daar hebben ze een street model, en een fatbar.
Persoonlijk vind ik de fatbar mooier, maar volgens mij gaat die niet in de standaard beugels passen. Weet iemand hoe dit werkt, en welke beugels daar voor nodig zijn?

Groeten Frank
 
gelukkig nieuwjaar allemaal,

laat ik maar meteen met goede voornemens beginnen!
Ik wil dus een ander stuurtje op de motor hebben.
Ik zat te kijken bij motozoom, daar hebben ze een street model, en een fatbar.
Persoonlijk vind ik de fatbar mooier, maar volgens mij gaat die niet in de standaard beugels passen. Weet iemand hoe dit werkt, en welke beugels daar voor nodig zijn?

Groeten Frank


fatbar is zeker veel dikker :Y en ja andere beugels ...je hebt dacht ik ook beugels die je op de originele kan bevestigen ...soort verloop ..maar das niet mooi vindt ik ...ik zou gewoon gaan voor ook dikkere klemmen !!!! heb ff snel geen foto van mijn stuur ...maar staat wel dik hoor ....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan